![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||||
![]() Sporting Clube de Portugal staat in Nederland per abuis bekend onder de naam Sporting Lissabon. Hoewel de club wel uit Lissabon komt verwijst de clubnaam daar niet voor. De club met de prachtige groen-witte shirts werd opgericht in 1906 en is van oudsher de eliteclub van de stad, waar rivaal Benfica de club van het volk is. Ondanks dat Sporting in veel opzichten sinds jaar en dag in de schaduw van Benfica staat werden de Leeuwen maar liefst 22 maal kampioen van Portugal (voor het laatst in 2002) en werd de beker van Portugal 15 keer gewonnen (voor het laatst in 2008). In 1964 won Sporting zijn tot nu toe enige intrnationale hoofdprijs: de Europa Cup II. In finale werd MTK Boedapest nadat de eerste finale in Brussel onbeslist gebleven was in een replay in Antwerpen verslagen. In 2005 dacht heel Sporting de UEFA Cup te gaan winnen. Na in de halve finale op dramatische wijze van AZ gewonnen te hebben mocht Sporting in het eigen stadion aantreden tegen CSKA Moskou. CSKA won in het hol van de leeuw echter met 3-1.
![]()
Peter Houtman Frank Rijkaard Stijn Schaars Stan Valckx Ricky van Wolfswinkel Selectie 2011-2012 Laatst gewijzigd door Plato; 23-07-11 om 17:35 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moet dat
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kutclub, kuttopic.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja, dat moet
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mooie club, goede jeugdopleiding ook.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dit jaar geweest, geweldig stadion, geweldig museum + historie. Ook een wedstrijd bijgewoond, betrof een afscheidswedstrijd voor Yordanov, een oude spits uit het kampioensteam van 2000.
Leuke club, leuke sfeer hing er ook, voor de wedstrijd eerst met zijn allen uit eten en daarna genieten van een potje voetbal! __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sporting
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zit deze club in de financiele shit? Waarom verkopen ze twee van hun beste spelers voor relatief lage bedragen? 10 miljoen voor Moutinho en 9 voor Veloso, dat lijkt me nou niet het onderste uit de kan halen?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ah, een kotstopic.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nog eentje voor Liédson ![]() Fijne dag nog
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Veloso voor 9 miljoen naar Genoa is niet echt veel, maar de markt ligt op slot en óók Veloso heeft geen denderende indruk gemaakt afgelopen seizoen heb ik het idee. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sporting zet de slechte lijn van vorig seizoen door: de eerste competitiewedstrijd bij Paços de Ferreira werd met 1-0 verloren.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
En gister thuis 0-2 verloren tegen Brondby thuis in de heenwedstrijd van de 3e kwalificatieronde voor de Europa Leaque.
Een hele vieze ploeg vind ik het, komt uiteraard door alle late treffers tegen Nederlandse teams. Dat geef ik gerust toe. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Walgelijke club.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gadverdamme....
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Knap stom van Hildebrand. Daar gaat je imago.
Sporting, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ownage!!!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
muhahahaha
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Heerlijk!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
![]() Geniaal. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Van Basten wordt genoemd als nieuwe trainer.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eerder al Rijkaard... lijken me loze beloftes in het kader van de presidentsverkiezing, of niet?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Rijkaard heeft zich toch verbonden aan één van de presidentskandidaten?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sporting's Presidential Elections, 26 March 2011 - Page 7 - Xtratime Community
Geinig om te lezen. Al die fans spreken daar van fraude. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Na Van Wolfswinkel nu dus ook Schaars.
Nu nog Velthuizen en Molhoek halen
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het wordt een soort van josti band nu, helemaal als Dost ook nog komt
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lekt daar in ieder geval weinig uit. Of niemand heeft geruchten serieus genomen, lijkt me een stuk aannemelijker
![]() Die gasten zijn lekker hun eigen graf aan het graven. Hoe kom je op die namen
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Die club wordt ook kutter en kutter.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Onyewu dus ook binnen.
.Sporting kapot, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hier had een ban voor moeten worden gegeven.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik vind er ook niet veel mis mee Kluff. Maar liever Benfica uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Moet zeggen dat het wel een stuk aangenamer is nu
Liedson weg is.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Vanavond maar ff kijken naar het 'nieuwe' sporting club de portugal.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Morgen waarschijnlijk weer een kijkje nemen ![]() Omroep gelderland heeft een foutje in de titel want het was idd 0-8 Postiga 0-1 en 0-2, Rubio 0-3, Carrico 0-4, Postiga 0-5, Van Wolfswinkel 0-6, Bruma 0-7, Van Wolfswinkel 0-8. MATCH REPORT: SPORTING, 8 Rui Patrício (Tiago, 45 m), João Pereira (Bruno Pereirinha (45 m), Daniel Carriço (Juary Soares, 45 m), Anderson Polga (Tiago Ilori, 45 m), Evaldo (Edgar Ié, 45 m), André Santos (Rinaudo, 45 m), Schaars (André Martins, 45 m), Izmailov (Armindo Banga «Bruma», 41 m)(José Lopes «Zezinho», 68 m), Yannick Djaló (Ricardo Esgaio, 45 m) (João Mário, 68 m), Diego Rubio (Bojinov, 45 m) and Hélder Postiga (Ricky van Wolfswinkel, 45 m). Coach: Domingos Paciência. Unused substitutes: Marcelo Boeck, Luis Aguiar and Vítor Golas. Cards: None. Goals: Hélder Postiga (2, 6 and 39 m), Diego Rubio (19 m), Ricky van Wolfswinkel (66 and 72 m) and Armindo Bangna «Bruma» (67 m). FC Presikhaaf, 0 Mustafa Amezrine, Dave van de Kolk, Richard Valkenier, Jorick Dietrich, Nick Cornelisse, Max van Beukering, Shiwan Hamdi Aziz, Emrah Ates, Jhon van Beukering, Essen Gurbuz and Mimoen Eloisghiri. Coach: Dennis van Beukering. Substitutes: Sherwin Grot, Rudi Aziz, Arjen Haast, Hulusi Bulut, Faouzi Azaoum, Rifat Bugdayci, Jahrai Veldt, Joel Saro and Anthony Vogelaar. Football – Friendly 2011-07-13 Shuytgraaf Sports Complex (Holland) Referee: Adrie van Beek Assistant referees: Maarten Ten Broek and Ludwig Hartemink Halftime result: 5-0. Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 15-07-11 om 20:58 __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Geh, ik las het net pas dat ze tegen Presikhaaf hadden gespeeld
Jammer dat ik niet in Arnhem was anders had ik een kijkje genomen (had ik het uiteraard ook moeten weten).
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Beide van Beukeringen in de basis
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
maar ook daar is niet veel 'reclame' voor gemaakt aangezien die wedstrijd eerst elders zou zijn. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Schaars en van Wolfswinkel hebben Sporting vanavond na 5 minuten op 0-2 gezet , met nog een kwartier te spelen staat het 2-2 tegen Rio Ave
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Eindstand 2-3 door Onyewu
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Na een half uur 3-0. 1x Schaars en 2x van Wolfswinkel
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ricky komt los.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Sporting Clube de Portugal #1 Ook wel bekend als Sporting Lissabon
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|