![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Cercle Brugge KSV, kortweg Cercle, is een Belgische voetbalvereniging uit Brugge. De thuishaven is het Jan Breydelstadion in Brugge, dat men deelt met Club Brugge. De vereniging is aangesloten bij de KBVB met stamnummer 12 en heeft groen-zwart als kleuren. Cercle kende vooral succes in de eerste helft van de 20ste eeuw, toen het driemaal de landstitel binnenhaalde. Cercle Brugge heeft een samenwerkingsakkoord met Blackburn Rovers en Sporting Lissabon. Belgisch landskampioenschap winnaar (3): 1910/11, 1926/27, 1929/30 Beker van België winnaar (2): 1926/27, 1984/85 finalist (4): 1912/13, 1985/86, 1995/96, 2009/10 Belgische Supercup finalist (2): 1984/85, 1995/96 THUIS ![]() UIT ![]() ![]() Selectie 2011-2012 Laatst gewijzigd door Plato; 24-07-11 om 12:34 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vanavond tegen Turku voor Europees voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dik winnen natuurlijk!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De nieuwe coach:
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/v...barcelona.html __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mooie vent is dat ook!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heb je al foto's van je nieuwe sjaaltjes?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Inter Turku klinkt mij ook bekender, dus TPS is beter inderdaad.Cercle schat de kansen in op 50/50. TPS draait niet zo goed in de competitie, maar ze hebben natuurlijk wel wedstrijdritme, in tegenstelling tot Cercle. Cercle - TPS wordt gespeeld in Gent trouwens, want in het eigen stadion komt veldverwarming volgens mij. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
In Belgie heb je wel meer van die shirts gehad waar 10 sponsoren op stonden.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
In Tsjechie zie ik dat ook soms. In het IJshockey is dat trouwens al helemaal ingeburgerd. Toch geen gezicht man, ik zou er spontaan een epileptische aanval van krijgen als ik naar kijk.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Peeters over de kansen van vanavond.
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Even een filmpje van de wereldgoal van Bozovic in de beker tegen Anderlecht vorig seizoen.
! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Cercle 1-0 achter
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1-0 is ook de eindstand geworden
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Had eigenlijk wel verwacht dat TPS een moeilijke kluif voor ze zou zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja iemand op Fok WOS, tipte ook over die wedstrijd dat je in moest zetten op TPS.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Cercle buigt een 1-0 achterstand om in 2-1. Op uitgoals staan ze voor met nog een paar minuten te spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En gewonnen, knap herstel dus van Cercle.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het sprookje van Turun Palloseura is over en uit.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Cercle kampioenuh!!!
Laatst gewijzigd door Nico; 23-07-10 om 10:17 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
In de volgende ronde tegen Anorthosis Famagusta.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wattes?
![]() Is dat een Grieks gerecht? ![]() Mooie clubs zijn dat altijd. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat speelde twee jaar geleden nog Champions League!
Komt van Cyprus.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Even het verslag van gister
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Cercle begint trouwens eerst thuis op 29 juli om 20.00 heb ik vernomen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
De Brugse stadsderby met 3-1 gewonnen, wat een feest
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|