![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
![]() ![]() Niet mijn favoriete Engelse club maar heb er toch altijd wel sympathie voor gehad. |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mooie volksclub, al jaren mijn favoriete Engelse club.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik vind het ook een schitterende club ben er in november geweest. (niet met een wedstrijd maar toch). Paar foto's gemaakt en het stadion even ingelopen. Mooi hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
De club in de PL met veruit het relaxte stadion.
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Even een post van Bliksem uit het Heitinga-topic hier posten. Johnny heeft kennelijk erg veel vertrouwen in de Toffees.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fantastisch nieuws voor de Toffees.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Brentford > Everton
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volgens The Daily Mail houden zowel Everton als Aston Villa de ontwikkeling van Jelle Vossen in de gaten. Doet het erg goed in Belgie natuurlijk, maar is naar mijn idee veel te traag.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Lezen die gasten hier ofzo? Was ik niet degene die riep dat Jelle Vossen een interessante spits is etc etc, RC Genk dit en dat... Ik moet erom denken, de muren hebben oortjes zei een wijs man ooit eens tegen mij.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jij noemde hem laatst inderdaad al, maar als je zijn moyenne over de laatste jaren ziet is het logisch dat hij in het geruchtencircuit terecht komt. Die man is op papier nu één van de meest efficiente spitsen van Europa.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Overigens ligt Vossen nog tot 2015 vast, dus ik zie hem niet snel verkassen tenzij Villa of Everton flink de knip trekken.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Knappe overwinning hoor.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erg belangrijke overwinning ook.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Winnen van Liverpool dit weekend, zeg ik.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
En dat doen ze dan ook, dik en dik verdiend. En ook nog eens twee prachtige doelpunten.
|
|
|
|
|
|
#22 |
!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Erg belangrijke overwinning, zowel wat betreft de punten als wat betreft de moraal.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hibbert en Osman hebben bijgetekend. Die blijven waarschijnlijk wel tot het einde van hun carriere bij Everton.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Coleman!!!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vind het maar raar trouwens, van Hibbert. Matigheid alom.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vanmiddag een hele belangrijke wedstrijd: uit bij Blackpool
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
Everton wil Bayern-doelwit Baines behouden __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Moyes raakt de geruchten wat beu..
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tsja Moyes, hij heeft op zich prima gepresteerd, maar anderzijds kan de club wel een nieuwe impuls gebruiken denk ik.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ligt ook een beetje aan het materiaal. Moet wel frustrerend zijn ook om je betere spelers zoals Pienaar transfervrij te zien vertrekken terwijl je zelf naarstig moet zoeken naar de juiste versterking tegen de juiste prijs. Ik zou niet weten wie het nu echt beter zou doen bij Everton.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
haha, Chelsea kan nu niet eens meer Pienaar binnenhengelen. How the mighty have fallen. Deze zomer maar eens Manolev of Enoh proberen, kijken of zij wel zin in Chelsea hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Beetje jammer Steven
.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Toch nog weer een stapje hogerop. Had ik niet verwacht toen 'ie bij Ajax speelde.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | ||
|
Gerucht dat Heitinga naar Chelsea gaat.
+
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Helden.
![]() En wat een sublieme vrije trap weer van Baines. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heitinga die A. Cole nog even aanstoot bij het lopen naar de strafschop
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Heitinga denkt dat ie stoer is
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
Everton acht twaalf miljoen onvoldoende voor Jagielka __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tsja, als er 40 miljoen voor Andy Carroll betaald wordt, dan is 25 miljoen voor Jagielka niet eens zo gek.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sowieso.. een speler ouder dan 21 voor Arsenal
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Everton: Van Dixie Dean tot Johnny Heitinga
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|