![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | ||
__________________ PSV | THFC |
|||
|
|
|
|
|
#52 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ik vraag me af met wie zijn uitwerpselen ze hebben lopen gooien.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Afgelopen zondag op WDR2 een verklaring gehoord waarom 1.FC Köln zo slecht is begonnen: Ståle Sølbakken gaat teveel van zijn eigen plannen uit dan zijn spelers.
Doet me denken aan landgenoot Egil Olsen, die voor elke wedstrijd alle video's van zijn tegenstanders bekijkt om bewegingen te ontleden. Deze formule was succesvol bij het Noorse voetbalelftal (jaren 1990), Wimbledon daarentegen degradeerde door dit experiment (seizoen 1998-1999). |
|
|
|
|
|
#55 | |
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Blijft toch leuk om te zien dat inzingen voor de Dom:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Wolfgang Overath is de aanhoudende kritiek op zijn karakter zat en stopt als voorzitter van 1.FC Köln.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
En er breekt ongetwijfeld weer onrust uit, daar gaan we weer.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ik heb niks met Köln, maar het blijft zonde dat een club met zo'n potentie en zo'n grote achterban al twintig jaar zo beroerd presteert.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
Chaos in Köln, mooi!! Podolski zal dan ook niet meer al te lang blijven; maar idd apart, dat er daar nooit rust is.
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik denk dat we zolangzamerhand moeten gaan denken dat de slapende reus nooit meer wakker wordt.
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
Koln moet wel in 1. Bundesliga blijven.
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ja, maar dat geldt voor HSV en Hertha net zo goed, hopelijk vliegt Augsburg eruit.
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
Van die 4 zeg ik ook Augsburg, al heb ik ook niet veel met Hertha, maar het is een beetje genant als de hoofdstad niet vertegenwoordigd is op het hoogste niveau.
|
|
|
|
|
#72 | |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Wat een dramatisch elftal. Onvoorstelbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Die vrije trap van Podolski was schitterend anders
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
Degradatie dus voor Köln; dramatisch elftal en supporters die niet echt pos. in het nieuws kwamen, terechte dat ze dus degraderen, hoewel ze er van mij wel in hadden mogen blijven (hoewel ik nu een extra wedstrijd weer bier kan drinken). 30 miljoen schulden, geen trainer, manager en spelers die weg willen. Ik zie ze niet binnen 1 jaar terug komen.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
33 contractspelers ook voor volgend seizoen.
Büskens heeft overigens bedankt om trainer te worden. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Luhukay wordt ook genoemd. Maar het is er al jaren een zooitje...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
Solbakken naar Wolverhamton. Stanislawski naar Keulen.
Laatst gewijzigd door travelman; 11-05-12 om 13:20 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
1. FC Köln topic #1 Wanneer wordt de snurkende reus wakker?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|