![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
![]() Kenmerk behalve de doodskop zijn de traditioneel "vreemde shirts" waarin de spelers spelen: ![]() ![]() ![]() Bekende speler: ![]() Gerald Asamoah Gaat deze club na 1 seizoen weer degraderen of is er in 2011/2012 nog steeds de Hamburger Derby op het hoogste niveau. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ben er geweest 3 weken geleden, zonder wedstrijd natuurlijk. Leuk stadion zijn druk bezig het uit te breiden.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Boomknuffelaarclub
.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heel aparte club en figuren, ook gewoon echt smerige gasten die niet lijken te douchen. Het heeft wel wat, anders dan alle anderen. Leuk dat ze zijn gepromoveerd.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Linkse rakkers, dat zijn het.
Maar (heb het al eerder gezegd), hele gave merchandise, zeer mooie fanshop en een zeer goed opgezette webshop. Zijn vrienden met de eveneens linkse fans van het Praagse Bohemians 1905.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ben er één keer geweest een paar seizoenen geleden, maar niet echt mijn ding.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Een bezoek aan St. Pauli staat wel op het verlanglijstje voor komend seizoen.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is er veel haat tussen St. Pauli en de stadsgenoot HSV?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
1x in de metro gezeten na een wedstrijd van St. Pauli. Doodsbenauwd was ik, maar die gasten bleken echt lachen.
![]() (wel groot. )Komend seizoen HSV - St. Pauli of omgekeerd regelen. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rivaliteit. Ze slaan mekaar in Duitsland niet zo snel de hersenpan in. Je kunt rustig in je HSV tricot over de St. Pauli geregeerde Reeperbahn lopen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja. Ten minste, de weekeindes liggen vast, de tijden worden vaak pas een paar weken van tevoren vastgesteld.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik vind de fans in Duitsland best wel gezellig, zag ze eens in Eindhoven tegen PSV, toen ik op vakantie was, en ze waren zeer gezellig.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Erg mooi om een Engelsman uit te leggen wat je als Nederlander doet bij HSV - Fulham.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
![]() Ik ben van plan om het stadion van St. Pauli eens te bezoeken. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wel vreemd, in Nederland heb je helemaal niet zulke linkse of rechtse clubs. In Duitsland en Italië (Lazio, Hellas Verona) zie je dat toch wat sneller.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Moet er ook nog eens heen. Ze buiten de hype goed uit, waar niets mis mee is, en ook ik wil het met eigen ogen zien.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Valt wel mee inderdaad, ST. Pauli speelde zelf in het stadion van HSV de laatste keer dat ze in de Bundesliga speelde. Het eigen stadion voldeed niet. Het stadion was tijdens de derby twee keer 50/50 verdeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
In de laatste 10 jaar een keer of 6/7 een (uit)wedstrijd van Sankt Pauli bezocht, waaronder 2x afgelopen seizoen. Nog altijd een erg mooie club om te bezoeken en ook veel meer dan een hype (dat hebben de jaren in de Regioliga wel bewezen).
Nooit ook maar iets van problemen gezien, in Dusseldorf was het zelfs 1 groot feest de heel dag (die 2 liggen elkaar dan ook goed). Hansa Rostock is de grootste rivaal, bij wedstrijden tegen die ploeg (en enkele andere Oost-Duitse clubs) reist het Schwarze Block mee, oftewel het linkse tuig. In Rostock ging het afgelopen seizoen weer mis en Hansa mocht daarom geen fans meer meenemen naar Hamburg (en dat komt zelden voor in Dld) Gemengde gevoelens over de promotie, club was bijna failliet een aantal jaar terug, gelukkig gered en promotie afgelopen jaar was zeker terecht. Alleen gaat Asamoah daar nu 8 ton per jaar verdienen, wat idd afkomstig is uit de steeds grotere commercie rond de club. ben benieuwd of het SP lukt om en in de Bundesliga te blijven en het eigen karakter te bewaren. Maar we gaan het zien, hopelijk nu eens een keer bij een thuiswedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zeer tof! Ga het niet bezoeken, maar dit soort clubs geeft wel kleur aan de competitie
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind het wel leuk dat ze terug zijn in de Bundesliga, zo'n club geeft toch iets extra's aan de competitie, i.t.t. betrekkelijk weinigzeggende clubs als Mainz en Bochum.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bochum heeft anders wel een shirt gehad met een van de hoogste cult-waardes sinds jaren.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik kan me een afzichtelijk shirt met een regenboog er op herinneren, bedoel je dat?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Jep!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Niks voor mij, zo'n zooitje ongewassen krakers.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Geweldig is ook dat stuk in J Kessels the Novel van P.F. Thomése waarin hij een wedstrijd van deze club bezoekt.
Paar jaar terug namen ze ook deel aan het Spanjaardsgattoernooi van Baronie. Daar heb ik ze toen tegen Baronie zien spelen, grepen de derde plek op het toernooi. Ook allemaal supporters uit Duitsland met die legershirts. Ze hadden toen die keeper met een Q in de naam, dat viel op als je achterop zijn shirt keek. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mooie club. Ben er 2 jaar geleden eens geweest tegen 1860 München.
De omroeper van 1860 riep op het veld de opstelling van zijn club en er werd ook het clublied van 1860 gedraaid. Geen enkele wanklank van de Pauli fans. En dan die cornervlaggen met die doodskop erop. Leuke club dat ook veel fans naar uitwedstrijden meeneemt (ik was afgelopen seizoen bij FSV Frankfurt-St. Pauli en toen hadden ze gewoon dik 4000 fans mee!). __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bij Gladbach een aantal jaren geleden ook, draaiden ze gewoon het clublieb van Gladbach voorafgaand aan de wedstrijd.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuwe bakken voor de spelers van St Pauli
![]()
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat is er rechts aan Hansa Rostock?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Filmpje blijft leuk!
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Het schijnt dat ze zelfs geen linksbenige spelers in hun team willen hebben.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Het schijnt wel lastig te zijn om aan kaarten te kopen; zelfs in de 3. Bundesliga speelden ze voor een uitverkocht stadion (als ik het goed heb)! Maar stadion ligt ideaal, wedstrijd kijken en dan de Reeperbahn op!!!
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
St. Pauli supporters zijn linkse sletjes. Allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Toch een verdienstelijk gelijkspel in de derby.
Al had er wellicht meer in gezeten. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mokum
|
|