Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 06-07-10, 16:22 Standaard   #1
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Omdat men hier niet alleen de Nederlandse competitie volgt leek het mij ook leuk om deze topics over Buitenlandse competities te openen.

Arsenal

Nieuw: Marouane Chamakh (Bordeaux), Wellington Silva (Fluminense, Brazilië), Laurent Koscielny (FC Lorient)

Terug van verhuur: Pedro Botelho (Celta de Vigo)

Vertrokken: Fran Mérida (Atletico Madrid), William Gallas (Onbekend), Philippe Senderos (Fulham), Francis Coquelin (Lorient, verhuurd), Mickaël Silvestre, Kerrea Gilbert (Beiden onbekend)

Aston Villa

Nieuw: -

Vertrokken: Wilfred Bouma, Marlon Harewood (Beiden onbekend), Stephen O'Halloran (Coventry City)

Birmingham City

Nieuw: Enric Vallés (NAC Breda), Nikola Zigic (Valencia), Ben Foster (Manchester United)

Vertrokken: Grégory Vignal en Franck Queudrue (Beiden onbekend), Gary McSheffrey (Coventry City), Christian Benítez (Santos Laguna, Mexico, was gehuurd), Artur Krysiak (Exeter City)

Blackburn Rovers

Nieuw:

Terug van verhuur: Elrio van Heerden (Sivasspor, Turkije)

Vertrokken: Steven Reid (West Bromwich Albion), Andy Haworth (Bury FC)

Blackpool

Vertrokken: Alhassan Bangura (Mersin Idman Yurdu, Turkije), Stephen McPhee (Gestopt), Daniel Nardiello, Hameur Bouazza (Beiden onbekend), Ben Burgess (Notts County)

Bolton Wanderers

Nieuw: Martin Petrov (Manchester City), Robert Blake (Burnley)

Vertrokken: Ivan Klasnic (Nantes, was gehuurd), Gavin McCann en Nicky Hunt (Beiden onbekend)

Chelsea

Nieuw: Yossi Benayoun (Liverpool), Matej Delac (Inter Zapresic, Kroatië), Tomas Kalas (Sigma Olomouc)

Terug van verhuur: Slobodan Rajkovic (FC Twente)

Vertrokken: Michael Ballack (Bayer Leverkusen), Miroslav Stoch (Fenerbahce), Joe Cole en Juliano Belletti (Beiden onbekend),Tomas Kalas (Sigma Olomouc, is verhuurd), Rhys Taylor (Crewe Alexandra, is verhuurd)

Everton

Nieuw: Ján Mucha (Legia Warschau, Polen), Magaye Gueye (Strasbourg, Frankrijk), Joăo Silva (Desportivo Aves, Portugal), Araz Abdullaev (PFC Neftchi Baku, Azerbeidzjan), Jermaine Beckford (Leeds United)

Vertrokken: Landon Donovan (LA Galaxy, was gehuurd), John Ruddy (Norwich City), Dan Gosling (Onbekend)

Fulham

Nieuw: Philippe Senderos (Arsenal), Jonathan Greening (West Bromwich Albion)

Vertrokken: Erik Nevland (Viking, Noorwegen), Chris Smalling (Manchester United), Pascal Zuberbühler, Toni Kallio, Andranik Teymourian (Allen onbekend), Elliot Omozusi (Leyton Orient), Stefano Okaka (AS Roma, was gehuurd)

Liverpool

Nieuw: Milan Jovanovic (Standard Luik), Jonjo Shelvey (Charlton Athletic)

Terug van verhuur: Krisztián Németh (AEK Athene), Charles Itandje (AO Kavala, Griekenland), András Simon (Cordoba CF, Spanje)

Vertrokken: Yossi Benayoun (Chelsea), Nikolay Mihailov (FC Twente, was verhuurd), Fábio Aurélio (Onbekend), Robbie Threlfall (Bradford City)

Manchester City

Nieuw: David Silva (Valencia), Yaya Toure (Barcelona), Jérôme Boateng (HSV)

Terug van verhuur: Robinho (Santos, Brazilië), Jo (Galatasaray), Felipe Caicedo (Malaga, Spanje)

Vertrokken: Martin Petrov (Bolton Wanderers), Valeri Bojinov (Parma, was verhuurd), Sylvinho en Benjani (Beide onbekend)

Manchester United

Nieuw: Chris Smalling (Fulham), Javier Hernández (Club Deportivo Guadalajara, Mexico)

Vertrokken: Tom Heaton (Cardiff City), Zoran Tosic (CSKA Moskou), Ben Foster (Birmingham City)

Newcastle United

Nieuw: James Perch (Nottingham Forest)

Terug van verhuur: Xisco (Racing Santander)

Vertrokken: Nicky Butt (Gestopt), Fabrice Pancrate (Onbekend), Jonny Godsmark (Onbekend)

Stoke City

Vertrokken: Amdy Fayé (Onbekend), Steve Simonsen (Sheffield United), Andy Griffin (Reading)

Sunderland

Nieuw: Cristian Riveros (Cruz Azul, Mexico), Simon Mignolet (St. Truiden, België), Marcos Angeleri (Estudiantes, Argentinië), Ahmed Al-Muhammadi (Enppi Club , Egypte, is gehuurd)

Vertrokken: Roy O'Donovan (Coventry City), John Mensah (Olympique Lyon, was gehuurd), Lorik Cana (Galatasaray)

Tottenham

Nieuw: Sandro (Internacional, Brazilië)

Terug van verhuur: Giovani dos Santos (Galatasaray)

Vertrokken: Jimmy Walker (onbekend), Eidur Gudjohnsen (AS Monaco, was gehuurd), Sam Cox (Barnet FC)

West Bromwich Albion

Nieuw: Pablo Ibáńez (Atletico Madrid), Steven Reid (Blackburn Rovers), Gabriel Tamas (Auxerre, Frankrijk)

Terug van verhuur: Borja Valero (RCD Mallorca)

Vertrokken: Filipe Teixeira (Metallurg Donetsk, Oekraďne), Jonathan Greening (Fulham), Robert Koren (Onbekend), Borja Valero (FC Villarreal)

West Ham United

Nieuw: Thomas Hitzlsperger (Lazio Roma), Pablo Barrera (Pumas)

Vertrokken: Ilan, Guillermo Franco (Beiden onbekend)

Wigan Athletic

Nieuw: Antolín Alcaraz (Club Brugge), Mauro Boselli (Estudiantes, Argentinië)

Terug van verhuur: Daniel de Ridder (Hapoel Tel Aviv, Israël), Won-Hee Cho (Suwon Blue Wings, Zuid Korea), Rachid Bouaouzan (Helsingborg, Zweden), Olivier Kapo (Boulogne, Frankrijk)

Vertrokken: Tomasz Cywka (Derby County), Mario Melchiot (Umm Salal), Richard Kingson (Onbekend), Vladimir Stojkovic (Sporting Portugal, was gehuurd), Marcelo Moreno (Shakhtar Donetsk, Oekraďne, was gehuurd)

Wolverhampton Wanderers

Nieuw: Adlčne Guédioura (Charleroi, België), Steven Fletcher (Burnley), Steven Mouyokolo en Stephen Hunt (Hull City), Jelle van Damme (Anderlecht)

Vertrokken: Chris Iwelumo (Burnley), Daniel Jones (Sheffield Wednesday), George Friend (Doncaster Rovers), Jason Shackell (Barnsley), Andrew Surman (Norwich City), Segundo Castillo (Rode Ster Belgrado, Servië, was gehuurd)

Manchester City gaat vrolijk door met geld uitgeven waar de rest van de clubs het rustig aan doen.

Laatst gewijzigd door sjimmie; 12-07-10 om 20:23
sjimmie is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 06-07-10, 16:31 thumb up   #2
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

West Brom verwelkomt vier uitstekende spelers.

Oud 06-07-10, 16:33 Standaard   #3
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Bolton heeft ook geen slechte spelers binnen gehaald.

Wat Blackpool denkt, weet ik ook niet helemaal zeker. Miljoentjes pakken en volgend jaar maar opnieuw proberen te promoveren?
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-07-10, 16:36 Standaard   #4
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Silvestre mag ook zo goed als zeker vertrekken.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 06-07-10, 16:45 Standaard   #5
Mooi overzicht sjimmie.

Voorlopig is het Man City dat de beste zaken doet, en dat zal ook wel zo blijven denk ik. Sunderland en Wolves doen, op hun niveau, ook goede transfers denk ik.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 06-07-10, 17:20 Standaard   #6

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Maak je er ook 1 voor Tsjechie, sjimz?
Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-07-10, 17:22 Standaard   #7
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Aanvoerder Bekijk bericht
Maak je er ook 1 voor Tsjechie, sjimz?
Ik denk het niet
Sowieso nog van Spanje, Duitsland, Italië en Frankrijk.
Misschien nog van België en Portugal.
Oud 06-07-10, 17:29 Standaard   #8
Orgulloso

Die van Spanje staat al in de OP van het Primera División topic, dus bespaar je die moeite

Oud 06-07-10, 17:31 Standaard   #9
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
Die van Spanje staat al in de OP van het Primera División topic, dus bespaar je die moeite
Ik zie het, thanks!
Oud 07-07-10, 19:43 thumb up   #10

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Koscielny voor Arsenal! Goede aankoop...

Oud 12-07-10, 20:07 thumb up   #11

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Koscielny mag erbij bij Arsenal...

Oud 07-08-10, 14:30 Standaard   #12
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Ligt het aan mij of hebben de grote clubs in Engeland amper een echte aankoop gedaan?

Oud 07-08-10, 15:20 Standaard   #13
Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Ligt het aan mij of hebben de grote clubs in Engeland amper een echte aankoop gedaan?
Klopt wel ongeveer ja. Ramires van Chelsea is dan nog de grootste aankoop, eigenlijk van de hele top 8 op Man City na.

Overigens kan ik me niet indenken dat Arsenal helemaal niks meer gaat doen, ze zullen toch niet de competitie in gaan met alleen Vermaelen, Koscielny en Djourou als centrumverdedigers en al helemaal niet met alweer Almunia als eerste keeper.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-11, 12:23 Standaard   #14
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Hernandez beste aankoop gebleken, lijkt mij? Odemwingie voor West Brom wellicht?

Wie is de slechtste? Milner voor City, Boselli voor Wigan? Poulsen? Zijn er vast nog meer.
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-05-11, 12:53 smile   #15
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Hernandez beste aankoop gebleken, lijkt mij? Odemwingie voor West Brom wellicht?
Ga ik toch voor Rafa.

Oud 04-05-11, 13:59 Standaard   #16

Odemwingie QFT Wat een held! Hernandez zal dit zeker weten voor de langere termijn zijn, you can take that to the bank. Wellicht wel een van de beste aankopen in EPL geschiedenis. VDV is uiteraard ook een koopje gebleken ja, ware het niet dat zijn rendement enigszins is gestokt (afgezien van zijn assists) en zijn blessure(s). Toch denk ik dat VDV zijn club Spurs meer omhoog heeft geholpen dan dat Hernandez dit voor ManU heeft gedaan. En laten we Bent voor Villa tijdens de winterstop ook niet vergeten.

Worst: Torres? Het is dat J. Cole op een free kwam, dus bij deze denk ik ook Boselli ja. Of Bebe Milner kun je over dimdammen. Feit blijft dat hij wist waar hij aan begon, alsmede anderen ook. Voor zichzelf is het dermate op een teleurstelling uitgelopen ja, niet lettend op zijn bankrekening.
Smeich is offline   Met citaat reageren
Oud 19-05-11, 13:00 Standaard   #17
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Bebe is echt een schandalige aankoop natuurlijk. Die man gaat het nooit redden bij Man U. Torres wordt uiteindelijk geen tweede Sheva, denk ik.

Oud 19-05-11, 13:03 Standaard   #18
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Koralov van City is ook echt belachelijk kut
En die gast krijgt nog een ziek salaris ook.
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-05-11, 13:10 Standaard   #19

Kolarov heeft inderdaad zijn kwaliteiten niet echt laten zien dit seizoen....verdedigend is het inderdaad so en so maar in aanvallend opzicht (lees zijn kanonschoten) heeft hij zeker teleurgesteld (1 goal en 1 assist in 1719 minuten voetbal in de PL), al heeft hij wel vaak zat zijn explosieve runs in de vrije ruimtes laten zien maar effectief waren ze niet allemaal.
Smeich is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site