![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() De club uit Duitsland die 2 seizoenen geleden nog landskampioen wist te worden onder coach Felix Magath (inmiddels werkzaam bij Schalke 04).
![]() De Volkswagen Arena met een capaciteit van 30.000 Erelijst: Met dus de nieuwe succescoach:
![]() Laatst gewijzigd door Superheld; 07-02-11 om 18:05 Reden: TT Change __________________ [AFCA] [THFC]
|
|||
|
|
|
|
|
#2 | ||
Laatst gewijzigd door Rumille; 11-07-10 om 15:12 __________________ [AFCA] [THFC]
|
|||
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Simon Kjaer lijkt de volgende aanwinst te worden. Dan heb je toch een behoorlijk centraal duo met Barzagli/Friedrich.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hoeveel is er te besteden eigenlijk?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kjaer komt definitief, 12 miljoen transfersom.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
En Obafemi Martins gaat waarschijnlijk naar Rubin Kazan.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
FC Volkswagen. Heb absoluut niks met Wolfsburg maar hoop voor Steve dat die het leuk doet daar.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kutclub met een paar hele leuke spelers.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mandzukic naar Wolfsburg voor 9 miljoen. Topaankoop.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Als ze Dzeko als ruilmiddel gebruiken, dan zal Juve Diego wel van de hand willen doen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
In dat geval kunnen ze beter Dzeko houden.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dzeko is gek als hij naar Juve gaat.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Als ik kon kiezen tussen Juventus en Turijn enerzijds en VfL en het dorp Wolfsburg dan wist ik het wel, ik ging direct naar Turijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Turijn is ook niet zoveel te beleven anders hoor.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Best een mooie stad, prima om in te leven, kan ik van Wolfsburg niet zeggen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
De komst van Diego zou aanstaande zijn, Juve zou akkoord zijn met het bod (ca. 16 miljoen), nu is het salaris nog punt van discussie.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Babel naar Wolfsburg?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En Diego is van de baan, andersom een vertrek van Dzeko naar Juve dus ook.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
hopelijk gaat steve het goed doen. uiterst sympathieke vent en heeft een wereldprestatie geleverd waar nog jaren over gesproken zal worden in enschede.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
gister in de slotfase het punt laten liggen waardoor ze nog even moeten wachten op de 1ste 3punter maar wat ging Steve McClaren te keer langs te lijn zeg
, daar is Van Gaal een heel stuk rustiger bij. wat is er met hem gebeurd in Duitsland ?
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
20 miljoen
Dat is aardig wat.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
15 miljoen plus 2 miljoen als Wolfsburg zich dit seizoen kwalificeert voor de CL.
Diego is al in Duitsland vor de medsche keuring, gaat dus toch nog gebeuren allemaal, ondanks dat Juve teelkens nee op request krijgt bij spelers die zij graag wensen. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
diego
![]() dikke vetzak theo janssen is net zo goed, zo niet beter... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Droom verder!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Diego is een hele goede aankoop
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Maar natuurlijk.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Thuis verloren na met 3-0 voor te hebben gestaan 3-4. Dan moet ik direct aan Douglas denken hopelijk Steve niet
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mooi
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Lol, kansloze missie dit
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Falers
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat een kneuzen
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Is dat die Diego die AZ dolde in de Europa League ?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ah, hij kwam er 1 wedstrijd niet aan te pas.
Ja, dan ben je over je top. Messi kan trouwens ook beter stoppen, die was tegen Inter ook onzichtbaar. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
34 5
impressive |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
komen belangrijke weken aan voor Wolfsburg.
de volgende wedstrijd mag in iedergeval niet weer verloren worden. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
En dat is ook niet gebeurd, de derby tegen Hannover is met 2-0 gewonnen. Gelukkig maar voor Steve, want bij een nieuwe nederlaag zou de druk behoorlijk opgelopen zijn.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Derde overwinning op rij geboekt, Steve lijkt de zaak aardig op de rit gekregen te hebben.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|