Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 01-02-11, 17:57 Standaard   #51
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

AEK Larnaca heeft nog een (verrassende) Nederlandse aanwinst gestrikt. De twintigjarige verdediger Gino Soolsma komt per direct over van Scheveningen.

methodmich is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 07-02-11, 19:18 Standaard   #52
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Trainer Atteveld tekent contract bij AEL Limassol

Raymond Atteveld is de nieuwe trainer van AEL Limassol. De 44-jarige Amsterdammer verbleef de voorbije dagen op Cyprus om te onderhandelen en zette maandag zijn handtekening onder een contract voor anderhalf jaar.

Bij de Cypriotische club staan momenteel twee Nederlandse profs onder contract: voormalig Vitesse- en Feyenoord-middenvelder Nicky Hofs en verdediger Mike Zonneveld (ex-NEC en PSV). AEL Limassol bezet momenteel de zesde plaats in de hoogste Cypriotische afdeling met 26 punten uit twintig duels.

Atteveld kwam op voorspraak van Dick Advocaat bij de Cypriotische club terecht. De huidige bondscoach van Rusland kent de voorzitter van AEL Limassol en deed een goed woordje voor zijn landgenoot.

Dit weekeinde krijgt Atteveld al direct zijn vuurdoop. Zaterdag staat in eigen huis immers de derby met Apollon Limassol op het programma. Een titel kan Atteveld overigens wel vergeten. De achterstand op koploper APOEL Nicosia bedraagt immers liefst 24 punten.

Atteveld begon zijn trainersloopbaan in het seizoen 2006/07 bij Roda JC als assistent van Huub Stevens. Na het vertrek van Stevens naar Hamburger SV werd hij eindverantwoordelijke bij Roda.

Atteveld werd op 7 oktober 2008 vanwege de slechte resultaten en de verstoorde relatie met de spelersgroep op non-actief gesteld bij Roda JC. In april 2009 ging hij als hoofdcoach aan de slag bij ADO Den Haag, dat hem op 30 maart 2010 ontsloeg. De laatste maanden was Atteveld als analist actief voor betaalzender Eredivisie Live. (Taco van den Velde)

Oud 01-04-11, 12:37 Standaard   #53
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Zoals op de FP gemeld gaat de ontknoping van de competitie plaatsvinden. Broerse kampioen?

Wij Zijn Voetbal - Voetbalgeluk op Cyprus

Oud 28-04-11, 13:36 Standaard   #54
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Hofs en Zonneveld moeten weg bij AEL Limassol
Uitgegeven: 28 april 2011 11:27
Laatst gewijzigd: 28 april 2011 11:27

LIMASSOL - Mike Zonneveld en Nick Hofs hopen tot een oplossing te komen met hun club AEL Limassol. De Cypriotische club wil van het Nederlandse duo af.

Ook trainer Raymond Atteveld is de wacht aangezegd. Voor de beide voetballers kwam de mededeling als een donderslag bij heldere hemel.

“Opeens kregen Nick, spits Grzegorz Rasiak en ik een brief van een man die ik nog nooit gezien had”, vertelt Zonneveld tegen NUsport.

“Daarin stond dat ons contract ontbonden was en we ook de auto meteen moesten inleveren.”

Nieuwe koers
Zonneveld en Hofs staan tot medio 2012 onder contract bij de nummer acht van Cyprus. Er is nu al sprake van een betalingsachterstand. AEL Limassol wil een nieuwe koers varen met meer spelers van eigen bodem. De Nederlandse grootverdieners passen niet in dat plaatje.

Zonneveld: “Ik had het erg naar mijn zin en heb een goed seizoen gedraaid. Ook Nick aardde goed op Cyprus. Je kent de verhalen, toch is het raar als het ineens zo loopt, want door de club werd telkens waardering voor mijn prestaties uitgesproken. Ik hoop dat er een dezer dagen meer duidelijkheid komt.”
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-04-11, 13:41 Standaard   #55
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Atteveld mag alweer vertrekken begrijp ik? Kan wel eens einde trainerscarrière zijn.

Oud 28-04-11, 13:44 emo   #56
Drums

Geweldige carrière is dat dan geweest.
Oud 01-05-11, 12:19 Standaard   #57
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Atteveld mag alweer vertrekken begrijp ik? Kan wel eens einde trainerscarrière zijn.
Volgens de VI was hij slechts aangetrokken omdat de droomkandidaat niet werd vrijgegeven. Die kan nu vermoedelijk wel komen en dan krijgt Atteveld wellicht een andere functie binnen de club...

Oud 30-06-11, 10:31 Standaard   #58
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook De Cler naar Nederlandse enclave in Larnaca
Gepubliceerd op donderdag 30 juni 2011 om 09:34

Tim de Cler voetbalt de komende twee jaar voor AEK Larnaca op Cyprus, de club van technisch directeur Jordi Cruijff. De verdediger komt transfervrij over van Feyenoord. Dat meldt zijn managementbureau Sport-Promotion donderdag op de website.

De 32-jarige De Cler sluit aan bij de Nederlandse enclave in Larnaca, waar Ton Caanen trainer is en ook Kevin Hofland, Gregoor van Dijk en Edwin Linssen onder contract staan. "Ik wilde altijd nog een keer in het buitenland spelen", liet de Leidenaar weten.

"Larnaca speelt bovendien Europees. Op 14 juli hebben we voor de tweede kwalificatieronde geloot tegen een team uit Malta. Dat moet te doen zijn met het elftal dat er nu staat. Dus wie weet, misschien halen we de groepsfase wel. Dat zou helemaal prachtig zijn."

Oud 21-07-11, 08:57 Standaard   #59
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

De Cler: "Ik hoop het plezier terug te vinden"

Tim de Cler tekende onlangs een contract bij AEK Larnaca en hoopt bij de Cypriotische club een mooie periode tegemoet te gaan. "Ik hoop het plezier in het voetbal terug te vinden", vertelde De Cler.

Bij de ploeg van trainer Ton Caanen treft hij diverse Nederlandse teamgenoten. Kevin Hofland, Gregoor van Dijk en Edwin Linssen zijn actie voor de club op Cyprus. Met de overgang naar het eiland sluit de 32-jarige linksachter een akelige periode af.

"De laatste drie jaar heb ik met het nodige rumoer gevoetbald, laat ik het zo maar zeggen", vertelde de verdediger aan Voetbal International. "Mijn periode bij Feyenoord is, afgezien van het eerste jaar, niet geworden wat ik ervan had gehoopt. Dat is een domper. Die teleurstellende periode probeer ik met deze overstap een beetje uit te wissen."

De Cler, die een aflopend contract had bij Feyenoord, wilde per sé weg bij de Rotterdamse club. "Ik had na vorig seizoen voor mezelf al uitgemaakt dat ik een andere weg zou inslaan", vertelde de oud-verdediger van Ajax en AZ verder.

"Een nieuw contract is bij Feyenoord eigenlijk nooit ter sprake gekomen. Ik was bovendien een beetje boos over mijn laatste weken bij de club. Ik raakte mijn basisplaats kwijt en was het niet eens met de manier waarop dit ging. Ik heb het hele seizoen in de basis gespeeld en na vier dagen geblesseerd te zijn geweest, stond ik er ineens naast. Dat is dan niet zo’n leuk einde."

Oud 21-07-11, 09:31 Standaard   #60
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Dijk heeft toch geen contract meer
Karrel_Laaglawaai is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-11-11, 10:13 Standaard   #61
Drums

Larnaca ontslaat trainer Caanen
Uitgegeven: 21 november 2011 09:18
Laatst gewijzigd: 21 november 2011 09:43

LARNACA - De Cypriotische club AEK Larnaca heeft afscheid genomen van trainer Ton Caanen.

Dat maakte de club van technisch directeur Jordi Cruijff zondagavond bekend. De clubleiding van Larnaca noemt Caanen in een verklaring ''de meest succesvolle oefenmeester in de historie van AEK''.

Onder leiding van de 45-jarige Limburger eindigde Larnaca vorig seizoen verrassend als vierde in de Cypriotische competitie.

Bij Larnaca staan Kevin Hofland, Tim de Cler, Gregoor van Dijk en Edwin Linssen onder contract.

Europa League
Larnaca wist zich via de voorrondes te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League. Daarin staan de Cyprioten na vier wedstrijden onderaan in groep J met twee punten. Ook Gonzalo Garcia, die jarenlang in de eredivisie speelde, stapte afgelopen zomer over naar Larnaca.

In de nationale competitie vallen de prestaties tegen. Larnaca staat op de tiende plaats, met veertien punten uit tien duels. Caanen was bezig aan zijn tweede seizoen op Cyprus. De Limburger werkte eerder in onder meer Malta, Oekraïne en Israël.
Oud 07-12-11, 19:56 Standaard   #62
Nummer 10

Inmiddels is hij dus opgevolgd door Leon Vlemmings en die won bij zijn debuut direct met 2-0 van Ermis Aradippou.

Oud 07-12-11, 20:06 Standaard   #63

Hoe komen ze daar aan knaken eigenlijk?

Oud 19-12-11, 21:09 emo   #64
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

KevinHoflandCy Kevin Hofland
F*** policy in cyprus we lost the game because of the referee 1 goal offside, clear penalty and red card not given 1 clear goal canceled
Opmerkelijk..............

Oud 13-04-12, 21:47 Standaard   #65
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Hofland volgt Cruijf op als technisch directeur
Marioow is offline   Met citaat reageren
Oud 14-04-12, 10:46 rainbow   #66
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Sjezus. Die gast is toch gewoon t dom om te poepen?
Karrel_Laaglawaai is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-04-12, 12:51 Standaard   #67
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat idee heb ik ook. Zelfs als je hem fuseert met Vlaar dan zou 'het' niet meer kunnen dan het matchen van de kleuren van de Duplo-blokjes.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site