![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
[align=center]
![]() ![]() ![]() [IMG]http://i39.tinypic.com/jii815.png![]() Wembley, Londen Zaterdag 15 mei Aftrap: 16:00 Arbiter: Chris Foy (Merseyside) ![]() [/align] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
The Road To The Final
Chelsea: http://www.youtube.com/watch?v=ndAD4PLnj6M Portsmouth: http://www.youtube.com/watch?v=VpuvnZ3QIjI |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sport1 HD,
Hopelijk wint Chelsea. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hup Chelsea, voor het eerst de dubbel.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Oudste voetbaltoernooi komt weer tot een einde. Editie #CXXIX
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wel een paar leuke feiten voor deze wedstrijd:
Ashley Cole kan zijn 6e FA Cup winnen, wat hem de meest succesvolle speler in deze competitie ooit maakt. Avram Grant heeft in zijn hele loopbaan bij elkaar nog geen seizoen lang in Engeland getraind, maar heeft wel al een finale in de League Cup, Champions League, Premier League (laatste speeldag) verloren. Morgen kan hij de set compleet maken. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
De eerste FA Cup finale in tijden waar ik niet naar uitkijk. Chelsea heeft wel genoeg gewonnen en door al dat gehuil bij Pompey over de puntenaftrek ben ik die club ook al wel een beetje zat eerlijk gezegd. Maar bovenal ben ik bang dat het een enorm eenzijdige finale gaat worden.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vooraf zou je inderdaad niet zeggen dat het een spektakel wordt. Je verwacht toch dat Chelsea het meeste balbezit gaat hebben, en Portsmouth op de counter gokt. En dat veld op Wembley helpt ook niet mee.
We kunnen overigens wel weer een keer een mooie finale verwachten. 2006 was een erg mooie, 2007 en 2008 doodsaai (voor de neutrale fans). Vorig jaar was wel aardig, maar na rust wat eenzijdig. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Een record-finaleuitslag zou leuk zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Code:
1990–91 Tottenham Hotspur *2–1 Nottingham Forest 1991–92 Liverpool 2–0 Sunderland 1992–93 Arsenal 1–1 Sheffield Wednesday 1992–93 (R) Arsenal 2–1 Sheffield Wednesday 1993–94 Manchester United 4–0 Chelsea 1994–95 Everton 1–0 Manchester United 1995–96 Manchester United 1–0 Liverpool 1996–97 Chelsea 2–0 Middlesbrough 1997–98 Arsenal 2–0 Newcastle United 1998–99 Manchester United 2–0 Newcastle United 1999–2000 Chelsea 1–0 Aston Villa 2000–01 Liverpool 2–1 Arsenal 2001–02 Arsenal 2–0 Chelsea 2002–03 Arsenal 1–0 Southampton 2003–04 Manchester United 3–0 Millwall 2004–05 Arsenal â€Â* 0–0 Manchester United 2005–06 Liverpool â€Â* 3–3 West Ham United 2006–07 Chelsea *1–0 Manchester United 2007–08 Portsmouth 1–0 Cardiff City 2008–09 Chelsea 2–1 Everton 2009–10 Chelsea- Portsmouth â€Â* = strafschoppen |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
De eerste finale sinds '93 die ik niet live zal zien.
Ik kan niet geloven dat dit spannend gaat worden.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Niiiiiiiiiiiiiiice
![]() Was ik even bang dat ik morgen de hele dag moest studeren zeg
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Normaal is iedereen altijd voor de underdog in zo'n wedstrijd, maar als we nou eens hopen dat het 7-0 wordt (tuurlijk niet voor Portsmouth
! ), dan zijn we ook nog getuige van een historisch moment.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Portsmouth kan dus geen Europees spelen he, sowieso niet? Die extra plaats wordt opgevangen in de competitie of spelen de halve finalisten een wedstrijd erom?
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Loves C, R en M
|
![]() Meestal kijk ik uit naar de FAC finale, maar deze is zo saai als SCUM - Millwall was ... Ik denk dat ik 'm desalnietmin ga kijken
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
|
Leuke, verfrissende OP
![]()
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hey leuk, ga ik even in VBL's stamkroeg kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Loves C, R en M
|
En dat P'mouth het als verliezende finalist en laatste in de PL het wel verdient is ook natuurlijk onzin. (En ik hoef niet te weten wanneer je ongesteld bent )
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bij dit soort wedstrijden vind ik het altijd leuk als de underdog voor een stunt zorgt, maar een monsterscore voor Chelsea is ook leuk natuurlijk.
Die Portsmouth crest lijkt verdomd veel Islamitisch
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Komt de wedstrijd ook gewoon op de BBC ?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nee.
Rechten zitten al drie jaar bij ITV. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ah vandaar. Ik volg amper Engels voetbal.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
best een leuke voorbeschouwing...
weet niet of dit in nederland werkt http://www.tvcatchup.com/channels.html Engelse tv zenders op je pc of ps3 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Henk Spaan bij Sport1.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Sorry ... Unfortunately, your country is not currently supported. At this time, TVCatchup is available only in the United Kingdom. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vroeger een 4 uur! durende voorbeschouwing waarbij je je geen moment verveelde, mooi was die tijd
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=74974&part=sports
Als je dan naar Fox soccer gaat en bij TVU klikt heb je prachtig beeld . Nu is de voorbeschouwing erop . |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Moet je natuurlijk wel TVU gedownload hebben .
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Ik kijk er niet echt naar uit. Lijkt me een herhaling van Man United v Millwall te worden.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nog iemand in O'Connols zo?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tjekkie, ik heb alleen maar reclame op die zender ?
|
|
|
|
|
|
#40 | |
Ik vind het overigens niet echt een aansprekende finale. Leuk voor de Portsmouth-fans dat ze dit na hun rampjaar mee mogen maken, maar ik had toch liever de Spurs in de finale gezien. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Makkelijke dubbel voor Chelsea, zet hem wel even op maar verwacht wel weer een redelijke uitslag.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Toch maar effe sport1 online aangeknald
.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Quincy is alweer weg toch?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
"Abide with me", wat een prachttraditie is dat toch.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Geil wijf.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Martin Tyler op Sport1
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ah nee Porsmus
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Doe maar een doelpuntenshow van Chelsea, want gemakkelijk winnen doen ze toch wel.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[15/5 FA Cup Final] Chelsea - Portsmouth
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|