|
|
#1 |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer liefhebbers van Parma hier? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
pfaf-topic.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die geel-blauw gestreepte shirts destijds
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Mooie overwinning gisteren!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Twee dagen al een topic en geen pfap te zien?
!
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
Maar Napoli blijft de club, en daarna onze vrienden van Genoa. Roma, Fiorentina en Parma vind ik prima clubs die ik graag zie winnen indien niet tegen eerder genoemde. Ben blij dat Parma dit seizoen aardig draait, zodat daar verder gewerkt kan worden aan de basis: Een vaster elftal met minder huurlingen, een betere financiele huishouding & basis en de jeugdopleiding. Als dat goed aangepakt wodt, moet Parma gewoon probleemloos in het linkerrijtje kunnen spelen en elk jaar meedoen voor EL voetbal. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik dacht dat pfaf dit topic geopend had.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Misschien is het trouwens leuk om iets meer werk van de OP te maken Gianfranco.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
0-0 tegen Chievo. ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoi.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mooie club. Tijd dat die weer écht bovenin gaan meedraaien.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik vind Serie A-behoud en het terughalen van Dessena eerst wel genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Serie A behoud is in ieder geval gelukt.
Hopelijk kan er eindelijk weer eens gewonnen worden en wel tegen Juve. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Na de blamage tegen Bologna zou dat veel goed maken.
Sterker nog, zondag winnen van JuBe, zou al die verschrikkelijke matches van vorig seizoen al bijna goed maken. ![]() Hell, de laatste overwinning op JuBe stamt uit begin 2002. Lamouchi vlak voor tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Leuke club, maar niet mijn favoriete in Italië
.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
Wat een prachtspelers hebben we gehad. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Crespo, Dino Baggio, Gilardino en Mutu ook nog een paar mooie namen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Verón
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Ik vergeet er vast nog een paar
Asprilla, Dessena |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mooie club. Ben blij dat ze weer in A actief zijn. Elftal dat de Uefa Cup won was schitterend.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
Dan kan je wel wat lijkt mij. En er zijn zoveel spelers uit de Serie A die niet slagen in de PL maar dat komt niet door de kwaliteiten van de spelers an sich maar doordat er een heel ander spel wordt gespeeld. Of zijn Crespo en Mutu ook prutsers? |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Prosciutto di Parma en Parmigiano-Reggiano!
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
in wat voor opzicht wordt een ander spel gespeeld behalve dat het in italië op de slo-motion staat? |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Komt niet als een verrassing, in de Italiaanse sportkranten werd al enkele dagen hierop gespeculeerd.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Parma zou ik wel een mooie ploeg voor Van Basten vinden om zijn Italiaanse trainersloopbaan aan te vangen.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
Parma is dan een vrij neutrale club met een prima jeugd basis en weer netjes terug neergezet qua structuur de afgelopen jaren. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Volgens mij is de jeugdaccommodatie ook erg goed verzorgd bij Parma. Zoals Plato al zegt, goede mogelijkheid voor Van Basten om weer te beginnen. Maar als hij de speculaties omtrent Milan al wegwuift, denk ik dat hij hier ook geen zin in heeft. Ik vind het ook lastig in te schatten of Van Basten überhaupt zin heeft in een kleiner clubje.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Laat Prandelli maar weer komen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat zou natuurlijk top zijn, maar die mikt - met alle respect - wat hoger denk ik zo.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
pfaf, krijgt Ze Eduardo denk je een contract bij Parma?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Heeft hij al. Er heerst onduidelijkheid of hij een vast of huurcontract heeft, maar als niet-EU speler denk ik dat hij dan wel een vast contract heeft.
Alle hoop is echter op Giovinco, komt hij of niet... Zou wel geweldig zijn, ondanks dat hij geen killer is. Als hij er bij komt kan dit seizoen al niet meer kapot. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Mirante is geselecteerd voor de nationale ploeg.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Parma heeft uit in Lucca met 2-1 van Lucchese gewonnen, doelpuntenmakers Castellini en Paloschi.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Giovinco is zwaar ok ja, zoals ik al liet weten in het Serie A-topic. Het oproepen van Mirante is ook leuk, en terecht, ik vond hem vorig jaar één van de beteren in de Serie A en enorm belangrijk voor Parma.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Oh ja, de tenues zijn inmiddels ook gepresenteerd, gebaseerd op tenues van midden jaren 90.
![]() ![]() ![]() Sponsorloos zou ik wellicht van het uitshirtnog wel eens aanschaf overwegen. De kraag- en mouwrandjes van het eerste tenue vind ik wel wat vreemd... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
Hoihoi. Twee weken compleet voetballoos door het leven gegaan, maar daardoor des te veel zin in het komende (of NL, lopende) sezoen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Goed nieuws:
Parma heeft Gobbi weten te strikken voor de neus van Roma weg en nog opmerkelijker, Danilo Pereira van Benfinca voor de neus van Milan vandaan. Zeker die 2e is een goede, erstandige aankoop. Is er dan geen slecht nieuws? Helaas wel. Gisteravond in de oefenwedstrijd tegen Shakhtar is Galoppa geblesseerd geraakt, moet een operatie aan te pas komen en die speelt dit jaar niet meer. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vertrek van Dzemaili zou echt desastreus zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Parma FC/AC
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|