![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
In navolging van:
http://www.vblforum.nl/Thread-GER-Ontknoping-in-het-Buitenland-Gaat-Louis-het-met-Munchen-redden http://www.vblforum.nl/Thread-ESP-Ontknoping-in-het-Buitenland-Met-een-beslissing-op-11-april-in-Madrid en http://www.vblforum.nl/Thread-UK-Ontknoping-in-het-Buitenland-Spanning-te-snijden-in-Engeland Kan natuurlijk hetzelfde gezegd worden over de Serie A dit seizoen. Leek in Januari Inter nog met 2 vingers in de neus en en kloof van 10 punten zonder problemen kampioen te worden, na een zeer slechte reeks met de afgelopen maand alleen een zege bij Udinese, verder veel gelijke spelen en ook een zeldzame nederlaag zijn Milan en Roma helemaal terug in de race. Het is aan Napoli te danken dat Milan niet vanavond al bovenaan de Serie A staat. Huidige stand is als volgt. 1 Inter 60 2 Milan 59 3 Roma 56 Programma: INTER Livorno thuis ROMA uit Bologna thuis Fiorentina uit Juventus thuis Atalanta thuis Lazio uit Chievo thuis Siena thuis MILAN Parma uit Lazio thuis Cagliari uit Catania thuis Sampdoria uit Palermo uit Fiorentina thuis Genoa uit Juventus thuis ROMA Bologna uit INTER thuis Bari uit Atalanta thuis Lazio uit Sampdoria thuis Parma uit Cagliari thuis Chievo uit Alle 3 nog de nodige pittige obstakels met o.a. nog Roma - Inter, de Romeinse derby (Lazio speelt thuis) en Juventus speelt nog tegen Inter en, misschien heel cruciaal voor beide ploegen, op de slotdag tegen Milan. Inter heet op papier 2 eenvoudige slot wedstrijden, veel zal echter ook afhangen van wat er voor de tegenstanders nog op het spel staat. Wie gaat er uiteindelijk met de titel vandoor? Ik hoop absoluut op Roma uit deze 3, ik vrees echter dat het toch weer Inter zal worden. en wie maakt het deeltje voor Frankrijk aan? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik gun Roma helemaal niets. Telkens Inter wordt ook wel een beetje saai, maar met Milan heb ik niet zo heel veel. Pas als ze Huntelaar eens wat meer speeltijd geven zou ik ze het gunnen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
De strijd om de 4e plek is ook nog spannend.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik hoop op Palermo als vierde en Milan kampioen.
Het zou wel compleet belachelijk zijn als Milan kampioen wordt. Matige selectie, matig voetbal, matige trainer.. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Ik denk niet dat Roma nog voor de titel kan gaan, ook al zijn ze dichtbij gekomen, maar ik zou ze wel het meeste gunnen
.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik hoop uiteraard dat Roma kampioen wordt, dat zou geweldig zijn, maar ik denk dat het een tweestrijd tussen de Milanese clubs wordt. Ik heb niet echt een voorkeur, maar omdat Inter het nu vaak genoeg geweest is mag Milan het wel weer een keertje worden.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Goed topic.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoi
|
Hoop geen Inter weer.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
De ontknoping onderaan vind ik iets belangrijker eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ik hoop dat AS Roma de titel pakt.
Weer eens wat anders en het is een mooie club. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wat een infestatie van Romeinse ratten hier.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ach ja, volgend seizoen hopelijk 1 Romeinse club minder in de Serie A. Scheelt weer wat ratten
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zolang Milan en Juve niets winnen vind ik het allemaal wel best in Italië.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Veel zal bovenaan i.i.g. afhangen van de komende 2 speelrondes. Uiteraard is het voor P4 ook enorm spannend en is qua degradatie ook nog niks beslist nu Siena b.v. steeds meer punten begint te pakken met Maccarone in vorm. |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoi
|
Ik heb de indruk dat het thuisvoordeel in Italië een veel grotere rol speelt dan in de andere 3 grote competities(EN,SPA,DUI).
Klopt dat?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Palermo vierde
![]() Ik hoop het
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Palermo mag woensdag dan die plek proberen vast te houden bij Genoa, waar het nog nooit won in elk geval.
En Rejected: Geen idee, denk dat het wel meevalt hoor, niet anders dan anders. Maar ik ga er geen studie naar verrichten als je het niet erg vindt. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoi
|
Nouja dan was het een verkeerde gedachte.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Milan is in elk geval de ploeg met de zenuwen nu de P1 positie zo dichtbij is: Last minute verlies bij Parma.
Stand nu: Inter 63 Roma 59 Milan 59 Dit weekend dus Roma - Inter |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En tegen wie speelt Milan?
Kan Inter gemakkelijk naar 7 punten verschil komen als het meezit. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lazio.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vorig seizoen was Roma - Inter nog 0-4, dat mag vanavond zeker niet weer gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Milan morgen trouwens zonder Ronaldinho & Pirlo (geschorst) en zonder Pato, Nesta, Beckham, Mancini, Bonera, Kaladze en Onyewu (allen geblesseerd.
Voorhoede zal bestaan uit Borriello & Inzaghi met Seedorf vlak daarachter (centraal dus). |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
weet te winnen.
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
Lazio mag van mij door de stront zakken trouwens. Wat is die Zarate een mongool
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Milan heeft wel het lastigste programma van de 3, dus denk toch Inter of Roma moet vanavond winnen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
Mooi verhaal verder Ook al heb ik zelf echt helemaal niks met Italië en dus ook Rome Doodzonde dat ze een nieuw stadion willen gaan bouwen, dat olympisch stadion is prachtig |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
kan me er wel wat bij voor stellen. in het romeinse olympisch stadion ben ik nooit geweest maar wel in die van berlijn. naast dat ik het shocking vond hoe je her en der nog steeds nazi-symoboliek terugziet is het inderdaad zo dat je een beetje ver van het veld zit |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Roma verslaat Inter en komt zo op 1 punt
![]() Ook Milan kan op 1 punt komen als ze winnen van Lazio. Na dit weekend nog 7 wedstrijden
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ze winnen niet van Lazio.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
Echter alleen al voor DE derby, dienen ze wel in A te blijven. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
De verhoudingen tussen deze groepen, en ook tussen oud en jong, zijn de laatste 2 jaar wel duidelijk minder geworden. Een aantal zijn dan ook inmiddels verhuist van de Curva Sud naar de lange zijde of de Curva Nord. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik ben "getrouwd met de Camorra"
(Napolitaanse vrouw en dus schoonfamilie)
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
(omdat je ook af en toe updates over wedstrijden geeft die niet op de nl tv/sport1 komen) vroeger heb ik nog wat italiaanse lessen gehad. vond het een zeer moeilijke taal, nog moeilijker dan frans. knap als je dat helemaal onder de knie krijgt
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wanneer is Roma voor het laatst kampioen geworden?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[ITA] Ontknoping in het Buitenland: Breekt de CL Inter op in de Serie A?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|