![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Kampioen: 1904-05, 1906-07, 1908-09, 1926-27 Tweede: 1995-96, 1996-97 The Championship (3x) Kampioen: 1964-65, 1992-93, 2009-2010 Tweede: 1897-98, 1947-48 Comminity Shield (1x) Winnaar: 1909 Finale: 1932, 1951, 1952, 1955, 1996 FA Cup (6x) Winnaar: 1910, 1924, 1932, 1951, 1952, 1955 Finale: 1905, 1906, 1908, 1911, 1974, 1998, 1999 Carling Cup (0x) Finale: 1976 Jaarstedenbeursbeker (1x) Winnaar: 1969 Intertoto (1x) Winnaar en kampioen: 2006 Finale: 2001 Eindrankings in de PL de laatste jaren ![]() ![]() Aangezien de kans groot is dat ze terugkeren naar de PL is een topic wel op zijn plaats voor deze roemruchte club. Ik vind het wel terecht dat ze een jaar in de championship gingen voetballen maar ben nu wel blij dat ze weer terugkeren. Laatst gewijzigd door Plato; 28-07-10 om 14:34 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Newcastle is een mooie en traditionele club. Hopelijk hebben ze geleerd van de fouten en nu een goed beleid.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mooie club, die absoluut in de PL thuishoort en in potentie alles heeft om aansluiting te vinden bij de top. Jammer dat ze de afgelopen jaren wanbeleid gevoerd hebben, in die zin was de degradatie terecht, maar het is goed als ze teru zouden komen. Ze hebben veel meer in de CL te zoeken als clubs als Wigan, Bolton en Burnley.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vraag me af hoe ze erin gaan blijven, want die selectie is niets beter dan van vorig seizoen. Moeten ze toch weer flink investeren.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
AUB een keer goede spelers kopen ipv prut.
Prachtige traditionele club met dito aanhang. Wat ik me wel afvroeg, wat moeten die dieren voorstellen op het teken? Wat zijn het? |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Zullen wel zeepaarden zijn dan
![]() die hebben alleen geen armen, maja blijkbaar beetje fantasie van de maker van het logo. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
_!
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik bedoelde inderdaad de PL en niet de CL of het Championship. Gewoon een typefoutje.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vind eigenlijk dat het Newcastle van de laatste jaren maar weinig in de PL te zoeken heeft, vandaar dat ik het gewoon een logische zin vond
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Speelt Krulletje nog wat?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Newcastle is bezig met de grote ontsnapping tegen Bristol C.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Nog altijd een club waar altijd wat gaande is.
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Een gebroken kaak, pfff...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
DOet mij denken aan
http://www.youtube.com/watch?v=u7_ygd9k24w |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Maandag een puntje tegen Sheffield Utd en ze zijn gepromoveerd.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik heb nog een shirt hier liggen
. Deze club hoort natuurlijk in de Premier League, zolang ze maar stoppen met dat beleid van de laatste jaren. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mooi inderdaad, het was leuk dat ze met dat mis management degradeerden. Maar ze hebben hun straf uitgezeten en komen nu terug met goed beleid hopelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zonder te spelen is promotie binnen
.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Jammer.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mooi zo
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
SOL Campbell voor een jaar naar Newcastle.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ze pakken hun beleid van het aantrekken van dure semi-bejaarde spelers die hoosgtwaarschijnlijk over the hill zijn dus weer op. Kennelijk hebben ze niks geleerd van de degradatie.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mooie herinneringen aan de wedstrijd van Heerenveen een paar jaar geleden.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Toppertje inderdaad, deze aankoop. Misschien kunnen ze Geremi en Butt ook weer een contract aanbieden.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik zie dat Barton er nog steeds uit ziet als een stomme idioot.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
En de snorren zijn eraf!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
De 6-0 is eigenlijk nog geflatteerd laag. Wat was Villa slecht.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#42 | ||
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Taylor is echt een idioot, wilde 60k per week!!
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ben Arfa is dus ook binnen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Krul krijgt goede kritieken voor zijn optreden tegen Everton. Harper lijkt langdurig uitgeschakeld, dus zou mooi zijn als hij dit een tijdje vol houdt en blijft staan.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Laten we hopen dat hij echt de kans krijgt ja.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Newcastle United FC: Magpies back in the Premier League!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|