![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Fulham Football Club is een Engelse voetbalclub, die werd opgericht in 1879. Ze spelen hun wedstrijden in het Craven Cottage stadion in Londen, dat opvalt doordat één van de tribunes over de Theems hangt.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik vind dat altijd zo'n mooi stadionnetje om te zien, moet ik echt nog eens heen.
Mooiste club in de wijk Fulham. Gun die Hodgson dit succes ook wel.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Craven Cottage is zo
.Overigens hadden ze toch eerst elektronische boarding? __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Had vroeger wel sympathie voor Fulham toen Edje er nog onder de lat stond.
Nu heb ik weinig mee, maar vind het wel fantastisch dat ze Juve er uit geflikkerd hebben
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ben in januari nog eens rond het stadion gelopen. Grappig hoe de voorkant helemaal statig en fraai is, en de rest van de tribunes nogal 'working class' gebouwd is.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mwoah vroeger had ik juist minder sympathie, toen was het zo'n bijeengekocht zootje. Met Coleman als mooiboymanager enzo
De laatste 2 3 seizoen lijkt het zowaar op goed beleid.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Wie is de huidige manager?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Roy Hodgson ?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ben er vorige maand geweest
![]() 2-1 tegen Birningham. De voorkant is echt oud Bovenste gedeelte van de hoofdtribune is van hout. Wij zaten achter de goal op de 3e rij. Paar mensen hebben tijdens het inschieten nog een bal tegen de kop gehad ![]() In de rust moest ik even pissen, was het een witte muur waarin je kon pissen
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mooi stadion
![]() Verder heb ik niet veel met deze club. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Geweldig stadion.
![]() Vorig jaar januari geweest, zitten op oude houten klapstoeltjes die voor de huidige medemensch eigenlijk te krap zijn, net als de ingangen voor die stand. Het is geen club met ontzettend veel supportersfeer, maar wel een stadion wat veel historie en sfeer uitademt. En dat op een kwartiertje wandelen van het veel en veel grotere Chelsea stadion. Zal vanavond eens wat foto's uploaden. ![]() Wel knap dat ze toch al weer jaren redelijk stabiel PL draaien, terwijl iedereen dacht dat ze dat niet vol konden houden zonder de steun van die Egyptenaar. Geweldig gisteren ook weer, 4-1 winnen van Juve.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jammer van die klappers. Ik had eerst nog wel sympathie voor deze club vanwege dat stadion, maar dat is daardoor wel over.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vind het een mooie club.
![]() Ook geweldig dat ze gewoon Juventus eruit gooien
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
fulham
(ook al voor deze overwinning)en dat stadion wil ik echt nog een keer heen
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
52 duels al voor Schwarzer
![]() Die man komt dit jaar gewoon uit op 60 wedstrijden
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Simão staat ook op 52.
![]() Die gaat er dus nog meer spelen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Leuke verrassing dat zeker
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Wat een fantastische prestatie van Fulham zeg.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zamora
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Had echt gehoopt hier met Ajax tegen te mogen spelen dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zamora had Vertonghen en Toby helemaal gaar gespeeld
![]() Ik zeg een 2-1 overwinning van Fulham op Madrid
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Echt geniaal die ontlading bij Hodgson na de 2-1
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wel echt geniaal voor Fulham dit hoor
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Al Fayed heeft zijn Harrods voor 1.5 miljard pond verkocht, omdat hij wil genieten van zijn pensioen. Zal dat gevolgen hebben voor Fulham?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fulham is echt een geweldige club.
Buiten VVV heb ik nog nooit zó meegeleefd met een club. Echt veel sympathie voor deze club. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
hehe, het gewoon klein Chelsea hoor. Eigenlijk een van de eerste miljonairs voetbalspeeltjes nieuwe stijl ter wereld, denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wil er iemand over 2 weken mee naar Fulham - Man Utd ?? Ik heb 1 kaartje over namelijk
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hughes is geen slechte keuze natuurlijk. Hopelijk kunnen ze een beetje meedraaien voor Europees voetbal
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bobby Zamora heeft zijn been gebroken.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
4 maanden eruit, morgen operatie
|
|
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#45 |
|
En Dembele is nu ook geblesseerd. Gevreesd wordt voor een beenbreuk.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
"Maar" twee weken eruit
Boost for Fulham as striker Moussa Dembele ruled out for only a fortnight | Mail Online |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat is wel te hopen voor Fulham. Het zit ze niet echt mee wat betreft de spitsen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Er zijn nu redelijk hardnekkige geruchten dat Roque Santa Cruz in de winter naar Fulham zou gaan. Mits fit zou dat geen onaardige aankoop zijn.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|