Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18-03-10, 23:49   #1
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Fulham Football Club is een Engelse voetbalclub, die werd opgericht in 1879. Ze spelen hun wedstrijden in het Craven Cottage stadion in Londen, dat opvalt doordat één van de tribunes over de Theems hangt.

denthemen is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 18-03-10, 23:51   #2

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind dat altijd zo'n mooi stadionnetje om te zien, moet ik echt nog eens heen.

Mooiste club in de wijk Fulham. Gun die Hodgson dit succes ook wel.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-10, 23:55   #3
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Craven Cottage is zo .

Overigens hadden ze toch eerst elektronische boarding?

Oud 18-03-10, 23:55   #4
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Had vroeger wel sympathie voor Fulham toen Edje er nog onder de lat stond.

Nu heb ik weinig mee, maar vind het wel fantastisch dat ze Juve er uit geflikkerd hebben
Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 18-03-10, 23:56 wink   #5
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 00:09   #6
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben in januari nog eens rond het stadion gelopen. Grappig hoe de voorkant helemaal statig en fraai is, en de rest van de tribunes nogal 'working class' gebouwd is.
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 00:14   #7
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Mwoah vroeger had ik juist minder sympathie, toen was het zo'n bijeengekocht zootje. Met Coleman als mooiboymanager enzo De laatste 2 3 seizoen lijkt het zowaar op goed beleid.
Conundrum is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 02:24   #8
Wie is de huidige manager?
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 02:26   #9
Roy Hodgson ?
Lebawski is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 03:08   #10
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben er vorige maand geweest
2-1 tegen Birningham. De voorkant is echt oud Bovenste gedeelte van de hoofdtribune is van hout. Wij zaten achter de goal op de 3e rij. Paar mensen hebben tijdens het inschieten nog een bal tegen de kop gehad

In de rust moest ik even pissen, was het een witte muur waarin je kon pissen

Oud 19-03-10, 08:39   #11
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi stadion
Verder heb ik niet veel met deze club.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 09:20 wink   #12
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldig stadion.
Vorig jaar januari geweest, zitten op oude houten klapstoeltjes die voor de huidige medemensch eigenlijk te krap zijn, net als de ingangen voor die stand.
Het is geen club met ontzettend veel supportersfeer, maar wel een stadion wat veel historie en sfeer uitademt. En dat op een kwartiertje wandelen van het veel en veel grotere Chelsea stadion.
Zal vanavond eens wat foto's uploaden.

Wel knap dat ze toch al weer jaren redelijk stabiel PL draaien, terwijl iedereen dacht dat ze dat niet vol konden houden zonder de steun van die Egyptenaar.
Geweldig gisteren ook weer, 4-1 winnen van Juve.
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 09:39   #13

Grunner's Voetbal Forum schermafbeelding

Jammer van die klappers. Ik had eerst nog wel sympathie voor deze club vanwege dat stadion, maar dat is daardoor wel over.
Grunner is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 10:15   #14
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind het een mooie club.

Ook geweldig dat ze gewoon Juventus eruit gooien
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-10, 11:24   #15

d_b01's Voetbal Forum schermafbeelding

fulham (ook al voor deze overwinning)

en dat stadion wil ik echt nog een keer heen
d_b01 is nu online   Met citaat reageren
Oud 16-04-10, 10:04   #16
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Fulham heeft meest belaste spelers van Europa
16/04/2010 08:15

Geen enkele club in Europa kwam dit seizoen vaker in actie dan Fulham. De ploeg van manager Roy Hodgson speelde deze jaargang nationaal en internationaal al 55 officiële wedstrijden.

De West-Londenaren begonnen op 30 juli in de voorronde van de Europa League tegen FK Vetra Vilnius uit Litouwen en zullen de grens van zestig officiële optredens sowieso passeren. Fulham heeft nog vijf duels voor de boeg in de Premier League en neemt het in de halve finale van de Europa League op tegen Hamburger SV.

Doelman Mark Schwarzer stond het vaakst aan de aftrap bij The Cottagers. De Australiër miste slechts drie duels. Fulham is een van de negen Europese ploegen die deze jaargang al de grens van vijftig officiële wedstrijden passeerden. De Franse club Lille voegt zich dit weekeinde bij dat gezelschap.

In Nederland speelde FC Twente dit seizoen de meeste officiële wedstrijden. De Tukkers hebben net als Lille al 49 duels in de benen: 32 in de Eredivisie, vijf in de strijd om de KNVB-beker, twee in de voorronde van de Champions League en tien in de Europa League.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 16-04-10, 11:20   #17
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem
verhaal
Atlético gaat daar dus nog makkelijk overheen. Zij staan op 54, moeten nog 6 competitieduels, minstens 2 EL-wedstrijden en een bekerfinale.
Oud 16-04-10, 18:29   #18
Redelijk gek dacht ik zo

52 duels al voor Schwarzer

Die man komt dit jaar gewoon uit op 60 wedstrijden

Oud 16-04-10, 19:21   #19
Orgulloso

Simão staat ook op 52.

Die gaat er dus nog meer spelen.
Oud 16-04-10, 19:22   #20
AFC Ajax

msnk's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuke verrassing dat zeker
msnk is offline   Met citaat reageren
Oud 16-04-10, 19:23   #21
EAYS

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988
52 duels al voor Schwarzer

Die man komt dit jaar gewoon uit op 60 wedstrijden
Hij speelt het WK ook nog dus hij heeft nog lang geen vakantie
Oud 29-04-10, 23:08   #22
-Q-

Wat een fantastische prestatie van Fulham zeg.
-Q- is offline   Met citaat reageren
Oud 30-04-10, 23:45   #23
Redelijk gek dacht ik zo

Zamora

Oud 30-04-10, 23:55   #24

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Had echt gehoopt hier met Ajax tegen te mogen spelen dit seizoen.
Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-04-10, 23:57   #25
Redelijk gek dacht ik zo

Zamora had Vertonghen en Toby helemaal gaar gespeeld

Ik zeg een 2-1 overwinning van Fulham op Madrid

Oud 01-05-10, 10:14   #26

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988
Zamora had Vertonghen en Toby helemaal gaar gespeeld

Ik zeg een 2-1 overwinning van Fulham op Madrid
En Suarez had slungel Hangeland natuurlijk ook aan alle kanten voorbij gelopen.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 01-05-10, 10:15   #27
EAYS

Echt geniaal die ontlading bij Hodgson na de 2-1
Oud 01-05-10, 12:15 wink   #28
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk
En Suarez had slungel Hangeland natuurlijk ook aan alle kanten voorbij gelopen.
Lijkt me niet, Hangeland is echt een topverdediger.
Oud 02-05-10, 09:03 wink   #29
BS.

Wel echt geniaal voor Fulham dit hoor
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 02-05-10, 13:14   #30

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac

Lijkt me niet, Hangeland is echt een topverdediger.
Je moet geen bal door de lucht aanspelen, maar qua wendbaarheid valt dat echt wel mee hoor.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 08-05-10, 12:17   #31
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Al Fayed heeft zijn Harrods voor 1.5 miljard pond verkocht, omdat hij wil genieten van zijn pensioen. Zal dat gevolgen hebben voor Fulham?
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-05-10, 15:59   #32
Saoirse

HairyArsedIrishman's Voetbal Forum schermafbeelding

Fulham is echt een geweldige club.
Buiten VVV heb ik nog nooit zó meegeleefd met een club. Echt veel sympathie voor deze club.
HairyArsedIrishman is offline   Met citaat reageren
Oud 08-05-10, 16:01   #33
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

hehe, het gewoon klein Chelsea hoor. Eigenlijk een van de eerste miljonairs voetbalspeeltjes nieuwe stijl ter wereld, denk ik
Conundrum is offline   Met citaat reageren
Oud 08-05-10, 16:02   #34
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk
Je moet geen bal door de lucht aanspelen, maar qua wendbaarheid valt dat echt wel mee hoor.
Hij had anders weinig moeite met Owen en Rooney afgelopen december.

Spoiler
Je hebt wel gelijk hoor, maar zo ook wel een stapje hoger kunnen
Oud 03-08-10, 23:06 Standaard   #35
BS.

Hughes: "Fulham komt op het juiste moment"
03 augustus 2010

Mark Hughes is blij met zijn aanstelling als hoofdtrainer van Fulham. De Engelse coach zei tijdens zijn presentatie voort te willen borduren op het werk van zijn succesvolle voorganger Roy Hodgson.

Lange tijd was Ajax-trainer Martin Jol favoriet om hoofdtrainer te worden van de Londense club. De Nederlander besloot echter om in Amsterdam te blijven, waardoor Hughes werd gepolst. De plotselinge kans komt voor de Engelsman uitstekend uit, zegt hij. "Fulham komt voor mij op het juiste moment", aldus Hughes, die sinds zijn ontslag bij Manchester City van afgelopen seizoen zonder club zat. "Ik wilde weer aan het werk. Fulham heeft bovendien voldoende ambities."

De naar Liverpool vertrokken Hodgson zette Fulham vorig seizoen op de kaart in Europa. The Cottagers haalden de finale van de Europa League, waarin werd verloren van Atletico Madrid. Dit jaar is de ploeg niet actief in Europa, maar daardoor kan Fulham zich wel volledig richten op de Premier League. "Die afleiding hebben we niet. Als we bij de eerste tien kunnen komen, zou dat mooi zijn. En tevens een verbetering van vorig seizoen", luidt de doelstelling van Hughes.

Oud 04-08-10, 07:34 Standaard   #36
Wil er iemand over 2 weken mee naar Fulham - Man Utd ?? Ik heb 1 kaartje over namelijk
stevengerrard is offline   Met citaat reageren
Oud 05-08-10, 13:23 thumb up   #37
BS.

Misschien beter om dat in het Utd topic te vragen?

Oud 06-08-10, 12:30 Standaard   #38
Super Ed

Hughes is geen slechte keuze natuurlijk. Hopelijk kunnen ze een beetje meedraaien voor Europees voetbal

Oud 13-08-10, 16:30 Standaard   #39
BS.

FULHAM
With much of the summer spent searching for a successor to Roy Hodgson following his departure to Liverpool, there has been little opportunity for Fulham to make too many changes to their squad ahead of the new campaign.

Still, while former Spurs boss and current Ajax manager Martin Jol may have turned down the opportunity to manage in London once again, in Mark Hughes few would argue the Cottagers have not managed to secure a top-level coaching appointment.

How the Welshman can improve on last season, when Fulham caught the attention of the nation with their sensational run to the Europa League final, however, is a trickier case to argue.

The early-summer arrivals of Jonathan Greening and Philippe Senderos have a solid but unspectacular look about them, and with rumours continuing to surround keeper Mark Schwarzer's Fulham future, Hughes may have work to do in the next few weeks.

Still, there are few concerns here about home-grown quotas and squad limits, even if as it stands one of the Cottagers' fringe senior players is set to miss out. Andy Johnson's return from injury will also be a huge boost as Hughes gets his feet under the table.

FOREIGN: Clint Dempsey, Kagisho Dikgacoi, David Elm, Zoltan Gera, Brede Hangeland, Eddie Johnson, Diomansy Kamara, John Pantsil, Bjorn Helge Riise, Mark Schwartzer, Fredrik Storr, Pascal Zuberbuhler.

SENIOR HOME-GROWN: Chris Baird, Simon Davies, Damien Duff, Dickson Etuhu, Jonathan Greening, Aaron Hughes, Stephen Kelly, Paul Konchesky, Andy Johnson, Robert Milsom, Danny Murphy, Philippe Senderos, David Stockdale, Bobby Zamora.

SELECTED UNDER-21s: Matthew Briggs, Neil Etheridge, Keanu Marsh-Brown, Matthew Saunders, Alex Smith.

POTENTIAL TARGETS: Curtis Davies, Eidur Gudjohnsen, Steve Sidwell.

VERDICT: Looking to push on.

Oud 14-08-10, 12:44 Standaard   #40
Ich bin Mario

Schwarzer: 'Transfer naar Arsenal móet gebeuren'

14/08/2010 09:09

Fulham heeft tot op heden alle belangstelling van Arsenal voor Mark Schwarzer afgewezen. De doelman smeekt zijn club nu in te stemmen met een transfer.

'Het móet gebeuren', stelt de bijna 38-jarige Schwarzer in The Daily Telegraph. 'Wie zou er niet graag naar Arsenal gaan. in deze fase van mijn carrière is dit een fantastische mogelijkheid. Een mogelijkheid waarvoor ik wil gaan.'

De routinier hoopt zelfs dat de overgang nog vóór zondag beklonken wordt. in dat geval zou Schwarzer zelfs zondag al in actie kunnen komen als Arsenal het opneemt tegen Liverpool. 'ik hoop dat het zo snel mogelijk geregeld wordt.'

Tot het zover is, richt Schwarzer zich op Fulham. 'Ik heb nog nooit geweigerd te spelen en zal dat nooit doen. Ik snap dat het nieuwe seizoen voor de deur staat en dat de club liever weinig veranderingen wil, maar ik wil snel duidelijkheid.'

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Oud 19-08-10, 12:51 Standaard   #41
Super Ed

Fulham heeft woensdag de transfer van Moussa Dembélé afgerond. De aanvaller signeerde een contract voor drie jaar bij de club uit de Premier League. Hij had bij AZ nog een verbintenis tot medio volgend jaar.De 23-jarige Dembélé speelde vier jaar in Alkmaar. De Belgische international kwam eerder uit voor Germinal Beerschot en Willem II. Hij maakte 24 doelpunten in 118 competitiewedstrijden. Vorig jaar werd de fysiek sterke aanvaller met AZ kampioen van Nederland. Met het vertrek van Dembélé is de gehele Alkmaarse voorhoede van afgelopen seizoen verdwenen. Jeremain Lens ging al naar PSV, terwijl Mounir El Hamdaoui overstapte naar Ajax.

Manager Mark Hughes van Fulham toonde zich tevreden met zijn Belgische aanwinst. "Moussa is sterk, snel en geeft weer een nieuwe dimensie aan onze aanvallende opties. Ik kijk er naar uit om met hem samen te werken." Mogelijk kan Dembélé komend weekend tegen Manchester United al debuteren voor Fulham.

Oud 11-09-10, 22:41 Standaard   #42
EAYS

Bobby Zamora heeft zijn been gebroken.
Oud 11-09-10, 22:42 no smile   #43
Super Ed

4 maanden eruit, morgen operatie

Oud 15-09-10, 10:54 Standaard   #44
Super Ed

Moussa Dembélé maakt indruk in zijn eerste weken voor Fulham. De bij AZ weggeplukte aanvaller nam zaterdag in de competitiewedstrijd tegen Wolverhampton Wanderers beide Londense doelpunten voor zijn rekening (2-1)."De vreugde is des te groter als je pas op het einde scoort", aldus Dembélé tegen de BBC. "Als je de hele wedstrijd bekijkt, dan verdienden we de zege. Na een zwak begin konden we ons spel opdringen en dwongen we meer dan genoeg kansen af."

Trainer Mark Hughes is vol lof over de Belgische international. "Moussa speelde weer een uitstekende wedstrijd. Als hij de bal heeft, verwacht je altijd dat er iets zal gebeuren. Hij is een opwindende speler."
Fulham moet het mogelijk nog langer dan gedacht zonder Bobby Zamora stellen. Zondag, bij de operatie, is gebleken dat de spits ook schade aan de enkelbanden heeft opgelopen, zo meldt de Engelse club op haar eigen website.Zamora liep zaterdag in het duel met Wolverhampton Wanderers een beenbreuk op, waardoor hij zeker vier maanden buiten spel zou staan. Maar nu de daadwerkelijke ernst van de kwetsuur bekend is geworden, vreest Fulham dat het Zamora pas weer in februari 2011 terug heeft.
Dat duurt nog wel even.. Het zal mij benieuwen hoe ze zo'n blessure van zo'n belangrijke speler gaan opvangen

Oud 22-09-10, 07:39 Standaard   #45
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

En Dembele is nu ook geblesseerd. Gevreesd wordt voor een beenbreuk.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-10-10, 22:23 smile   #47
Super Ed

Bobby Zamora is tevreden over zijn herstel. De aanvaller van Fulham liep begin september een beenbreuk op in het competitieduel met Wolverhampton Wanderers. Tijdens de operatie kwam er tevens schade aan de enkelbanden aan het licht.

De 29-jarige Zamora is vol vertrouwen dat hij het grootste gedeelte van de tweede seizoenshelft inzetbaar zal zijn. "Het herstel gaat naar wens, ik verveel me al een beetje", aldus de Engels international tegen Sky Sports. "Ik richt me op een terugkeer in februari of maart."

Fulham speelde na de wedstrijd tegen Wolverhampton drie keer op rij gelijk in de Premier League. De Londenaren bezetten momenteel de tiende positie op de ranglijst.

Oud 11-10-10, 08:36 Standaard   #48
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is wel te hopen voor Fulham. Het zit ze niet echt mee wat betreft de spitsen.

Oud 27-10-10, 10:58 Standaard   #49
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Er zijn nu redelijk hardnekkige geruchten dat Roque Santa Cruz in de winter naar Fulham zou gaan. Mits fit zou dat geen onaardige aankoop zijn.

Oud 03-12-10, 16:12 smile   #50
Super Ed

Mark Schwarzer heeft zijn contract bij Fulham verlengd tot medio 2012. De Australische international maakt hiermee een einde aan de speculaties over een mogelijke overgang naar Arsenal.

"Ik ben blij dat ik eindelijk een nieuw contract heb getekend en dat er na al die geruchten duidelijkheid is over mijn toekomst", aldus de 38-jarige doelman op de website van zijn club.

Fulham wees voor het begin van dit seizoen een bod van Arsenal op Schwarzer af. De verwachting was dat Arsenal in januari opnieuw zou proberen de keeper over te nemen. Beide clubs treffen elkaar uitgerekend dit weekeinde in de Premier League

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site