![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Crosspost van mij uit het PL topic.
Maar is het na dit seizoen dan einde verhaal voor Portsmouth? Vind het maar een vreemde constructie. Failliet, maar wel gewoon het seizoen afmaken. Worden de spelers bijvoorbeeld nog betaald de komende maanden? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Om 16.00 uur Nederlandse tijd trouwens een persconferentie.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Das wel ff iets anders dan Haarlem of Veendam
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die schulden van Haarlem en Veendam zijn daarbij ook maar peanuts.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Draait het er niet op uit dat Portsmouth uiteindelijk volgend jaar in het Championship begint met een fiks aantal punten in mindering?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Waarom wordt die club (+resultaten) niet uit de competitie gehaald? Ik snap hier ook niks van..
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Er is een curator aangesteld die de boel moet saneren en/of verkopen. Door nu in administration te gaan voorkomen ze juist dat ze volgend seizoen met -30 beginnen volgens mij. Aangezien ze toch wel zouden degraderen tactisch verstandige keuze. Komende zomer een hoop voetballers verkopen en relatief gezond onderin de Championship bungelen...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maar de spelers onder contract bij Portsmouth krijgen dus niet automatisch de transfervrije status, zoals bij Haarlem het geval was?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nee want ze zijn niet failliet, volgens mij hebben ze nu gewoon de engelse vorm van surseance van betaling aangevraagd. Maar pin me er niet op vast. Elk seizoen gaan er in Engeland wel een paar clubs in administration, die worden niet gelijk uit de competitie gehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Maar goed, zonder een koper is dit natuurlijk een kansloos verhaal. Die krijgen die schuld volgens mij nooit gesaneerd.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Ze gaan een surseance van betaling aanvragen en uiteindelijk zullen die schulden worden gesaneerd. Een club als Leeds heeft dat ook gedaan. Ze doen dit voor 1 maart want als je het daarna doet wordt bekeken wanneer je die -9 krijgt. Als Pompey zonder die -9 ook zou degraderen zouden ze die voor volgend seizoen krijgen en in dit geval niet, als het saneren tenminste goed verloopt.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
In Nederland zijn de regels dat als een club failliet gaat de licentie wordt ingetrokken.
Dat zal in engeland wel anders werken. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Er is maandag een rechtzaak van de Engelse staat tegen Portsmouth over een belastingschuld van 70 miljoen, weet niet of die nu nog door gaat, maar mocht die doorgaan dan komen ze hierdoor er onderuit om gelijk die 70 miljoen te betalen anders waren ze maandag dus compleet failliet geweest.
Er is alsnog 25 miljoen nodig om voor het einde van dit seizoen een failliesement te voorkomen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een bedragen zeg. Alsof het niks is. Ik hoop dat er nog een hoop clubs volgen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Er zijn 732 clubs (met een Uefa licentie) in Europa in die in de hoogste divisies spelen , en daar hebben ze de schulden van bij elkaar opgeteld. 18 PL-clubs zijn goed voor 56% van dat bedrag (ongeveer 3,5 miljard GBP) Portsmouth en West Ham niet meegerekend want die hebben geen Uefa licentie gekregen vanwege hun belabberde financiele situatie. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volgens mij is Man Utd alleen al goed voor een kwart.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
En volgens mij is Arsenal gezond op een hypotheek van 350mio na
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
Ziet er eigenlijk wel positief uit. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Er komen nog wel meer van dit soort verhalen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Als je hier 3 ton te kort komt , kan je je licentie inleveren
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Briljant
. Even een ned artikel:
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Waren die 9 punten in mindering nog niet bevestigd?
NOS meldt het namelijk nu op Teletekst. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hoi
|
Eigen schuld
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ben erg benieuwd of ze het kunnen overleven in de Championship of dat ze zo afzakken zoals Leeds en Leicester gebeurd is.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Geweldig
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat eeen soap bij Portsmouth. Van mij mogen ze Europa in.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Football365 heeft wat schuldeisers op de website gezet
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
20 cent aan Qatar Airways.
![]() House of Weddings.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Haha, die 20 Pence!
Ik heb nog wel 20 Pence thuis liggen. Welk adres moet ik het heen sturen?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
De Pasta Koning zit er ook tussen zie ik.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Duizend pond aan bier vind ik dan nog meevallen gezien de problemen die ze hebben.
En 35 duizend euro schuldig aan de grote rivaal, dat moet ook pijnlijk zijn. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
35.000 Pond mcyodogg.
Wel consequent blijven!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ach, dat is tegenwoordig toch een verwaarloosbaar verschil
![]() Maar je hebt gelijk. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
En terecht nu gaat de plek naar een club die het wel verdiend, tenzij het Liverpool is
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Belachelijk natuurlijk...
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hele verhaal:
Portsmouth mag niet meedoen aan Europa League |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Portsmouth: Als eerste Premier League club failliet - 9 punten in mindering.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|