![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Voor allebei de kanten wel wat te zeggen, maar als je die regels maakt, moet je ze eigenlijk ook naleven als PL zijnde.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Met 137 miljoen kan Bal op 't dak ook UEFA Cup halen. Als je dat vervolgens niet kan terugbetalen is het gewoon logisch dat dat verhaal niet doorgaat, anders zou je financieel wanbeleid belonen.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Morgen komt de zaak van Portsmouth voor. Komt erop neer dat de rechter beslist of Portsmouth HMRC(Britse belastingen) 24 miljoen pond of 37 miljoen pond schuldig is.
Als de rechter het tweede beslist, gaat Portsmouth failliet zeggen hun advocaten. Zou ontzettend zonde zijn als de club zou verdwijnen. Lullig voor die fans ook. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Pompey heeft de zaak gewonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Als je het over Pompey en fans hebt denk ik altijd aan één man.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
John Portsmouth idd. Die is nog beroemder dan de voetballers
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
140 miljoen euro schuld bij een relatief kleine club als Portsmouth, ongelooflijk.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Jarenlang is er daar gestrooid met hoge salarissen en zijn spelers met verlies verkocht. Ook is de club al meerdere keren van eigenaar gewisseld dacht ik.
|
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Je wilt niet weten wat ze verdiend hebben op Johnson, Boateng, Diarra, Muntari, Defoe, alleen niemand weet waar dat geld heen is. |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Wat een drama. Vind ik sowieso vrij opvallend vaak dat de gedegradeerde clubs in Engeland vaak niet in één keer promoveren en lang in de onderste regionen blijven hangen (Forrest, Leeds, Middlesbrough, Reading, etc). In andere landen is dat toch wat minder heb ik de indruk.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Er zit een behoorlijk inkomsten verschil tussen Premier League en Championship. Het is natuurlijk heel verleidelijk om als club met miljoenen te gaan strooien zodra je promoveert. Dit kan goed werken en alleen heb je dan een probleem zodra je degradeerd. Laatste jaren zie je wel dat clubs daar anders mee om gaan. Kijk maar naar een Burnley of Blackpool.
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#68 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Vandaag moeten ze uit bij Middlesbrough. Wedstrijd tussen de falers van het seizoen tot dusver.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Daar hebben ze beiden echt niets aan.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
LONDEN (ANP) - Portsmouth houdt mogelijk op te bestaan. De armlastige Engelse voetbalclub verklaarde dat vrijdag nadat hij niet tot overeenstemming had kunnen komen met Aleksandre Gajdamak, de grootste schuldeiser.
Portsmouth, dat vorig seizoen degradeerde uit de Premier League, heeft een schuld van ongeveer 140 miljoen euro. De club vroeg in de winter al uitstel van betaling aan. De nieuwe clubeigenaren, de beheerders van het stadion en de voetbalbond waren vrijdag akkoord met het financiële plan van Portsmouth. Met Gajdamak bereikte het bestuur echter geen overeenkomst. De clubleiding zegt nu geen oplossing meer te zien.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
Pompey is inmiddels al even uit de (financiele) zorgen.
|||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Is Antonov nog eigenaar van Portsmouth? Hij is aangehouden wegens corruptie en verduistering....
Vladimir Antonov, eigenaar van de Engelse voetbalclub Portsmouth, is in Londen aangehouden op verdenking van bankfraude. De Russische zakenman is ook bekend als geldschieter van Spyker-topman Victor Muller. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ik dacht dat hij de club verkocht had.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
In de Football League dit jaar ook 10 punten aftrek gehad, waardoor Portsmouth vijf punten onder een veilige plaats bivakkeert.
Degradatie naar de League One dreigt en zo gaat het dus wel heel snel met de club die vier jaar geleden nog de FA Cup won. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
het snel stijgen en zakken zie je wel vaker de laatste jaren in Engeland. Charlton is na de degradatie uit de PL ook snel nog een keer gedegradeerd (al lijken ze dit seizoen weer terug te kaan keren in het Championship), Norwich is daarentegen twee keer achter elkaar gepromoveerd (en doet het nu heel aardig in de PL) en Southampton zou wel eens hetzelfde kunstje kunnen gaan flikken.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Portsmouth: Als eerste Premier League club failliet - 9 punten in mindering.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|