![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Naam Ebbsfleet United Football Club Bijnaam The Fleet Opgericht 1946 Stadion Stonebridge Road Capaciteit 5011 Voorzitter Jason Botley Trainer Liam Daish ![]()
Volgens mij waren er hier nog wel wat mensen lid in het begin, Suijk? Sowieso is rocardam er nu die er echt actief is , ben benieuwd naar de ontwikkelingen en hoe het gaat!
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
MaxPower was ook 'eigenaar', dacht ik.
50 pond per jaar is me te gortig.. was het niet eerder 35? __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ruim 8.000 leden op dit moment en er is het een en ander veranderd aan de structuur.
Om te beginnen, Will Brooks is uitgekocht. Ging er onder zijn bewind nog 21% van het lidmaatschapsgeld naar de 'operator', nu gaat het voor de volle 100% naar society/club. Ook betekent het dat de website volledig door leden gerund zal gaan worden en de advertentie's daarop ten goede van de Fleet/Myfc gaan komen... Verder is het 'Pick the team' in de koelkast gezet. Dit is in het verleden nooit gebruikt maar bleef een constante discussie aanwakkeren. Derde en laatste grote verandering, de jaarlijkse bijdrage is van 35 naar 50/100 pond gegaan. Let op, al deze beslissingen worden genomen door middel van stemmen en worden dus niet 'van hogerhand' opgelegd of iets dergelijks... Gaat het goed? Nou, niet echt nee. Daar kan ik eerlijk in zijn! Ebbsfleet leefde al jaren op de centen van anderen, de vorige eigenaren, in de vorm van leningen. Dit betekende dat Myfootballclub de club schuldenvrij heeft moeten maken. Met ruim 30.000 leden die de aankoop van de club financierden is dit ook gebeurd maar vervolgens is myfootballclub ook op hetzelfde niveau de club blijven steunen. Na februari 2009 bleek echter dat ruim 20.000 leden niet bereid waren om er verder tijd en moeite in te steken en met een krimpend ledental kwam uiteraard ook een krimpend budget. Dit heeft er voor gezorgd dat er een compleet elftal vervangen is voor dit seizoen en het huidige elftal is op minimaal budget begonnen. Dit, in combinatie met de overal aanwezige achteruitgang in inkomsten dankzij de crisis (sponsors/reclame/toeschouwers) en het verdwijnen van het vorig jaar nog 60.000 pond opleverende televisie contract zorgt er voor dat de club leeft op het randje van het bestaan... Maar het blijft voetbal! Gelukkig! Zaterdag, 3-0 winst tegen Grays athletic, het team lijkt steeds beter te gaan draaien... Een lid schiet 15.000 pond voor om de overname van Will Brooks te financieren... Bijna 4.000 pond in december aan gedoneerde tickets om schooljeugd en voetbaljeugd mee uit te nodigen... 18 nieuwe leden in december, 3 in januari, en ze komen uit alle windstreken! En nu zelfs een eigen topic op het VBL forum! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Klopt, het was eerst 35, nu 50 pond...
Maar waar het eerst een jaarlijkse betaling was is er nu de optie tot betalen per kwartaal. Goed bekeken duszo'n 5 euro per maand, koop je nergens een voetbalclub voor, toch?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=RJZF2jrmxoo
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leuk idee, wil ik wel volgen.
En misschien ooit lid worden .
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Leuk om te lezen, rocardam! Wat zijn de verwachtingen voor de komende periode? Wat zijn de kansen?
Volgens mij is Maxpower lid geweest en is Suijk het nog steeds... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja, nog steeds lid, maar we krijgen aardig wat mails, dat ze meer hulp nodig hebben...
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
Qua voetbal maar nog meer qua financien. Kansen? Meer leden dan verwacht die ons trouw blijven, betere resultaten dan verwacht zou een zegen zijn, degradatie voorkomen scheelt een slok op een borrel. Het feit dat we de tent hebben over genomen van Will Brooks is waarschijnlijk nog ons grootste pluspunt voor de toekomst. Zijn idee was geniaal maar de uitvoering ronduit 'rubbish'! beetje marketing en adverteren zou ook geen kwaad kunnen, Brooks heeft wat dat betreft nog nooit meer gedaan dan zijn pers-contacten gebruiken.(oud-journalist) Momenteel is er een groep in opbouw die zich daar mee bezig gaat houden. Suijk, stuur eens een PM op Myfc dan!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zocht op rocardam, maar dat ging niet, hoe kan ik je daar bereiken?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Oh! Sorry! Gewoon even het forum op en de Roca avatar aanklikken, kom je op mijn profiel uit..
Friend reqest aanklikken, zoek ik de bijbehorende link wel weer een keer op! Roca was al bezet op Fok, vandaar... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ok, volgens mij heb ik je gevonden en een friend request gestuurd.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wat is Rocardam zijn rol in dit gebeuren?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij is gewoon een heel actief lid daar volgens mij, i.t.t. mij, ik ben niet meer dan een toeschouwer eigenlijk. En dat nog niet eens, want ik ben er nog nooit geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben nooit lid geweest. Heb op Fok het topic ooit gestart geloof ik maar daar is het bij gebleven.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
In de schaduw? -Fondsenwerver, heb met behulp van de beloftebank en een boekveiling rond de 15.000 pond opgehaald. -Promotor, bij gebrek aan een marketing strategie en centen voor advertenties doen we alles maar zelf. (Youtube, forums, flyers, hyves, facebook.) Sinds kort is er weer sprake van een groep die zich met de marketing van de society bezig gaat houden, mensen met ervaring hierin. Van de zomer heb ik met een Amerikaan en een Spurs fan uit Londen voor advertenties in de locale pers gezorgd ter promotie van de seizoenkaartverkoop. -Stemmer, er gaat geen 'vote' voorbij zonder dat ik me er mee bemoei, kan het niet laten. Heb ook echt niet alleen maar vrienden gemaakt daar... ![]() -Supporter, Kreeg in September het aanbod om als vertegenwoordiger van het bestuur op te treden. Ik heb vriendelijk bedankt, ben een shirtje gaan halen en met een groep jonge gasten een berg herrie gaan maken achter het doel... ![]() @Suijk: (En niet verkeerd opvatten!) Waarom ben je lid geworden van MyFc? |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
1 Jan. 2010, Grays Athletic - Ebbsfleet United
http://www.youtube.com/watch?v=8zRBHRE_YhE |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gaaf rocardam dat je hier het een en ander toegelicht hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Je bent niet de enige, Suijk.
Veel mensen zijn lid geworden om daarna direct de weg kwijt te raken op de site. Mochten er hier dus nog voetbal liefhebbers met IT-skills rondlopen, ook daar kunnen we nog wel wat hulp gebruiken! Die site is nu tenslotte van 'ons' en kan er uit gaan zien zoals onze mogelijkheden en fantasie het toelaten, hoop doet leven... Wist je trouwens dat er op dit moment 86 Nederlandse 'eigenaren' bij Myfootballclub geregistreerd staan? Nooit geweten dat Nederlanders zo stil konden zijn als het over voetbal gaat. ![]() Een goeie manier om op de hoogte gehouden te worden (ook van de kwaliteit van de burgers en kebab!) zijn de sms updates. Best handig bij een club die bv. 2 wedstrijden in 2 dagen (!) speelt of die op 1 Januari gewoon mag voetballen... En, heel Hollands, ze zijn gratis! |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Blijft interessant. Ik ben alleen bang dat ik zoiets na een paar weken al wel weer gezien heb..
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
Die had ik wel kunnen verwachten.Maar met die Engelse burgers gaat dat record niet gebroken worden! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik kan je misschien wel in contact brengen met iemand voor een webdesign en dat soort dingen, laat het maar even weten of je intresse hebt
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat moet er precies aan die site gebeuren? Kan misschien ook wel wat betekenen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Die vraag is te technisch voor mij maar ik heb hem doorgespeeld naar diegene die bezig is met het vormen van het nieuwe webteam en met de site die de huidige moet gaan vervangen.
Zover ik weet is er al grotendeels een site in aanbou klaar maar gaat het meer om de verdere ontwikkeling ervan en het onderhoud en voorkomen/genezen van noodgevallen.Ik laat het jullie weten zodra ik iets meer hoor,thanks! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Deel van een vandaag verschenen artikel over de stand van zaken aangaande de website:
"New Web Team These people have volunteered to help out with the maintenance of the new site, and also with the current site. 1st line / content migration â–Â*josh034 â–Â*kenny8 â–Â*imboden â–Â*chris1979 â–Â*timechaser 2nd/3rd line fixes, development & general troubleshooters: â–Â*rantbox â–Â*yorkshiretricky â–Â*nimbydagda â–Â*enginsan â–Â*_duncan_ My role will be to try to coordinate these people, deal with issues and problems, communicating with members & board as well as some of the 1st line problems. Rugbyswift will also be a part of the team as he manages the PayPal elements and acts as a password keeper for the Board. One of the first things we need to do is gather all the information together about how the current site works, account details etc, as there's no instruction manual to speak of! What next? Until we hear anything more about the new site, we'll start to use this site and see what improvements to functionality and layout we can make. There are several things that need sorting, e.g.: â–Â*Contact pages - update these and make them useful â–Â*Main MyFC public page - make this more inviting â–Â*Forums - tighten up and distinguish better between Society & Soapbox â–Â*Help forum - for new users, reference, website suggestions and fixes â–Â*Dashboard - make main page more useful for casual visitors â–Â*Chat - get the chatroom up and running again â–Â*More "social" methods for tagging, rating and sharing posts and articles" (Helpt dit?)
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kan ik ergens iets teruglezen over het uitkopen van Will Brooks? Beetje de achtergronden daarvan? Kan me zo voorstellen dat hij niet zomaar afstand wilde doen van zijn 'kindje'.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Will Brooks bood zijn vertrek zelf aan, officieel om de club te steunen natuurlijk maar ik ga er maar van uit dat hij het met betaald personeel niet kan bolwerken als het ledental te laag is.
Vrijwilligers heeft hij in het begin altijd buiten de deur gehouden, vooral op gebied van de site, die stonden dus ook niet meer te trappelen om hem te gaan helpen. Nu wordt alles door vrijwilligers gedaan... Dit is de originele 'vote' aankondiging: Vote: Buying out the Operating Agreement Background & Summary for SGM item 3 published : 13th Nov 2009 by yorkfox You are asked to vote on whether the Society should take up Will Brooks' offer to end the current Operating agreement. Background The relationship with the Operator has been a central feature of MyFootballClub since the launch, and has a direct effect on how this website (and therefore the Society) functions. The original document can be found here (PDF format). Will Brooks, founder of MyFootballClub, has offered to sell the MyFootballClub Operating Agreement to the members for an initial £7,500 plus up to £7,500 in staged payments when £100,000 is raised through expected renewals. Will has done this because he recognises that continuing to take ~25% (21% + VAT) of membership fees is not appropriate should the membership fee increase. He also believes that more members will renew if they know that 100% of money goes to the football club. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hoe denken de supporters/spelers hier eigenlijk van? En de vorige eigenaar.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
De vorige eigenaren steunen de club nog steeds, zowel financieel als door het bekleden van (vrijwillige) posities binnen de club. De voorzitter, Duncan Holt (Oude info daarboven!) is oud eigenaar bijvoorbeeld.
De reden voor hen om de club te verkopen was het feit dat ze zelf niet de middelen hadden om conference niveau te kunnen blijven bekostigen. De supporters hebben allemaal een eigen mening maar velen zijn lid van Myfc en de mensen die zo gek zijn om naar Kent af te reizen worden allemaal goed ontvangen. De meeste negatieve reacties kwamen voort uit het idee van een door computer nerds gekozen elftal, wang Li uit China die de spits in het doel zet ofzo... Ook het feit dat een kwart van de inleg naar de operator zou gaan maakte geen vrienden bij de locals. Voor de spelers maakt het weinig verschil, vrijwel iedereen op dit niveau speelt met eenjarige contracten. Het aantal cameraploegen en journalisten zal wel toegenomen zijn... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
MyFc vandaag?
Vote: Ticketprijs voor de bekerwedstrijd tegen Maidstone. Wanted: Bestuurslid met marketing en/of IT-skills. Alexander Stavrinou (Charlton Athletic) kom op huurbasis tot het einde van dit seizoen. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
http://twitter.com/MyFootballClub_
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
In eerste instantie vond ik het initiatief maar zo-zo, maar nu ik de enthousiaste uiteenzettingen van rocardam lees, begin ik toch wel geïnteresseerd te raken
. Maar man, wat een niveau op dat filmpje .
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Als ik geld over zou hebben zou ik wel meedoen denk, lijkt me wel grappig. Ook om daarheen te gaan en dat je dan kan zeggen dat je eigenaar bent
!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Lijkt me wel grappig om als IT-er wat onderhoud te doen aan zo`n site
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Nieuwe leden in December: 18 Niewe leden in Januari: 11 (t/m 14-1) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Online Delayed Streaming of the Altrincham game at 5.30pm Saturday.
On Saturday 16th January, Ebbsfleet United take on Altrincham in the Blue Square Premier. As part of our commitment to our members, we have been trialling a new service that allows all our members to watch Ebbsfleet United matches on their TVs, iPhones, iPods, Computers and other media streaming devices. TVMOBiLi is a new media service that enables viewers to stream content to their televisions using devices such as Sony's Playstation 3, or Microsoft's XBox 360. We have teamed up with TVMOBiLi and are delivering a service that teams in the Barclays Premiership cannot even deliver! More information about the Ebbsfleet Channel can be found at: http://tvmobili.com/marketing/ebbsfleet.html The match will be shown in it's entirety from 5:30pm (UK) on 16th January. Subscriptions to the channel will be available from Friday 15th January. Remember that our previous matches will soon be available to stream, whenever, wherever, so this small subscription fee will give you access to a number of matches played this season, not just the current one. For a detailed 'how to' guide you can visit http://www.tvmobili.com/support.php and follow the setup guide located there to watch the game. This is available for £2.99 Per Week at Tvmobili. Please remember that when you subscribe, it is a recurring weekly paypal payment. But you can cancel the payment online ( Your paypal acc ) after a week if you wish. Contact for problems. http://tvmobili.com/contact.php |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
![]() Fleet - Altrincham 1 - 2 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
![]() Fleet - Kettering town 1 - 2 Pluspunt: debuut en goal van Moses Ashikodi. (Ex Millwall, Watford.) Myfc today: |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Geen lekkere streak!
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
4 - 3 !
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kijk, ik jinx de tegenstanders hier gewoon keihard.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Suijk, check je de votes en proposals nog?
Ik heb afgelopen week een marketing budget voorgesteld, dat is nu een vote... En ook wel aardig: Een proposal van Stokesmark: Prijsreductie van 13 naar 7 pond voor het restant van de competitie... Liever volle tribunes en support dan een paar honderd toeschouwers voor 15 pond elk... Btw, alle thuiswedstrijden in de league worden gestreamd voor de rest van het seizoen, 3 pond voor een abonnement van een week, meerdere wedstrijden staan al online en zijn ook te bekijken. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=IuOymSEde64
Zal hem hier ook maar even plaatsen. Van het vblforum youtube kanaal. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Luton town - Ebbsfleet united 2 - 3
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
http://ebbsfleetufc.easysearch.org.uk/
![]() Use easysearch instead of Google or any other search engine and you can make a real difference to Ebbsfleet United Football Club. By making just 10 searches a day with easysearch, you can raise around £20 a year. As well as raising funds, easysearch also gives you the best search results available on Web. Today, the Internet is so big that different search engines will deliver different results for the same search. So, by combining the strengths of several search engines together - Yahoo!, Bing, Ask.com, MIVA, and many more - you get the very best results in terms of accuracy and relevance, which means you'll find what you're looking for quickly and easily every time - all in one 'easy' search! You are supporting: Ebbsfleet United Football Club |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
http://www.pledgebank.com/FleetMail
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
![]() Available for just £15 untill the day of the Histon game (Feb 9th) when it reverts to £17.50 as voted by members. Don't forget almost half of every ticket sold goes to MYFC and we aim to finance a much needed bar refurbishment project at Stonebridge Road with the proceeds Sign up now by downloading the TV Mobili player at http://www.tvmobili.com/download.php and then going to the Ebbsfleet channel where the special rest of the season package can be purchased instantly! Follow the Fleet!!!! |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ebbsfleet United / MyFootballClub - The world's first web community owned club
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|