![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
|
Sinds gisterochtend heb ik er 14 nieuwe 'eigenaren' geteld...
Dat, plus het feit dat mn Facebook pagina het wel aardig doet geeft hoop! Voorlopig zijn we al talloze malen doodverklaard en wisten velen voor dit seizoen al te melden dat er nog een degradatie aan zat te komen... Valt erg mee dus! |
|
|
|
|
|
#102 |
|
De terugkeer in the conference tegen York is jammerlijk verlopen. Na 80 minuten op 1-0 voor komen en toch nog verliezen...
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
Shit happens..
Geen schande tegen York City FC, die lui hebben net een spits van 40,000 pond aangeschaft.. lol! Wij hebben nieuwe wc's gesponsord.. en oh ja, training equipment.. Ebbsfleet United v. York City (13.8.11) on Vimeo |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Dat is ook zo, nieuwe WC's zijn heel belangrijk en verschil moet er zijn.
Gisteravond redelijk kort voor tijd (71e minuut) verloren van Tamworth. Dit leek mij meer een ploeg om punten tegen te halen. Zaterdag a.s. naar Stockport. Dat lijkt mij geen makkie. __________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Na het eerste punt tegen Stockport uit nu wederom een punt dankzij gelijkmaker in de 4e minuut blessuretijd. Nu wordt het tijd ook een keer te winnen en het liefst zo snel mogelijk!
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
Ebbsfleet United 2 - 2 Luton Town
Afc Telford 0 - 2 Ebbsfleet United Weg uit de degradatiezone en omhoog kijken! Ebbsfleet United Luton Town - YouTube MyFootballClub | Facebook |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Vooral die 2-2 tegen Luton met een gelijkmaker in de 93e minuut is knap; de overwinning bij Telford met drie punten nuttiger.
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
En 3/1 gewonnen zag ik
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
Ebbsfleet heeft jullie hulp hard nodig!
Best Loosers - Entries Een onbetaalbare verbouwing aan de vooroorlogse wc's als we deze competitie winnen! Aub: Stem even op 'Ebbsfleet' en spam de buren er ook even mee als het kan.. ![]() We staan bovenaan maar het gaat nog door tot 5 Jan... Thanks!! |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Sheffield United met maar 25 stemmen,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ebbsfleet United / MyFootballClub - The world's first web community owned club
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|