![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Was wel een eigen topic waard, me dunkt.
Staking dreigt in Spanje vanwege Beckham-arrest Kijken hoe diep clubs zich nu in de schulden gaan werken om toch aan dat soort (netto) megasalarissen te komen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lijkt me een goed plan van de Spanjaarden. Dat verhogen van de belastinggrens dan hè.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ben ook wel erg benieuwd naar hoe dit zich gaat ontwikellen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aaaah, boehoe. We verdienen miljoenen per jaar, en we zouden eens evenveel als de doorsnee Spaanse Alonso moeten betalen, die daar overigens keihard voor moet werken en natuurlijk nog geen honderste van het salaris van die voetballers verdient.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
De LFP wordt dan ook meteen een stuk minder interessant..
Zou mij niets verbazen als over een jaar of 10 de grote sterren allemaal in de Ð*оÑÑийÑÐºÐ°Ñ Ñ„ÑƒÑ‚Ð±Ð¾Ð»ÑŒÐ½Ð°Ñ Ð¿Ñ€ÐµÐ¼ÑŒÐµÑ€-лига spelen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
En terecht. Ik zou best pissig zijn als Spanjaard, dat een teamgenoot netto een stuk meer over zou houden vanwege zo'n regeling.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Het is belachelijk.
Daarnaast getuigt het ook van een slecht toekomstbeeld, die hele regeling! Kijk maar wat al die werkimmigranten in Nederland hebben aangericht! .
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Engeland heeft toch ook een speciaal belastingtarief voor voetballers? Schandelijk eigenlijk, als je er eens over nadenkt.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
In Belgie was er ook een gunstig belastingtarief voor buitenlandse voetballers, ik weet niet of dat nog steeds zo is.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
Overigens sowieso belangrijk dat overal Europees recht wordt bijgesleept voor gelijkheid, gelijke kansen, gelijke behandeling van contracten etc. maar dat zo'n verschil kan bestaan, op basis van je paspoort/afkomst. |
||
|
|
|
|
|
#13 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Weebl, weet jij hoe dit is afgelopen?
|
|
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
[/quote] Ik Rusland. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
In Rusland betaalt men sowieso geen belasting.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Miljonairs die staken
Ze krijgen al veel geld om tegen een bal te schieten, imo veels te veel. Laat ze gewoon normaal belasting betalen zoals iedere rijke inwoner in Spanje. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Maar ik verwacht dat het wel weer met een sisser zal aflopen. Zoals altijd eigenlijk. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
In nederland vallen voetballers onder de 30%-regeling. Wat wil zeggen dat bij buitenlandse voetballers, als ze het slim aanpakken, het belastbaar inkomen met 30% wordt verminderd. Dat betekent dat over 30% van het reeële inkomen geen belasting wordt geheven.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoeveel verdien je in Spanje eigenlijk als middelmatig voetballer van een middelmatig clubje?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Ik zou er wel mee kunnen leven als ze de belasting voor voetballers in Nederland afschaften, als er daardoor weer aansluiting komt met de Europese top. Ik ben alleen bang dat een hoop niet voetbal-fans in opstand zullen komen.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Aangezien er steeds meer Europees geregeld wordt vind ik dat ook die belastingklimaten rechtgetrokken moeten worden, maar ja dat gebeurt toch niet, al helemaal niet in van die maffialandjes als Italië en Rusland.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kunnen ze niet dit weekend al gaan staken? Heeft Barca meer tijd om fit te geraken
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Op zich mag er best minder belasting betaald worden door tijdelijke buitenlandse werknemers, maar dan moet het ook voor elke bedrijfstak gelden. Niet alleen voor het voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() Ik zeg trouwens nergens dat het logisch is. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Valt dit eigenlijk niet onder ongeoorloofde overheidssteun?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dit is in feite tegen de europese wetgeving waarin je iedereen gelijk moet behandelen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Staking dreigt in Primera Division
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |