![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() River Plate onder 14 vs. Boca Juniors onder 14, jong geleerd is oud gedaan. ![]() [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LeDtco6cfoU[/youtube] Kan trouwens geen nieuws vinden over de huidige situatie van Julio Cesar Caceres (Boca, Paraguay) laatste wat ik las is dat hij in het ziekenhuis lag en dat men geen commentaar wilde geven.. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
Hij ligt nu in coma, na in het hoofd te zijn geschoten bij een roof door minderjarig tuig. http://participacion.abc.es/myfiles/eltalondeamerica/Caceres.jpg Hij kreeg de kogel in z'n oog. |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
El Lider
|
Jezus wat een klassieker, zelfs bij de onder 14 jaar
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Die Argentijnen presteren alleen allemaal niet in de wintermaanden.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=j-0ovQ_ybcA&feature=sub
. En dat alleen voor de training .Straks de derby, om 21.00 tussen Newell en Rosario. Boca speelt ook nog. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Weer aardig wat ongeregeldheden, arrestaties en gewonden rond de derby.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
San Lorenzo - Boca Juniors 3-0.
Straks misschien nog even Banfield - Racing kijken.. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=AE75N2iaBrk
http://www.youtube.com/watch?v=vj5dD7XIpxk http://www.youtube.com/watch?v=UjMPmbGosF8 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Die 3e goal is mooi. Vet topic trouwens.
Weet iemand nog een goed boek over Argentijns voetbal ? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/in-den-beginne-was-de-bal/1001004002718834/index.html
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
River gister gewonnen met 3-2 uit bij Chacarita, had eigenlijk 3-3 moeten worden in de 92e minuut maar werd onterecht afgekeurd. Wel zieke wedstrijd.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Boca - Riverplate na negen minuten afgelast wegens hevige regenval. Woensdag 21.00 NLtijd wordt er opnieuw afgetrapt.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Mooi, kijk ik 'm dan live.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
C.A. RIVER PLATE
|
. ![]() Wat een 'mooi weer' publiek bij de Bosteros zeg... River natuurlijk volle bak
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kennelijk is het toch vandaag
. Inmiddels begonnen, te bekijken via de bekende stream websites.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Boca 1-0, Medel
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Helaas loopt ie over Napoli - Juve heen, heb alleen voor de match even een stukje bekeken, zag er goed uit
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Boca wint met 2-0 ook door Medel en die mag er ook met rood af in minuut 78.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
zucht...
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Boca
![]() Heb er nog een pet van
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Boca verliest thuis met 1-2 van Rosario Centraal. Riquelme keeg vlak na de tweede goal van Central direct rood, morgen even kijken wat 'ie gedaan heeft. Straks nog Lanus - River.
River & Boca. ![]() Ze bakken er echt niks van aan de stand te zien.. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het tijdperk River en Boca aan de macht is wel vrij over de laatste jaren.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Ik denk dat dat komt omdat er steeds meer directe transfers van spelers van kleinere clubs naar Europa hebben plaatsgevonden, terwijl die voorheen vaak via de 'grote' clubs van Argentinië kwamen, waardoor deze grote clubs financiëel gezien relatief het meest profiteerden. Tel daarbij op het mismanagement van River (laatste 8 jaar) en Boca (laatste paar jaar) en je hebt een redelijk idee van waarom het zo slecht gaat met die clubs.
Laten we overigens niet vergeten dat Boca internationaal gezien wel veel prijzen heeft gepakt in dit decennium. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banned
|
TVP
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nu de docu over Boca op ned2
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Prachtige Docu. En dat zeg ik als River Plate fan.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Morgen even uitzending gemist kijken. Ik kijk graag naar zo'n dingen.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Komen aangekochte docu's ook op uitzendinggemist ja?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nee, foutje van mijn kant.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het was echt een fantastische docu, heerlijk om te kijken. Die passie van Tia
. Briljant. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
Staat die overigens ook op Uitzendinggemist?
Carrizo naar River overigens
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Jongens, ik heb weer een ticket naar Buenos Aires geboekt. Dat betekent weer veel voetbalwedstijden bezoeken. River - Tigre, Racing - San Lorenzo en River - Independiente staan al in de planning. Verder lijkt het me leuk om een wedstrijd van All Boys en Quilmes te bezoeken (de nieuwkomers in de Primera A dit jaar). Nog eens even goed kijken naar de fixtures van de lagere divisies, daar zitten ook altijd leuke matches en verpauperde stadions tussen
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wel een fototoestel meenemen he
![]() Lijkt me namelijk mooi om te zien
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Maar natuurlijk. Ik heb al een mooie on-line foto/video collectie aangelegd van voetbalwedstrijden toen ik in Argentinië woonde. Ben nog nooit in het stadion van Racing geweest (perfecte cirkel). Maar dit jaar gaat dat zeker lukken, want wat vrienden van me zijn fan van Racing
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banned
|
Ik heb er verschillende op mijn face staan
Ik mis overigens River
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Banned
|
Zoeken op you tube
Borrachas del tablon, recibimento mas grande en la historia, River Plate op you tube zoeken Dat is het wel zo'n beetje
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
VUELAN LAS BANDERAS DEL MONUMENTAL...
SE VIENE RIVER...SE VIENE LA ALEGRIA... Y CADA HORA, CADA DIA... RIVER PLATE, TE QUIERO MAS, COMO TE QUIERE CASI TODA LA ARGENTINA! Oftewel: ik heb er weer zin in! |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
C.A. RIVER PLATE
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Overigens, het competitieschema voor de Apertura 2010 is bekend. Men gaat dus voorlopig verder met de 'halve' competities.. Het schema staat op Fixture del Torneo Iveco del Bicentenario Apertura 2010
Hoewel de datum van iedere speelronde een zondag is, worden de wedstrijden van vrijdag- tot en met zondagavond afgewerkt. Pas 1,5-1 week vantevoren wordt de exacte speeldatum van iedere wedstrijd vastgelegd. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banned
|
Dadelijk begint het weer met Arsenal - Lanus
Game on!!!!!! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Over paar uurtjes naar River - Tigre!
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Riquelme heeft z'n contract verlengd en ligt nu weer voor de komende 4 jaar vast.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Argentijns voetbaltopic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|