![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
![]() Dit is het centrale topic voor de Major League Soccer! De Major League Soccer(Ook wel afgekort tot MLS) is het hoogste voetbalniveau in Amerika. De MLS is opgericht in 1993, omdat Amerika bood op het WK van 1994. Er werd pas voor het eerst gevoetbald in 1996, met 10 teams. D.C. United won de allereerste MLS Cup(De landstitel) door met 2-3 van Los Angeles Galaxy te winnen. D.C. United heeft de meeste Cups, ze hebben 4 keer de Cup gewonnen. Je hebt 2 Conferences: Western en Eastern Conference. De nummers 1 en 2 van beide Conferences gaan dan door naar de MLS Cup Play-Offs, en de 4 clubs die daarna de meeste punten hebben, gaan ook door, maar hier kijken ze naar beide Conferences. Het kan zijn dat er 1 uit de Western bij komt, en 3 uit de Eastern. Na de Play-Offs, gaan de 2 besten strijden voor de landstitel, de MLS Cup. De clubs die nu in de MLS zitten zijn: Eastern Conference: Chicago Fire S.C. Columbus Crew D.C. United Montreal Impact New England Revolution New York Red Bulls Philadelphia Union Sporting Kansas City Toronto FC Western Conference: C.D. Chivas USA Colorado Rapids FC Dallas Houston Dynamo Los Angeles Galaxy Portland Timbers Real Salt Lake San Jose Earthquakes Seattle Sounders FC Vancouver Whitecaps Laatst gewijzigd door Plato; 17-05-12 om 12:20 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
De playoffs gaan daar toch binnenkort beginnen? Ze spelen toch zo'n cup met clubs uit Mexico dacht ik?
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Soccer
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=HGcmFkLlT7s
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Grappig
!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Die Johan Wigger krijgt nog leuker woordgrapjes om zijn oren daar
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik vind het wel jammer dat Beckham de titel niet heeft gewonnen, ik had hem wel een titel gegund.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat camerastandpunt is echt prachtig. Dan zie je eigenlijk ook hoe weinig kans een keeper heeft..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoi
|
Ik moest lachen om de TT. Lopen er nog talentjes rond daar?
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Als je dit leest denk je dat El Khalifi een belangrijke speler of zo was. In het echt speelde hij in 30 wedstrijden (excl. play-offs) maar 178 minuten voor Real Salt Lake en zat hij voor de finale niet eens bij de selectie. ![]() Over een maandje begint de MLS overigens weer.
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Inderdaad, met een nieuwe club: Philadelphia Union. Ik zal binnekort de OP aanpassen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heb wel zin in een nieuw seizoen!
![]() Er komen volgend jaar misschien 2 nieuwe teams, Portland Timbers en de Vancouver MLS 2011(Hebben nog geen naam). Dan gaan ze de Cascadia Cup weer houden, met 3 MLS teams. Sounders, Vancouver en de Timbers doen daar altijd aan mee. Wie dat wint is de beste van het noorden.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Dit is het centrale topic voor de Major League Soccer! De Major League Soccer(Ook wel afgekort tot MLS) is het hoogste voetbalniveau in Amerika. De MLS is opgericht in 1993, omdat Amerika bood op het WK van 1994. Er werd pas voor het eerst gevoetbald in 1996, met 10 teams. D.C. United won de allereerste MLS Cup(De landstitel) door met 2-3 van Los Angeles Galaxy te winnen. D.C. United heeft de meeste Cups, ze hebben 4 keer de Cup gewonnen. Je hebt 2 Conferences: Western en Eastern Conference. De nummers 1 en 2 van beide Conferences gaan dan door naar de MLS Cup Play-Offs, en de 4 clubs die daarna de meeste punten hebben, gaan ook door, maar hier kijken ze naar beide Conferences. Het kan zijn dat er 1 uit de Western bij komt, en 3 uit de Eastern. Na de Play-Offs, gaan de 2 besten strijden voor de landstitel, de MLS Cup. De clubs die nu in de MLS zitten zijn: Eastern Conference: Chicago Fire S.C. Columbus Crew D.C. United Kansas City Wizards New England Revolution New York Red Bulls Philadelphia Union Toronto FC Western Conference: C.D. Chivas USA Colorado Rapids FC Dallas Houston Dynamo Los Angeles Galaxy Real Salt Lake San Jose Earthquakes Seattle Sounders FC Wat dacht je van dit als OP? Ben hem nog wel aan het uitbreiden. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dacht dat ik gister hier nog in gepost had , maar is gedelete blijkbaar, spelen ze dit keer nou ook nog door tijdens het WK?
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Deze wil ik toch even volgen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Seattle Sounders FC is de enige club met een echte voetbalsfeer. Zoek maar eens op YouTube.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik hoop dat Kufo daar heengaat
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Al is Seattle natuurlijk wel iets dichter bij Canada dan een Houston ofzo. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zijn familie woont in Vancouver dat is 2 en half uur.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
Ik was er een aantal jaar geleden toen ze nog in USL speelden en zat er hooguit 3000 man in dat grote Football stadion. Was niet bepaald sfeervol, helaas. Volgend jaar komen er een paar 'derbies' bij voor de Sounders als Vancouver en Portland toetreden tot de MLS. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Canada heeft natuurlijk al een MLS-club met Toronto FC en in 2011 treden de Vancouver Whitecaps toe. In 2012 wordt de league in principe weer uitgebreid met twee clubs en daar zal waarschijnlijk weer een Canadese club bij zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
KC Wizards FTW!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Over een paar seizoenen gaan de Dayton Dutch Lions met keiharde hand regeren in deze competitie!
Wie zijn momenteel een beetje de sterspelers in de MLS eigenlijk? |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Donovan is ook niet voor niets MVP geworden van de MLS hé. Fantastische speler.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Donovan staat in de lijst van 50 beste voetballers die op het komende WK in actie komen van ESPN op plek 50.
![]() Token American ofzo .... |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sounders hebben met 2-0 van Union gewonnen!
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
's all about the money..
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Chivas USA-LA Galaxy 0-2!
Buddle laat weer zijn klasse zien, eentje van Chivas schoot de bal over het doel heen terwijl hij hem er makkelijk in kon knallen. ![]() http://www.mlssoccer.com/content/highlights-chv-la Hier kun je het zien vanaf 2:30. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Even een update, LA Galaxy is heel goed bezig! 7 gewonnen, 1 gelijk! Staan al 10 punten voor volgens mij op de nummer 2.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
In de Western Conference bedoel je dan neem ik aan?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nieuwkomer Philadelphia doet het trouwens nog niet best zie ik.
Ben sowieso wel benieuwd wat de relatief snelle groei van de League gaat betekenen. Volgend jaar komen immers Vancouver en Portland erbij en in 2012 Montreal en waarschijnlijk een tweede team uit New York. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Heeft Blaise er al een doelpunt in liggen
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zijn de wedstrijden van de MLS een beetje het kijken waard?
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Verder is Claudio Lopez ook nog actief in de MLS. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|