![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Inderdaad, het lijkt net alsof er een tractor over heen gereden heeft.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Paar buitenlanders die aan het einde van hun carriere zijn en wat Amerikanen die het niet redden in Europa. Het is niet al te best tot nu toe, gelukkig begint er zo een leuke wedstrijd in de NFL
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Niet bepaald nee, maar toch wel interessant om eens wat potjes uit de MLS te zien, krijg je er ten minste een bepaald beeld bij.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
De commentator gaat het publiek na doen.
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Journey
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Leeeets make some noooooise
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Het stadion van Philadelphia is goed gevuld.
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Gaat sowieso best aardig met de toeschouwersaantallen in de MLS, bijna 18.000 gemiddeld dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Auw
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Maar het blijft iets gekunstelds houden, zoals de Amsterdam Admirals dat ook hadden.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Goaaaaal!
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
En 1-1
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Gladbach goaltune!
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Lijkt me trouwens ook een hel voor die commentatoren, moet je de namen van al die onbekende Amerikaanse spelers uit je hoofd gaan leren.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Waarom heeft die speler een helmpje op
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ze schoppen wel lekker daar
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Ze komen daar echt als idioten in afentoe
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Het niveau is ook niet echt hoog natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
1-2
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Dat spuitbusje is dan wel weer handig
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Laten ze nou bij een gele kaart het geluid uit het publiek weg?
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Lasgtig om in te schatten. Er lopen een paar grote namen uit Europa die op leeftijd rond en voor de rest zijn het talenten uit de VS en B-garnituur uit de VS en wat Midden-Amerikaanse landen.
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Beckham gaat weg met de titel, want Galaxy heeft de MLS Cup gewonnen van Salt Lake. Een mooie revanche voor ze!
![]() Excuus, excuus, ik zei het helemaal fout. Ze moeten in de officiële finale nog tegen Houston Dynamo. Leuke pot! Laatst gewijzigd door Gtaboy107; 07-11-11 om 18:09 |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
De MLS Cup, dat is toch gewoon de kampioensplayoff van de competitie ofniet?
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ja, de winnaar van de reguliere competitie wint het Supporters Shield, of iets dergelijks.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Ja en men heeft ook nog de US open Cup, die won Blaise vorig jaar nog.
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Dat lijkt me onzin. De Amerikaanse teams doen het altijd vrij goed in vriendschappelijke wedstrijden tegen Europese (top)clubs. Zij hebben dan wel het voordeel over de Europese clubs dat ze al in competitie zijn, maar daardoor wordt echt niet het verschil geslecht tussen topklasse-niveau en het hoogste niveau van verschillende Europese competities. RB New York won afgelopen zomer gewoon de Emirates Cup van Arsenal door te winnen van Paris SG (1-0) en gelijk te spelen tegen Arsenal (1-1). Resultaten die ik de gemiddelde topklasser niet zie behalen.
Wij schatten de Amerikaanse competitie vooral laag in omdat we willen dat ze niet goed zijn in voetbal, maar ik denk dat het niveau in de MLS echt niet onder doet voor de meeste Europese competities. Ik durf er in ieder geval niet automatisch vanuit te gaan dat de Eredivisie sterker is dan de MLS. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Nou van wat ik zag op Sport 1 hield het niet over.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ik zie nooit MLS voetbal, dus kan er niks over zeggen, maar jij acht Helmond Sport en FC Dordrecht dus in staat zijn om teams met Henry en Beckham te verslaan? Uit de resultaten in onderlinge wedstrijden blijkt allerminst dat het Amerikaanse voetbal erg veel moet onderdoen voor de meeste Europese competities.
Houdt het dan wel regelmatig over bij wedstrijden in de Europese competities onder de smalle top van Engeland, Spanje, Italië en Duitsland? |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
||
|
|
|
|
|
#137 | |
|
||
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ik denk dat de topteams wel kunnen met de subtop in de Eredivisie, maar wat je hierboven post geldt voor meerdere competities. Zet een Wigan of Blackburn eens eens seizoen hier in de competitie, grote kans dat ze niet in de top 4 eindigen. Dat zijn clubs die elk jaar 40 miljoen binnenharken aan tv- en prijsgeld.
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Becks heeft zijn titel binnen
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Vandaag begint een nieuw seizoen in de VS. Nieuw dit seizoen zijn de Montreal Impact.
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Gaat de laatste jaren hard met de uitbreiding van de MLS.
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Dit Nederland dus nederland texas - Google Maps
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Vancouver-Montreal had gewoon meer dan 500.000 tv kijkers in Canada.
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
Een stukje over de toenemende populariteit van soccer in USA.
Alan Black: Soccer -- That American Sport |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Zolang ze het soccer noemen, neem ik ze niet serieus.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
|
In de tijd dat ik in Amerika studeerde ben ik naar verschillende wedstrijden geweest van de crews, maar het niveau ontstijgt daar de jupiler league niet hoor. Ook niet qua beleving.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Major League Soccer #1 Waar Football Soccer heet!'
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|