Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23-09-09, 21:36 wink   #1
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Omdat Aston Villa het de laatste jaren heel aardig doet (2x 6e) en het deze jaargang vooralsnog positief verloopt, een eigen topic.

Man in vorm:

behangplakker is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 23-09-09, 21:44 Standaard   #2
Dan " The Outlaw"Hardy!

LitmanenAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Aston Villa heeft een paar geweldige spelers. Milner, Gabby, Young.

Oud 23-09-09, 21:58 Standaard   #3
Suarez!

Inderdaad, jammer dat Barry weg is. Stond toch een leuk team zo
Oud 23-09-09, 23:48 Standaard   #4
Oorspronkelijk geplaatst door behangplakker
Inderdaad, jammer dat Barry weg is. Stond toch een leuk team zo
Veel jonge Britse spelers ook. En Martin O'Neill is een van de betere managers in de PL.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-09, 18:12 sad   #5
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Dure punten verloren tegen de 10 man van Blackburn.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 18-10-09, 10:26 wink   #6
BS.

Gisteren een puik resultaat, door verdiend te winnen van Chelsea.
Oud 18-10-09, 12:27   #7

Ik ben zeer content met Dunne in de gelederen
Smeich is offline   Met citaat reageren
Oud 18-10-09, 13:02   #8
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

75% van de goals uit standaardsituaties dit seizoen. Villa het nieuwe Bolton?

Oorspronkelijk geplaatst door BliksemSchigt
Gisteren een puik resultaat, door verdiend te winnen van Chelsea.
Verdiend? Leg uit.
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 18-10-09, 13:43   #9
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Smeich
Ik ben zeer content met Dunne in de gelederen
ik had het niet verwacht maar hij doet het aardig.

Echt een stel geweldige aanvallers hebben ze met Agbonlahor en Young.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 19-10-09, 03:00   #10
Hoi

Anelka gister
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 19-10-09, 10:41   #11
Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg
75% van de goals uit standaardsituaties dit seizoen. Villa het nieuwe Bolton?
Bolton zelf heeft 9 van de 11 goals uit standaardsituaties gemaakt, die lopen dus nog net voor

Maar op zich is het natuurlijk wel logisch. Milner en Young hebben beide een uitstekende trap en met Dunne, Collins, Cuellar en Carew is er ook lengte zat.
Oud 10-12-09, 15:19 sad   #12
BS.

Bouma moet zich richten op rentree in 2010

Wilfred Bouma sluit het kalenderjaar 2009 af zonder een officiële wedstrijd voor Aston Villa te hebben gespeeld. De verdediger staat tot januari buitenspel met een teenblessure.

Bouma speelde zijn laatste wedstrijd in de zomer van 2008. Tijdens de Intertoto-wedstrijd tegen Odense BK brak de verdediger zijn rechterenkel. Net nu Bouma verlost is van problemen aan het gewricht, gooit een teenblessure roet in het eten.

"Voor Wilfred is dit wel een tegenvaller", liet trainer Martin O'Neill onlangs optekenen. "De enkel is volledig genezen, maar hij kan nu niet trainen door een blessure aan de teen." O'Neill zegt Bouma de komende weken niet terug te verwachten. "Dit is frustrerend voor Wilfred, zeker na de laatste maanden."
Oud 10-12-09, 16:52   #13
Hoi

Dat Young niet is opgepikt zeg in de zomer.
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 10-12-09, 16:56 wink   #14
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Leukste ploeg van Engeland. Ook nog eens voor een groot deel gevuld met Britten.

Oud 17-01-10, 21:00   #15
BS.

Op weg naar de finale van de Carling Cup lijkt het, na de winst vorige week tegen Blackburn.
Oud 27-01-10, 08:47   #16

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door LitmanenAFCA
Aston Villa heeft een paar geweldige spelers. Milner, Gabby, Young.
Hopen dat ze ook deze winter bij elkaar blijven. Er is nog veel mogelijk met dit team! Alleen moet er wel een goede (jonge) keeper aangetrokken worden komende zomer.
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 27-01-10, 08:48   #17
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Vandaag een belangrijke wedstrijd voor Villa.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 06-02-10, 12:26 big smile   #18
BS.

Facebook faux pas lands Aston Villa's Baker final ban

Aston Villa youngster Nathan Baker has been barred from the Carling Cup final after trying to sell his tickets for the clash with Manchester United. Baker used social networking site Facebook to try to sell his allocation of five complimentary tickets for the 28 February Wembley showpiece. But the England Under-19 defender, currently on loan at Lincoln, was stopped from doing so by the club.

He was reported to have been trying to sell his tickets for £200 apiece.

An Aston Villa spokesman said: "The club is saddened that Nathan has been so foolish. All of the players were made aware that tickets for the Carling Cup final are available for their own use only and, following this incident, the message has been repeated to them. Nathan's actions were naive and he is extremely embarrassed and regretful at having let himself down at the club and the Aston Villa fans. It shouldn't be forgotten, however, that Nathan is just 18 years old and he has a lot to learn."

Baker is regarded as one of Villa's most exciting young talents for the future although he has yet to make a senior appearance for Martin O'Neill's side.
Oud 06-02-10, 13:03 Standaard   #19

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN
Leukste ploeg van Engeland. Ook nog eens voor een groot deel gevuld met Britten.
Leuke ploeg inderdaad.

Laatst gewijzigd door Arcturus; 10-08-10 om 02:01
Arcturus is offline   Met citaat reageren
Oud 06-02-10, 18:12   #20

De uitwedstrijd tegen Tottenham over een kwartier:

Aston Villa: B. Friedel L. Young C. Cuéllar J. Collins R. Dunne A. Young J. Milner S. Downing S. Petrov E. Heskey G. Agbonlahor
Oud 06-02-10, 18:15   #21
Oorspronkelijk geplaatst door DMJN
En met een 'bescheiden' budget in staat goede prestaties neer te zetten. Voor mij reden om een zwak te hebben voor Villa!
kevin6188 is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-02-10, 18:35   #22
CHAMPIONS OF EUROPE

Oorspronkelijk geplaatst door kevin6188

En met een 'bescheiden' budget in staat goede prestaties neer te zetten. Voor mij reden om een zwak te hebben voor Villa!
Laatste twee seizoenen zo'n 100 miljoen euro aan transfers, maar knap dat ze dan toch dat image behouden.
Oud 06-02-10, 18:37 big smile   #23
Laatste twee seizoenen zo'n 100 miljoen euro aan transfers, maar knap dat ze dan toch dat image behouden.
Ik wilde ook net gaan reageren ja. Dat er geen echt hoge bedragen voor één speler en geen zware miskopen tussen zitten zal wel helpen denk ik.
Oud 06-02-10, 18:38   #24
Wenger OUT!

DutchGooner's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is zowat meer als Arsenal de laatste 10 jaar
DutchGooner is offline   Met citaat reageren
Oud 06-02-10, 18:46   #25
Oorspronkelijk geplaatst door DemonCleaner

Ik wilde ook net gaan reageren ja. Dat er geen echt hoge bedragen voor één speler en geen zware miskopen tussen zitten zal wel helpen denk ik.
Dat bedoelde ik meer, van die zware aankopen. Bescheiden stond niet voor niks tussen aanhalingstekens.
kevin6188 is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-03-10, 11:25 wink   #26
BS.

Aston Villa kan dit weekend goede zaken doen door zelf te winnen van Wolves en dan Liverpool, Tottenham en Man City allemaal nog met moeilijke uitwedstrijden dit weekend.
Oud 28-03-10, 17:05 sad   #27
Suarez!

Keihard afgegaan deze week, 7-1
Oud 28-03-10, 17:46 big smile   #28
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 20-04-10, 23:15 sad   #29
BS.

Aston Villa: 'Verhalen over Milner belachelijk'

Aston Villa is niet bang voor een vertrek van James Milner. Volgens manager Martin O'Neill grenzen de geruchten over de aanvaller aan het belachelijke. "Het wordt gekker en gekker."

In Engelse kranten wordt Milner veelvuldig gelinkt aan een transfer naar Manchester City, dat bijna dertig miljoen euro op tafel zou willen leggen voor zijn komst. "Belachelijk. Ik heb niets van Man City gehoord. Het is heel vervelend om zulke verhalen te horen in deze fase van het seizoen. Niemand heeft er baat bij", aldus O'Neill.

"Ik ben nu een vuur aan het blussen dat er eigenlijk nooit was", vervolgt de manager met een cryptische omschrijving. "James heeft het enorm naar zijn zin bij ons en wij willen onze beste spelers behouden. Ik heb weleens het gevoel dat dit soort verhalen naar buiten worden gebracht om de boel te verstoren. Een rare gang van zaken."

O'Neill beseft dat hij de speculatie rond zijn spelers niet in de hand heeft. "Ik leg me er dan ook maar bij neer. Vandaag is het James Milner en morgen is het Ashley Young of Richard Dunne. Het zal allemaal wel", besluit hij. O'Neill neemt het woensdag met Villa op tegen laagvlieger Hull City.
Oud 12-05-10, 14:47   #30
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Aston Villa owner Randy Lerner has confirmed that Martin O'Neill is staying as the club's manager after the pair held talks on Tuesday.

There had been rumours that O'Neill, 58, was ready to walk away from Villa, with the former Celtic boss said to be unhappy at Lerner's transfer policy.
O'Neill dismissed those rumours last week and stated his desire to stay, with Lerner now confirming this.
Lerner also says that midfielder James Milner will be not be leaving Villa.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 12-05-10, 15:00   #31

Goed nieuws!! Mijn gevoel is bevestigd
Oud 12-05-10, 18:06 wink   #32

Goed nieuws inderdaad!

Aston Villa en manager O'Neill samen door

Martin O'Neill is ook volgend seizoen manager van Aston Villa. Dat sprak hij woensdag af na een positief onderhoud met de Amerikaanse eigenaar Randy Lerner.

"Martin is hier ook volgend jaar manager. We hebben een aantal goede gesprekken gehad, waarin we plannen hebben gemaakt voor komende zomer. Daarin staat de continuïteit van de club voorop. We hebben er allebei veel zin in", aldus Lerner.

De afgelopen weken was er speculatie over de toekomst van O'Neill bij de club uit Birmingham, omdat hij in aanvaring zou zijn gekomen met Lerner over het te voeren transferbeleid.

O'Neill slaagde afgelopen seizoen niet in zijn wens met Villa aansluiting te krijgen bij de topclubs. Na een voortvarende eerste seizoenshelft zakte Villa weg op de ranglijst. Uiteindelijk werd de ploeg van O'Neill zesde - goed voor een plek in de Europa League.
Oud 06-08-10, 15:32 Standaard   #33
BS.

Milner nog altijd niet verkocht, Young nog altijd niet verkocht en wederom tegen Rapid Wien voor de EL... Wordt nog een hete zomer voor Villa!

Oud 07-08-10, 13:36 Standaard   #34

Zou heel jammer zijn, maar voor een grote zak geld moet wel een vervanger gehaald kunnen worden! Nu wel hopen dat Young(Ashley wel te verstaan) blijft.

Milner mogelijk dit weekend naar Man City

Aston Villa-manager Martin O'Neill heeft laten weten dat James Milner mogelijk al dit weekend een contract tekent bij Manchester City. Vrijdag kwam de international ook niet in actie tegen Valencia (0-0).

"Hij speelde niet omdat er iets zou kunnen gebeuren op het gebied van die transfer", tekent Sky Sports op uit de mond van O'Neill. "Dat leek me het beste, voor wanneer er zich iets ontwikkelt tijdens het weekend of maandag of dinsdag."

De oefenmeester kan niet zeggen of er een nieuw bod door Manchester City is gedaan. "Maar ik denk wel dat er nieuw contact is. Ik kan momenteel echter geen verdere details geven."

O'Neill hoopt dat de onderhandelingen zich in ieder geval niet voortslepen zoals twee jaar geleden het geval was. Toen duurde het lang voor Gareth Barry Aston Villa eindelijk verruilde voor Manchester City. "Ik denk niet dat iemand die route opnieuw wil volgen."

Oud 07-08-10, 13:57 Standaard   #35
CHAMPIONS OF EUROPE

Ik vind het gek dat ze niemand gehaald hebben. Nu gaan ze nooit de strijd met City en Spurs winnen, zie Everton er eerlijk gezegd ook overheen gaan.
Oud 07-08-10, 16:03 Standaard   #36
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Eens, viel mij ook al op. Zeker als je kijkt hoe de andere zich wel hebben weten te versterken..

Oud 07-08-10, 16:11 Standaard   #37
Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Eens, viel mij ook al op. Zeker als je kijkt hoe de andere zich wel hebben weten te versterken..
Op zich valt dat dit jaar wel mee, buiten Man City. Maar met zo'n smalle selectie is het dalijk weer gewoon hetzelfde liedje, tot februari moeten dezelfde 12-13 man alles spelen, die vervolgens van vermoeidheid heel veel punten gaan laten liggen.
Oud 09-08-10, 17:52 thumb down   #38

Zware tegenvaller:

O'Neill verlaat Aston Villa met onmiddellijke ingang

Martin O'Neill is met onmiddellijke ingang opgestapt bij Aston Villa, zo meldt de Premier League maandag op haar digitale thuis. De trainer laat in een officiële mededeling niet weten waarom hij zo onverwachts heeft besloten om zijn contract in te leveren. Kevin MacDonald, trainer van de reservers, zal het team voorbereiden op de seizoensouverture van zaterdag tegen West Ham United.

"Ik heb ontzettend genoten van mijn tijd bij Aston Villa", vertelt O'Neill. "Het is natuurlijk jammer dat ik zo'n geweldige club verlaat. Ik wil iedereen bedanken voor hun steun gedurende al die jaren van mijn trainerschap. Ik wens hen al het beste in de toekomst. Uiteraard zal ik Aston Villa in de nabije toekomst begeleiden wat betreft het overdragen van mijn werkzaamheden als manager."

O'Neill (58) was sinds medio 2006 werkzaam op Villa Park. In het verleden stond de Noord-Ierse manager voor de selecties van onder meer Celtic en Leicester City. Onder leiding van O'Neill wonnen The Villans nimmer een hoofdprijs. Afgelopen seizoen ging de finale van de Carling Cup verloren. Mogelijk is O'Neill opgestapt vanwege het naderende vertrek van opnieuw een steunpilaar, James Milner. Vorig jaar vertrok Gareth Barry reeds.

Oud 09-08-10, 18:00 Standaard   #39
BS.

Wauw .

Oud 09-08-10, 18:00 Standaard   #40
CHAMPIONS OF EUROPE

Er moet meer aan de hand zijn, dat Milner weggaat zit er al de hele zomer aan te komen. Zou ie het geld niet mogen herinvesteren ofzo?
Oud 09-08-10, 18:21 Standaard   #41
toch wel een enorme aderlating voor Villa zou 5 dgn voor het begin van de PL... Moet inderdaad meer achter zitten dan ruzie om de transfers Barry en Milner
stevengerrard is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 19:30 Standaard   #42
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat lijkt me vrijwel zeker het geval ja. Op het moment dat Barry vertrok lag ie al in de clinch met het bestuur.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 19:42 Standaard   #43
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

It was speculated at the end of last season that O'Neill was set to resign because Villa did not match his ambition to force a place into the top four of the Premier League.

The earlier sale of Gareth Barry to City and a reluctance from club owner Randy Lerner to finance new signings has also been rumoured to have played a part in O'Neill's decision.
Sky Sports | Football News | Premier League | Aston Villa | O'Neill quits as Villa boss

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 10-08-10, 01:43 Standaard   #44

Ik denk nu nog steeds dat er meer gaande is, o.a. de verkoop van Young naar Spurs en naar het schijnt heeft Lerner flink verlies geleden met zijn non-Villa gerelateerde business en wil hij verkopen om zodoende al het transfergeld te gebruiken om zijn eigen zaakjes weer op orde te brengen.

Dit zegt weer iets anders
Ian McGarry : Straw that broke the camels back – Friedel to Fulham, Ashley Young not to do with it – MM « Aston Villa News and Views
Ik vind het wel respectloos van MON om dit te doen zo vlak voor het seizoen...had ik nooit van hem verwacht
Oud 10-08-10, 07:37 Standaard   #45
Young is nog niet verkocht dus dat kan niet een reden zijn .... weer 01.43,
stevengerrard is offline   Met citaat reageren
Oud 10-08-10, 08:15 Standaard   #46

En 6,5uurtjes later schrijft deze jongen dat O'Neil had aangegeven dat hij zou vertrekken als er een indicatie was dat Young in de verkoop werd gedaan. Nu, dat zou mij dus niet meer verbazen mocht hij ook vertrekken.
Oud 11-08-10, 19:20 Standaard   #47
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Villa-eigenaar had verschil van inzicht met O'Neill

De eigenaar van Aston Villa, Randy Lerner, heeft gereageerd op het plotselinge vertrek van Martin O’Neill bij de club. Nog voor de start van de competitie pakte O’Neill zijn spullen. Volgens sommige kenners zou hij te weinig perspectief hebben gezien bij de club uit Birmingham. De eigenaar houdt het op een verschil van inzicht.

"Ik heb even kunnen nadenken over wat er allemaal gebeurd is”, vertelde Lerner. “Ik kan melden dat de belangrijkste reden voor Martin’s vertrek een verschil in visie was over hoe we de club omhoog moesten krijgen. Om er meer over te zeggen lijkt me niet verstandig. Het zou alleen maar een extra afleiding zijn.”

Oud 13-08-10, 16:35 Standaard   #48
BS.

ASTON VILLA
While all eyes this summer have been on the James Milner will-he-won't-he saga, Aston Villa fans could be forgiven if they had not foreseen an even more devastating loss - the departure of manager Martin O'Neill. While the reasons behind O'Neill's resignation on Monday have not yet come to light, one can guess that the club's transfer policy will have at least been part of the Northern Irishman's reasoning. Milner's departure for Manchester City has been on the cards for a while.

But with rumours now circulating that Villa are also considering the sale of one or two other players following two seasons of heavy spending by owner Randy Lerner, the mood at the club is suddenly a black one ahead of the new campaign. O'Neill's legacy will be a squad brimming with home-grown talent. When it comes to buying English, nobody did it better - or at least as often - as the 58-year-old, with 30 of his 50 signings at Villa having been home-grown.

Now, though, the biggest concerns facing Villa are off the field - and should Milner head a few exits at Villa Park, as expected, the club faces a race against time to cover for their sales.

A new manager to appoint and buys, sales and loans to negotiate - Lerner faces an especially busy few weeks.

NON-HOME-GROWN: Habib Beye, Carlos Cuellar, John Carew, Brad Friedel, Brad Guzan, Stiliyan Petrov, Moustapha Salifou.

SENIOR HOME-GROWN: Gabriel Agbonlahor, James Collins, Curtis Davies, Stewart Downing, Richard Dunne, Emile Heskey, James Milner, Isaiah Osbourne, Nigel Reo-Coker, Steve Sidwell, Stephen Warnock, Ashley Young, Luke Young.

SELECTED UNDER-21s: Marc Albrighton, Barry Bannan, Ciaran Clark, Nathan Delfouneso, Fabian Delph, Jonathan Hogg, Eric Lichaj, Andreas Weimann.

POTENTIAL TARGETS: David Bentley, Robbie Keane, Stephen Ireland.

VERDICT: All set for a late-window rush.

Oud 14-08-10, 00:20 Standaard   #50
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Koeman in beeld bij Villa.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site