![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Omdat Aston Villa het de laatste jaren heel aardig doet (2x 6e) en het deze jaargang vooralsnog positief verloopt, een eigen topic. Man in vorm:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aston Villa heeft een paar geweldige spelers. Milner, Gabby, Young.
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Inderdaad, jammer dat Barry weg is. Stond toch een leuk team zo
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dure punten verloren tegen de 10 man van Blackburn.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gisteren een puik resultaat, door verdiend te winnen van Chelsea.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Ik ben zeer content met Dunne in de gelederen
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
75% van de goals uit standaardsituaties dit seizoen. Villa het nieuwe Bolton?
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
Echt een stel geweldige aanvallers hebben ze met Agbonlahor en Young. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoi
|
Anelka gister
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
![]() Maar op zich is het natuurlijk wel logisch. Milner en Young hebben beide een uitstekende trap en met Dunne, Collins, Cuellar en Carew is er ook lengte zat. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoi
|
Dat Young niet is opgepikt zeg in de zomer.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Leukste ploeg van Engeland. Ook nog eens voor een groot deel gevuld met Britten.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Op weg naar de finale van de Carling Cup lijkt het, na de winst vorige week tegen Blackburn.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vandaag een belangrijke wedstrijd voor Villa.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
Laatst gewijzigd door Arcturus; 10-08-10 om 02:01 |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
De uitwedstrijd tegen Tottenham over een kwartier:
Aston Villa: B. Friedel L. Young C. Cuéllar J. Collins R. Dunne A. Young J. Milner S. Downing S. Petrov E. Heskey G. Agbonlahor |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
![]() Dat is zowat meer als Arsenal de laatste 10 jaar
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Aston Villa kan dit weekend goede zaken doen door zelf te winnen van Wolves en dan Liverpool, Tottenham en Man City allemaal nog met moeilijke uitwedstrijden dit weekend.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Keihard afgegaan deze week, 7-1
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Goed nieuws!! Mijn gevoel is bevestigd
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Goed nieuws inderdaad!
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zou heel jammer zijn, maar voor een grote zak geld moet wel een vervanger gehaald kunnen worden! Nu wel hopen dat Young(Ashley wel te verstaan) blijft.
Milner mogelijk dit weekend naar Man City __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vind het gek dat ze niemand gehaald hebben. Nu gaan ze nooit de strijd met City en Spurs winnen, zie Everton er eerlijk gezegd ook overheen gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Eens, viel mij ook al op. Zeker als je kijkt hoe de andere zich wel hebben weten te versterken..
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Op zich valt dat dit jaar wel mee, buiten Man City. Maar met zo'n smalle selectie is het dalijk weer gewoon hetzelfde liedje, tot februari moeten dezelfde 12-13 man alles spelen, die vervolgens van vermoeidheid heel veel punten gaan laten liggen.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zware tegenvaller:
O'Neill verlaat Aston Villa met onmiddellijke ingang __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Er moet meer aan de hand zijn, dat Milner weggaat zit er al de hele zomer aan te komen. Zou ie het geld niet mogen herinvesteren ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
toch wel een enorme aderlating voor Villa zou 5 dgn voor het begin van de PL... Moet inderdaad meer achter zitten dan ruzie om de transfers Barry en Milner
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat lijkt me vrijwel zeker het geval ja. Op het moment dat Barry vertrok lag ie al in de clinch met het bestuur.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Ik denk nu nog steeds dat er meer gaande is, o.a. de verkoop van Young naar Spurs en naar het schijnt heeft Lerner flink verlies geleden met zijn non-Villa gerelateerde business en wil hij verkopen om zodoende al het transfergeld te gebruiken om zijn eigen zaakjes weer op orde te brengen.
Dit zegt weer iets anders Ian McGarry : Straw that broke the camels back – Friedel to Fulham, Ashley Young not to do with it – MM « Aston Villa News and Views Ik vind het wel respectloos van MON om dit te doen zo vlak voor het seizoen...had ik nooit van hem verwacht
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Young is nog niet verkocht dus dat kan niet een reden zijn
.... weer 01.43,
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
En 6,5uurtjes later schrijft deze jongen dat O'Neil had aangegeven dat hij zou vertrekken als er een indicatie was dat Young in de verkoop werd gedaan. Nu, dat zou mij dus niet meer verbazen mocht hij ook vertrekken.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Koeman in beeld bij Villa.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Aston Villa #1 Achter de top 4
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|