![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Touché. Maar mijn punt blijft hetzelfde. Het waren de 2 grootste talenten van de club en er zou een elftal omheen moeten zijn gebouwd
![]() ![]() Er is ook nog een hele reclamecampagne van Nike omheen gebouwd toen
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#252 |
Rossi named new Fiorentina boss __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Tja beetje onnodig denk ik, geen wonder dat Mazzarri met 25 maanden de langst zittende trainer is. En zo matig ging het niet, maar soms zit het gewoon ff tegen.
Het elftal is normaliter ook geen top 6 materiaal __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Anderzijds zat Mihajlovic er ook alweer 1,5 seizoen en in die tijd levert Viola prestaties die de club onwaardig zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Hun gebeden zijn in elk geval gehoord:
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Fiorentina gaat proberen om Iaquinta te halen
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Zou ik niet doen als Fiorentina was.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Om 2 redenen niet nee.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Gilardino lijkt te vetrekken naar Genoa, de clubs zouden al akkoord zijn
|
|
|
|
|
|
#260 |
Juventus is geinteresseerd in Behrami.....
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Na de 0-1 tegen Lecce blokkeerden de Fiorentina fans de uitgangen van het stadion en is er ook een gesprek geweest tussen enkele leiders van de Tifosi en de clubleiding. Inmiddels is die blokkade weer opgeheven. Sfeer is dus nog niet grimmig, maar er is weinig meer voor nodig voordat het een keer fout gaat, lijkt me, want de fans zijn enorm ontevreden met het spel van hun paarse geliefde.
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Amauri komt wsl naar Firenze...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Op zich goed nieuws, want dan komt Hamlap niet, lijkt me.
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Of Amauri nou een echte versterking is...
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Dankzij een zeer moeizame 2-2 (na 0-2) tegen het gedegradeerde Novara is Fiorentina eindelijk veilig. En dat zegt alles over dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Coach Rossi ontslagen na vechtpartij met speler die het niet eens was met zijn wissel.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Wat een teringbende is het toch
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Die gozer in dat rode jack rechts die even opkijkt van 'heuy wat doen die nou?' en dan weer lekker voor zich uit gaat zitten staren.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Het ligt wel even iets anders, in die zin dat wat Delio Rossi deed natuurlijk niet kan, maar de reden waarom hij zo reageerde was de opgestoken duim van Ljajic met de begeleidende tekst: "Sei più handicappato di tuo figlio" (Je bent nog erger gehandicapt dan je zoon). Delio Rossi heeft een zwaar gehandicapte zoon en ik snap volkomen dat je zo'n reactie niet pikt. Dus wat mij betreft schoppen ze Ljajic net zo hard buiten.
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Fiorentina heeft trouwens een beste boete gehad: 15.00 Euro wegens ongeregeldheden en ook nog eens 15.000 Euro omdat de Curva Fiesole na het incident met Delio Rossi en Ljajic, applaus overhad voor Delio Rossi en vooral Ljajic langdurig hatelijk en massaal toegezongen werd ("Sei un Zingaro" - Je bent een zigeuner)
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Hmm, dat geeft het incident wel een andere draai..Ik had hem ook een klap voor zijn kop gegeven dan.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Centraal ACF Fiorentina Topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|