Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22-09-09, 21:32 Standaard   #1
De slechte start van het seizoen en de finaciele problemen kunnen wel eens voor degradatie problemen gaan zorgen ben ik bang..

Al heb ik de hoop dat ze het sportief wel kunnen op pakken.
MatthijsDJ is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 22-09-09, 21:34 Standaard   #2
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Hines viel me in positieve zin op afgelopen weekend. Alhoewel hij nog wel moet leren dat er ook gedeeltes in een wedstrijd bestaan waarin je niet de bal hebt.
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-09-09, 21:46 Standaard   #3
Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg
Die Hines viel me in positieve zin op afgelopen weekend. Alhoewel hij nog wel moet leren dat er ook gedeeltes in een wedstrijd bestaan waarin je niet de bal hebt.
Leuk spelertje inderdaad. Snel en hij hield toch een aantal keer meerdere verdedigers van Liverpool bezig.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 22-09-09, 22:11 Standaard   #4
Hines heeft idd een lekkere start van het seizoen . Zola heeft ook best aardig ingekocht, al viel het aantal nieuwe spelers mss wat tegen.

Gelukkig loopt er ook aardig wat jeugd rond die redelijk veel potentie hebben.
Oud 26-09-09, 18:09 angry   #5
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Gezien de resultaten van vandaag wordt het morgen wel zaak punten te pakken, maar dat wordt nog verdomd lastig.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 30-09-09, 15:33 angry   #6
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik hoop dat Zola voort mag blijven doen, maar het spel geeft voorlopig weinig redenen tot optimisme.
DIGGER is offline   Met citaat reageren
Oud 06-10-09, 22:06 angry   #7
Cool Daddy

Volgens diverse geructen zou z'n krediet nu toch wel aardig op zijn en wordt het dus punten pakken of koffers pakken...
Oud 09-11-09, 12:41   #8
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

die Diamanti is wel een echte diamant
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 11-11-09, 20:29   #9
Cool Daddy

Ja, vreemd genoeg heeft Lippi z'n opvolger bij Livorno wel geselecteerd voor de vriendschappelijke wedstrijden tegen Nederland en Zweden en Diamanti niet.

Maar een basisplek heeft Diamanti dan ook niet, hij moet nog groeien. Maar tot nu toe valt hij me niet tegen.
Oud 12-11-09, 09:45   #10
EAYS

Ja je kunt beter zeggen dat het nog een ruw diamantje is, maar met Zola heeft ie daar een prima leer meester. Ik hoop zo dat ze Zola de tijd geven.
Oud 24-11-09, 20:35   #11
Cool Daddy

Zola wil Toni naar West Ham proberen te halen. Staat in elk geval wel vast dat ie bij Bayern weg gaat.
Oud 15-12-09, 19:50   #12
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5766073,00.html

Fuck..... begon stroef, speelde toen steeds beter... tot die blessures..

Oud 09-02-10, 23:09 sad   #13
BS.

Zola vindt uitspraken eigenaar West Ham United over salarisreductie onzinnig
9 februari '10 19:10 door Maarten Dekkers

Gianfranco Zola is allerminst te spreken over uitlatingen van de nieuwe eigenaren van West Ham United in de Engelse pers. De Italiaanse manager ergert zich aan het nieuws dat mede-eigenaar David Sullivan het salaris van de trainersstaf komende zomer wil terugschroeven.

Sullivan deed zijn uitspraken, omdat hij van mening is dat iedereen binnen de club, dus ook de trainers, een steentje moeten bijdragen om de schuldenlast van de club terug te dringen. Hij vraag dan ook om een salarisvermindering van 25 procent.

Voor Zola, die in Londen voor ruim 2,1 miljoen euro per jaar op de loonlijst staat, is het artikel en met name de tijd van plaatsing een doorn in het oog. De voormalig topvoetballer vindt het uiterst ongelukkig dat de publicatie een dag voor de belangrijke wedstrijd tegen Birmingham City is geplaatst. "Het was beter geweest om dit verhaal op een ander tijdstip naar buiten te brengen. Daarnaast is het beter om eerst met de trainersstaf over dergelijke zaken te praten, voordat je naar een krant stapt met je verhaal. Maar dat is mijn mening", aldus Zola tegenover The Times.

"Ik zit hier niet voor het geld", vervolgt Zola. "Toen ik hier vorig seizoen tekende, wist ik geeneens wat ik ging verdienen. Ik had een plan van aanpak en ik vond het werk dat me te wachten stond een geweldige uitdaging. Het gaat me puur om het behalen van iets positiefs met deze club. Mijn salaris kwam pas later aan de orde."

De Italiaan wil dan ook dat zijn nieuwe werkgevers zo min mogelijk de publiciteit zoeken, zodat de focus totaal komt te liggen op het sportieve en niet op de randzaken. Zola is namelijk drukdoende om The Hammers uit de degradatiezone te leiden. Om dit kracht bij te zetten investeerde de club in januari onder andere in twee nieuwe aanvallers. Oud-Ajacieden Mido en Benedict McCarthy moeten de moeizaam scorende club weer aan doelpunten helpen.
Oud 10-02-10, 21:56   #14
Cool Daddy

Heeft Zola uiteraard gelijk in.

En ik blijf een zwak hebben voor Diamanti, schitterende techniek en trap.
Oud 10-02-10, 23:24   #15
EAYS

Mooie drie punten, hopelijk de start van een goede thuis reeks
Oud 12-02-10, 16:20   #16

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Mido : 'Er is niets mis met mijn mentaliteit'

Ahmed Mido Hossam aast op een langer verblijf bij West Ham United. De Egyptische aanvaller versleet in het verleden al een rits aan clubs, maar hij bestrijdt de lezing dat dat heeft te maken met zijn vermeende gebrek aan inzet.

'Ik heb de reputatie een moeilijke jongen te zijn omdat ik al bij zoveel clubs heb gespeeld, maar er is niets mis met mijn karakter', zegt Mido in The Guardian. 'Er valt nooit iets aan te merken op mijn mentaliteit. Ik werk altijd hard tijdens wedstrijden én trainingen.'

'Ik ben vaak van club gewisseld omdat ik niet speelde', vervolgt de voormalige Ajacied. 'Sommige spelers accepteren dat, maar ik zit zo niet in elkaar. Robbie Keane heeft ook veel clubs versleten, maar van hem kun je toch ook moeilijk zeggen dat hij geen inzet toont.'

Als huurling bij West Ham United (de aanvaller is nog steeds eigendom van Middlesbrough) begon Mido inmiddels een keer in de basis en hij kwam een keer als invaller binnen de lijnen. Als het aan de Egyptenaar ligt, komen daar nog veel speelminuten bij.

'Ik heb het hier erg naar mijn zin en ik zou hier graag langer blijven dan drie maanden. Sterker nog, ik hoop zelfs dat ik mijn carrière hier kan afsluiten.'
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-10, 11:31 sad   #17
BS.

West Ham en Davenport per direct uit elkaar

Calum Davenport is niet langer speler van West Ham United. De verdediger heeft in goed overleg met de clubleiding besloten zijn tot komende zomer lopende contract te ontbinden.
De 27-jarige Davenport gaat vermoedelijk spoedig stagelopen bij een andere club om zo te bewijzen dat hij fit is. Komende zomer hoopt de mandekker een contract te tekenen bij een andere club in de Premier League, al is het niet bekend welke clubs er belangstelling hebben.

Davenport sluit met de contractontbinding een roerige periode bij West Ham af. De verdediger was negen maanden geleden betrokken bij een vechtpartij met de vriend van zijn zus, waarbij hij een steekwond opliep. Inmiddels is Davenport weer helemaal fit, maar moet hij in augustus nog wel voor de rechter verschijnen vanwege het vermeend mishandelen van zijn zus.

Op de clubsite van West Ham United laat Davenport weten zeer dankbaar te zijn voor de steun van de club in de afgelopen maanden. "Nu focus ik me volledig op het weer helemaal fit worden en ik heb veel zin om volgend seizoen weer voor een club te gaan voetballen. Ik snap dat hier geen plaats meer voor me is bij de selectie en wens het team veel succes."
Oud 21-03-10, 18:41   #18
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

West Ham wil Beckham

LONDEN - West Ham heeft de ambitie voor het volgende seizoen David Beckham te contracteren. David Gold, mede-eigenaar van de club, zei dat hij de wereldster gaat benaderen.

Beckham raakte vorige week zwaar geblesseerd. Hij mist daardoor het WK in Zuid-Afrika. „Maar hij heeft het voetbal nog veel te bieden”, zei Gold. „Zowel binnen als buiten het veld.”

De 34-jarige Beckham werd geboren in een wijk nabij het stadion van West Ham in Londen. Hij staat nog onder contract bij het Amerikaanse LA Galaxy, dat hem verhuurde aan Milan. Gold verwacht dat de speler terug wil naar huis. „Zijn komst zal hier heel veel losmaken bij de mensen.”

televaag

Oud 21-03-10, 18:45 wink   #19

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou wel gaaf zijn om hem weer in de PL te zien.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 22-03-10, 14:09   #20
Jammer dat ze niet met Zola verder willen.
Gianfranco Zola is offline   Met citaat reageren
Oud 22-03-10, 14:13   #21
BS.

Welkom!

Oorspronkelijk geplaatst door Gianfranco Zola
Jammer dat ze niet met Zola verder willen.
Is toch nog niet zeker? Als ie de komende twee wedstrijden wint is er niks aan de hand volgens mij.
Oud 22-03-10, 14:14   #22
West Ham wil Bilic hebben.
En die heeft natuurlijk een verleden bij West Ham.
Oud 24-03-10, 16:36   #23
Zola neemt verantwoordelijkheid voor wanprestatie

West Ham United zit in de hoek waar de klappen vallen. The Hammers verloren dinsdag tegen Wolverhampton Wanderers (3-1) voor de vijfde keer op rij. Manager Gianfranco Zola neemt de verantwoordelijkheid op zich voor de matige prestaties.

West Ham kwam in eigen Upton Park met 3-0 achter te staan en de supporters van The Hammers keerden zich tegen de ploeg. 'Dat was erg pijnlijk', vond Zola. 'In de situatie waarin we ons bevinden heeft het geen enkel nut de spelers uit te jouwen. Daar gaan we echt niet beter van voetballen.'

'Als de supporters een mikpunt nodig hebben, kunnen ze zich beter op mij richten', aldus de Italiaanse manager. 'Ik ben degene die verantwoordelijk is voor de prestaties. Vorig seizoen heb ik complimenten in ontvangst genomen vanwege ons goede spel en nu kan ik ook best tegen kritiek. Ik vind alleen wel dat onze eigen supporters de spelers met rust moeten laten.'

West Ham United is afgezakt naar de zeventiende plaats in de Premier League. The Hammers staan nog drie punten boven de degradatieplaatsen.
Oud 25-03-10, 14:19   #24
Mede-eigenaar West Ham verzekert dat Zola niet ontslagen wordt

De vraag is of Gianfranco blij is met de ‘honderd procent’ steun die hij toegezegd heeft gekregen van David Sullivan, maar de mede-eigenaar van West Ham United heeft de Italiaanse trainer verzekerd dat hij niet ontslagen wordt. “We staan honderd procent achter de trainer. Er wordt niets veranderd”, laat Sullivan weten via BBC Sport.

Zola staat met west Ham slechts één punt verwijderd van een degradatieplaats in de Premier League, na een 1-3 verlies in de thuiswedstrijd tegen directe concurrent Wolverhampton Wanderers. Volgens Sullivan heeft het bestuur echter nog vertrouwen in Zola en is de Italiaan ook toegezegd dat hij het seizoen zeker mag afmaken bij The Hammers.

“We hebben na de wedstrijd tegen de Wolves bij elkaar gezeten, om na te gaan hoe Zola over bepaalde zaken dacht”, geeft Sullivan aan. “We weten dat het een teleurstellende vertoning was. Zo kunnen we niet nog een keer spelen, en ik weet zeker dat de trainer veranderingen gaat doorvoeren. Ik ben ervan overtuigd dat we zaterdag tegen Stoke City veel beter zullen spelen.”
Oud 25-03-10, 15:11   #25

Luni's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoop wel dat ze erin blijven, mooi cluppie!
Luni is offline   Met citaat reageren
Oud 05-04-10, 11:21   #26
West Ham wil met klacht vooral duidelijkheid over de regels krijgen

De beslissing van West Ham United om een officiële klacht in te dienen over het B-elftal waarmee Fulham aantrad tegen Hull City is vooral genomen om meer duidelijkheid te krijgen over de regels. David Sulivan, eigenaar van West Ham, verwacht niet dat de 2-0 nederlaag die Fulham leed teniet wordt gedaan. “Dat is ook niet onze intentie, maar we willen graag weten hoe de regels nu precies zijn”, zei hij tegen ESPN.

In de regels van de Premier League staat dat een ploeg altijd met de sterkst mogelijke opstelling aan een wedstrijd moet beginnen. Nu is dit uiteraard altijd lastig te toetsen, maar in december was wel duidelijk dat Wolverhampton Wanderers zich hier niet aan hield in de uitwedstrijd bij Manchester United. Mick McCarthy wisselde bijna zijn gehele basiselftal om spelers rust te gunnen voor de wedstrijd tegen Burnley en kreeg daarvoor een boete.

Volgens West Ham is er nu opnieuw sprake van competitievervalsing. Fulham speelde donderdag in de Europa League tegen VfL Wolfsburg en Roy Hodgson besloot daarom om topscorer Bobby Zamora, aanvoerder Danny Murphy en smaakmaker Damien Duff rust te gunnen. Hull won met 2-0 en heeft nu een punt minder dan West Ham, dat zondag gelijkspeelde bij Everton.

Sulivan meldt dat het niet de bedoeling is van West Ham om de punten van Hull te laten afpakken. Ook hoeft Fulham van hem geen geldboete te krijgen. “Maar ik denk dat het goed is dat we duidelijkheid vragen van de Engelse voetbalbond, zodat we in de toekomst allemaal weten waar we aan toe zijn”, zei de mede-eigenaar van de Londense club. “Met onze klacht willen we ook de andere clubs in de Premier League helpen. Nu is er nog veel onduidelijkheid.”
Oud 09-04-10, 19:45   #27
Gianfranco Zola is kop-van-jut bij West Ham United

Zelfs op een doordeweekse avond is er van alles te doen in het nog steeds swingende Londen. In New York slaagde ik er anderhalve week terug niet in kaarten te bemachtigen voor de musical Jersey Boys, het levensverhaal van Frankie Valli and the Four Seasons.

Een avond jeugdsentiment met gedateerde hits als Sherry, Big girls don’t cry, Walk like a man, Beggin’, Rag doll en Who loves you? Bij de kassa van het monumentale Prince Edward Theatre in het hart van Soho waren nog een paar kaarten te koop.

Op hetzelfde moment was er een concert van de formatie Tindersticks in Shepherd’s Bush, pianist Geraint Watkins uit de band van Van Morrison speelde in de jazzclub van Ronnie Scott, en de film Crazy Heart draaide al in West End. Hoofdrolspeler Jeff Bridges is in mijn ogen een geweldige acteur, terwijl de film is opgedragen aan mijn favoriete gitarist Stephen Bruton.

Hij produceerde de soundtrack, maar overleed tijdens de opnamen in een hotel in Los Angeles aan een slopende ziekte. Op Bishopsgate viel mijn oog op een groot schilderij in de etalage van een galerie. De kunstenaar moet een supporter van West Ham United zijn, want hij schilderde de voetballers van het nationale elftal tijdens de ereronde na het behalen van de wereldtitel in 1966.

De sterspelers Martin Peters, Geoff Hurst en Bobby Moore had hij echter in de prachtige claret and sky blue shirts van West Ham afgebeeld. Met gevoel voor nostalgie noemde hij zijn kunstwerk When We Were Kings.

Daarom nam ik toch maar de underground richting Upton Park, waar de club al sinds 1904 op de intussen verouderde Boleyn Ground speelt. De tijd heeft er stilgestaan. Door een realistisch decor van de tv-serie EastEnders wandel je in de penetrante geur van hamburgers, fish-and-chips en hotdogs richting stadion.

Als sigarenroker heb je daar geen schuldgevoel, al springt iedereen zonder sjaal of pet in de clubkleuren er wel uit. Het klassieke stadion Boleyn Ground oogt als een openluchtmuseum. Dergelijke monumenten moeten behouden blijven, maar zo romantisch kan het topvoetbal niet redeneren.

De clubleiding voert besprekingen met het Engelse Olympisch Comité om na de Spelen van 2012 het Olympisch Stadion in Oost-Londen als thuisbasis te huren. Buurtgenoot Leyton Orient, spelend op het derde niveau in League One, wil dat overigens ook. Het probleem is nog dat West Ham United niet voldoende fans heeft om een stadion met tachtigduizend zitplaatsen te vullen.

Daarom moet het nieuwe onderkomen worden teruggebracht naar vijftigduizend stoelen en dat kost honderd miljoen euro. De grond rond Boleyn Ground is echter uitermate geschikt voor een winkelcentrum of appartementen, waardoor de projectontwikkelaars in de rij staan met pakken geld en ambitieuze plannen.

West Ham United tegen Wolverhampton Wanderers is te vergelijken met Vitesse-Willem II. Twee clubs die wanhopig tegen degradatie strijden, alleen is het niveau wat hoger. Het werd een treurige voetbalavond voor de vriendelijke, historierijke thuisclub.

Naast de beroemde iconen Peters, Hurst en Moore, zag ik in het verleden de legendarische voetballers Jimmy Greaves, Malcolm Allison, Billy Bonds, Frank Lampard (de vader van de Chelsea-vedette), Trevor Brooking, Tottenham Hotspur-manager Harry Redknapp, Manchester United-verdediger Rio Ferdinand en de Italiaan Paolo Di Canio schitteren in dat traditionele shirt.

Nu verloor de ploeg kansloos met 1-3 van de stugge Wolves van manager Mick McCarthy. De reacties van het doorgaans gedisciplineerde publiek verbaasden me. De spelers werden voortdurend uitgefloten en verbaal beledigd en gekwetst.

Na afloop ontstond er bij de spelerstunnel zelfs een ordinaire vechtpartij tussen Carlton Cole en een boze supporter, waaraan de politie een eind maakte. De fans keerden zich massaal tegen de sympathieke manager Gianfranco Zola. Hij is de kop-van-jut en krijgt overal de schuld van.

Ook de tabloids spaarden hem niet, zij zetten Zola neer als de slechtste manager uit de historie van West Ham United. Hij zat intussen 66 wedstrijden op de bank, maar dat leverde slechts achttien overwinningen op. Een dergelijke wanprestatie hadden zijn voorgangers nooit geleverd.

Het is extra pijnlijk voor de Italiaan dat zijn voorganger Alan Curbishley statistisch de béste manager uit de clubhistorie is. Zola, die volgens de nieuwe eigenaren David Gold en David Sullivan veel te aardig is voor zijn functie, hoeft niet te wanhopen.

Voordat de voormalige eigenaar, de IJslandse miljonair Bjorgolfur Gudmundsson, de club verkocht, legde hij Zola voor vier jaar vast tegen een salaris van twee miljoen euro per seizoen. Ook assistent-manager Steve Clark verdient een vermogen. Hij tekende voor anderhalf miljoen per jaar en dat is twee keer zoveel als het jaarsalaris van de assistent-managers bij topclub Manchester United.

Bij een eventueel ontslag vertrekt Zola dus niet met lege handen. Intussen roept Sullivan voortdurend dat hij geen voorzitter is die na een paar nederlagen de manager ontslaat. Dergelijke mensen moet je wantrouwen, want dan hangt het ontslag meestal in de lucht. Collega Gold is wat duidelijker.

Hij zette een uitermate kritische open brief over zijn manager op de website van de club en alle seizoenkaarthouders kregen die brief per e-mail. Voor Zola was dat een reden vorige week zaterdag Gold de toegang te ontzeggen bij de wedstrijdbespreking tegen Stoke City. Dan vraag je als manager om problemen, want dergelijke rijke jongens, die een voetbalclub als speelgoed hebben, zien dat als een publieke vernedering.

Na de 0-1 tegen Stoke, de zesde opeenvolgende nederlaag van West Ham, moest Zola op het matje komen bij de twee eigenaren om uit te leggen hoe hij zich met The Hammers dacht te handhaven in de Premiership. Ik ben bang dat ik de uitkomst van dat gesprek al weet.

De namen van eventuele opvolgers duiken al op in de media. De bij Manchester City ontslagen Mark Hughes heeft laten weten dat hij geen trek heeft de club in deze fase van de competitie over te nemen, maar dat hij wél over het volgend seizoen wil praten. Glenn Hoddle liet zonder gêne weten dat hij er klaar voor is.

De eigenaren zijn van mening dat keeper Robert Green, Matthew Upson, Scott Parker en Carlton Cole toptalenten zijn en dat Julien Faubert, Valon Behrami en Alessandro Diamanti een wedstrijd een andere wending kunnen geven. Ze nemen het Zola kwalijk dat die spelers onder hun niveau presteren, dat Mido met overgewicht kampt en dat Benni McCarthy geen inzet toont.

De door Zola weggestuurde Gold is rancuneus en Sullivan is een keiharde zakenman die in de jaren zeventig puissant rijk werd als producer van pornofilms. Het lijkt me niet aantrekkelijk maatschappelijk afhankelijk te zijn van dergelijke patsers. Zola kan het schudden. Rechtvaardigheid bestaat niet meer in het topvoetbal, ook niet bij de vriendelijke familieclub West Ham United.

De club is in handen gevallen van de niveau riche en dan gelden er plotseling andere normen. De twee miljonairs probeerden Zola na het verlies tegen Stoke City via morele chantage de deur uit te werken. Ze verklaarden dat een manager die zijn elftal niet aan het voetballen krijgt, daaraan zijn consequenties moet verbinden.

Beiden voegden daar nog aan toe dat de bankrekening van Zola een principiële beslissing toestaat. De Italiaan zou die beslissing in het belang van de club, zijn spelers en de trouwe fans moeten nemen, maar de vakbond, de League Managers Association, veegde de argumenten van de eigenaren als onzin van tafel.

Nu Gold en Sullivan hebben laten weten dat Zola als beginnende manager niet in staat is met de ego’s van topvoetballers om te gaan, de wensen van de supporters niet op de juiste waarde weet te schatten en geen impopulaire maatregelen durft te nemen, lijkt het eind in zicht.

Het klinkt als een motie van wantrouwen en ik kijk er niet vreemd van op als Zola al is ontslagen als u deze column leest. Londen swingt nog steeds, maar de waanzin dat verliezende managers zonder integere argumenten op straat worden geschopt bestaat helaas óók nog altijd.

Johan Derksen
Goed stuk van Mijnheer Derksen.
Oud 10-04-10, 20:10   #28
Cool Daddy

En vandaag een belangrijke 1-0 zege op Sunderland
Oud 20-04-10, 23:16   #29
BS.

Zola krijgt duidelijkheid na afloop seizoen

West Ham United neemt pas aan het einde van het huidige seizoen een beslissing ten aanzien van de positie van Gianfranco Zola. De manager moet in de laatste drie speeldagen de club behouden voor de Premier League, meldt Sky Sports.

In september 2008 kreeg de Italiaan de leiding op Upton Park. Destijds ondertekende hij een contract tot medio 2013. Zola stond de afgelopen weken onder grote druk en een ontslag leek slechts een kwestie van tijd.

West Ham United gaf recent echter aan de huidige manager te steunen en pas een beslissing over zijn toekomst te nemen na de competitie. Gezien de geruchten rondom Zola is de verwachting volgens Sky Sports dat de club komend seizoen een andere manager in dienst neemt.

The Hammers staan momenteel drie punten boven de gevreesde degradatiestreep. De club moet zijn broodnodige punten zien te behalen thuis tegen Wigan Athletic en Manchester City. De ploeg speelt nog één keer op vreemde bodem; uit bij Fulham.
Oud 04-05-10, 19:09   #30
Nog steeds niet veilig
Oud 04-05-10, 19:14   #31
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Veilig van wat? We hebben al drie degradanten als je daar op doelt.
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 19:18   #32
Ow ja Hull is er gisteren uit gegaan.
Helemaal vergeten!!!!
Oud 04-05-10, 19:18   #33
Grapje haha.
Oud 04-05-10, 19:47   #34
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 05-05-10, 00:25   #35
Back the Beard

Stickvis's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi clubje met nog mooier stadionnetje.
Oja en Cole
Stickvis is offline   Met citaat reageren
Oud 16-06-10, 11:12 surprise   #36
BS.

'Riquelme op weg naar West Ham'
Uitgegeven: 16 juni 2010 10:47

AMSTERDAM – Juan Roman Riquelme staat op het punt een tweejarig contract te tekenen bij West Ham United. De spelmaker van Boca Juniors zou drie jaar na zijn vertrek bij Villarreal toe zijn aan een terugkeer naar Europa. “Op dit moment lijkt een overgang naar de ‘Hammers’ de beste, de meest voor de hand liggende en de meest interessante optie”, aldus zijn zaakwaarnemer Barry McIntosh tegenover Sky Sports.

Londen
“Er zijn op z’n minst vier andere Engelse clubs in de race die naar zijn diensten hengelen”, zegt McIntosh. “Maar ik denk dat Londen, de uitdaging bij West Ham en een eventuele samenwerking met Scott Parker en Thomas Hitzlsperger ervoor zorgen dat hij een transfer naar Upton Park serieus overweegt.”

De voormalige international van Argentinië heeft ook een aanbod van het Braziliaanse Flamengo op zak, maar zou een transfer naar Europa prefereren. Hij speelde in Spanje naast Villarreal ook een seizoen voor Barcelona.

Arsenal
McIntosh: “Ik denk dat voor een buitenlandse speler de aantrekkingskracht van Londen altijd de doorslag zal geven. Dus tenzij Arsenal zich meldt, lijkt West Ham mij de meest voor de hand liggende en interessante optie voor Riquelme.”

De 31-jarige stylist, die vanwege een conflict met bondscoach Diego Armando Maradona niet tot de Argentijnse WK-selectie behoort, speelt momenteel tegen een laag salaris voor zijn jeugdliefde Boca Juniors.

Oud 16-06-10, 11:14 Standaard   #37
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou leuk zijn hem weer op de Europese velden te zien.

Oud 16-06-10, 11:27 Standaard   #38
Prachtige speler, maar hij lijkt me wel wat traag voor de PL. Ze schijnen bij West Ham ook de keeper van Nigeria te willen hebben, maar ze verwachten dat Green vertrekt en dat weet ik zo net nog niet na zaterdag.
Oud 08-07-10, 22:17 Standaard   #39
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DemonCleaner Bekijk bericht
Prachtige speler, maar hij lijkt me wel wat traag voor de PL. Ze schijnen bij West Ham ook de keeper van Nigeria te willen hebben, maar ze verwachten dat Green vertrekt en dat weet ik zo net nog niet na zaterdag.
Ze hebben nu dus bijna Bikkel Piet binnen.

Nieuwe uitshirt:
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 09-07-10, 09:00 Standaard   #40
Fear the Beard!

UNAM raakt twee getalenteerde spelers kwijt aan West Ham United. Aanvaller Pablo Barrera, die namens Mexico een positieve indruk achterliet op het WK, gaat zich snel verbinden aan The Hammers. Volgens manager Mario Trejo zal Barrera binnenkort zijn afscheid bekendmaken. Efrain Juarez vertrekt in zijn kielzog naar Londen, al moeten West Ham en UNAM nog wel tot een akkoord komen.
Oud 09-07-10, 09:26 Standaard   #41
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou, het zal mij benieuwen.. West Ham gaat een heel zwaar seizoen tegemoet.

Oud 09-07-10, 09:38 Standaard   #42
Hele rare geruchten hoor je rondom deze club. Van de ene kant zijn de salarissen veel te hoog en mag daardoor vrijwel iedereen weg. Aan de andere kant hoor je ook dat ze met verschillende spelers in verband worden gebracht, sommigen daarvan zijn nog behoorlijk prijzig ook.

Ze hebben in principe best een goed elftal staan hoor, alleen een nogal smalle selectie en al tijden lang erg veel blessures.
Oud 09-07-10, 11:00 Standaard   #43
Velthuizen zei gisteren dat het gewoon helemaal rond is met WHU. Zou vandaag gaan tekenen.

Oud 15-07-10, 22:49 Standaard   #44
Fear the Beard!

Oude plaatjes natuurlijk maar een leuke fan:

Ben trouwens benieuwd wie nu de nieuwe aankopen zijn die binnen nu en 2 dagen groots gentroduceerd gaan worden.
Oud 03-08-10, 23:09 Standaard   #45
BS.

West Ham haalt met Ben Haim vierde aanwinst
03 augustus 2010

West Ham United roert zich deze zomer flink op de transfermarkt. Met Tal Ben Haim haalde de ploeg uit Londen dinsdag al een vierde nieuweling binnen. De Isralir wordt voor een half seizoen gehuurd van het gedegradeerde Portsmouth.

Bij West Ham wordt Ben Haim herenigd met coach Avram Grant, waarmee hij vorig seizoen samenwerkte bij Portsmouth. De verdediger stond in het verleden onder contract bij Bolton, Chelsea en Manchester City. Eerder legde West Ham al Thomas Hitzlsperger, Pablo Barrera en Frederic Piquionne vast. De club is echter nog niet uitgewinkeld, benadrukt het op haar website. "Binnen 72 uur hopen we een vijfde aanwinst te kunnen presenteren", aldus West Ham. Deze beoogde aanwinst was deze zomer met zijn land actief op het WK, licht West Ham een tipje van de sluier op.

Oud 06-08-10, 11:55 thumb up   #46
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Het was een kort, maar indrukwekkend moment op Schiphol. Ajax-trainer Martin Jol aaide Miralem Sulejmani (21) over zijn bol, drukte de kleine Servir tegen zijn borst en fluisterde zachtjes 'good luck'.

De aanvaller had zijn zinnen al een tijd op een transfer naar West Ham United gezet, maar kon volgens Jol - mede doordat Mounir El Hamdaoui niet speelgerechtigd was - onmogelijk worden gemist. Nadat de Amsterdammers zich met Sulejmani ten koste van PAOK Saloniki (3-3) verzekerden van de play-offs in de Champions League, zette de trainer het licht alsnog op groen. Vandaag reist de speler naar Londen om te worden gekeurd en de laatste details van de huurovereenkomst te bespreken.

"Ik vertrek naar West Ham, maar kom volgend jaar vol 'power' terug", was het enige dat de Ajacied over de deal kwijt wilde. Door het vertrek lijkt Sulejmani te worden verlost van de grote druk die sinds juli 2008 op zijn schouder ligt. De toenmalige SC Heerenveen-speler werd door Marco van Basten voor het recordbedrag van 16,25 miljoen euro naar Ajax gehaald, maar kon de hooggespannen verwachtingen in Amsterdam eigenlijk nooit waarmaken. In 44 competitieduels scoorde de zesvoudig Servische international tien keer.

De Londenaren nemen het volledige salaris van Sulejmani voor hun rekening en geven de financieel geplaagde Amsterdammers weer wat lucht. Ook het bereiken van de play-offs werd met gejuich begroet. "Dat levert een premie van 1,2 miljoen euro op", zei de zichtbaar opgeluchte Henri van der Aat in het vliegtuig van Thessaloniki naar Amsterdam. "Een meevaller? Nee, we hebben dit bedrag begroot. Het was een tegenvaller geweest als we waren uitgeschakeld."

Ajax kan wel 'niet begroot' geld verdienen als de Champions League wordt gehaald. Vandaag zal Dinamo Kiev (Oekrane), Sporting Braga (Portugal), Sampdoria (Itali), Auxerre (Frankrijk) en Young Boys uit Zwitserland als tegenstander uit de koker rollen voor de wedstrijden op 17/18 augustus en 24/25 augustus. (Foto: Orangepictures.nl)
West Ham United is druk bezig om een nieuwe ploeg te bouwen. Met Winston Reid legde de ploeg vrijdag al de vijfde nieuweling van deze zomer vast. Aanwinst nummer zes, Ajacied Miralem Sulejmani, is bovendien ook bijna binnen.
Reid was n van de helden van Nieuw-Zeeland tijdens het afgelopen WK. In de eerste groepswedstrijd tegen Slowakije maakte hij in blessuretijd de gelijkmaker (1-1). De 22-jarige verdediger is afkomstig van het Deense FC Midtjylland.

Eerder legde het ambitieuze West Ham United voor komend seizoen al Tal Ben Haim, Thomas Hitzlsperger, Pablo Barrera en Frederic Piquionne vast.

Oud 06-08-10, 11:56 big smile   #47
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Het WK is al een tijdje voorbij, zeker voor Engeland, maar Robert Green wordt er nog dagelijks aan herinnerd. De keeper maakte een grote fout tijdens het duel tegen de Verenigde Staten en de Engelse supporters zijn niet te beroerd om de doelman van West Ham United dat te laten weten. Green heeft daarom voorzorgsmaatregelen getroffen: zijn teamgenoten moeten hem uitschelden op de training.Tijdens de oefenwedstrijd tegen Ipswich Town werd Green regelmatig uitgescholden. Na de wedstrijd heeft hij zijn teamgenoten gevraagd hem uit te schelden en het moeilijk te maken op de training, zodat hij hier beter op is voorbereid.

Green zou erg genteresseerd zijn in sportpsychologie en zou geloven dat hij de scheldkanonnades op deze manier kan blokken.

Oud 06-08-10, 11:57 Standaard   #48
Fear the Beard!

Dat hele Piet Velthuizen verhaal gaat ook niet echt meer door he.
Oud 11-08-10, 16:48 Standaard   #49
413

EddyAlbena's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een rare site/redactie heeft WHU

Gaan ze bij een van hun nieuwsberichten vertellen over hoe goed Kalou zich voelt op het veld van WHU omdat hij er met Chelsea twee keer heeft gescoord en gisterenavond met Ivoorkust won van Itali.

413
EddyAlbena is nu online   Met citaat reageren
Oud 11-08-10, 17:00 Standaard   #50
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Club update on Sulejmani | News | Latest News | News | West Ham United

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site