![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
De slechte start van het seizoen en de finaciele problemen kunnen wel eens voor degradatie problemen gaan zorgen ben ik bang..
Al heb ik de hoop dat ze het sportief wel kunnen op pakken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die Hines viel me in positieve zin op afgelopen weekend. Alhoewel hij nog wel moet leren dat er ook gedeeltes in een wedstrijd bestaan waarin je niet de bal hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Hines heeft idd een lekkere start van het seizoen
. Zola heeft ook best aardig ingekocht, al viel het aantal nieuwe spelers mss wat tegen.Gelukkig loopt er ook aardig wat jeugd rond die redelijk veel potentie hebben. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gezien de resultaten van vandaag wordt het morgen wel zaak punten te pakken, maar dat wordt nog verdomd lastig.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik hoop dat Zola voort mag blijven doen, maar het spel geeft voorlopig weinig redenen tot optimisme.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgens diverse geructen zou z'n krediet nu toch wel aardig op zijn en wordt het dus punten pakken of koffers pakken...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
die Diamanti is wel een echte diamant
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja, vreemd genoeg heeft Lippi z'n opvolger bij Livorno wel geselecteerd voor de vriendschappelijke wedstrijden tegen Nederland en Zweden en Diamanti niet.
Maar een basisplek heeft Diamanti dan ook niet, hij moet nog groeien. Maar tot nu toe valt hij me niet tegen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja je kunt beter zeggen dat het nog een ruw diamantje
is, maar met Zola heeft ie daar een prima leer meester. Ik hoop zo dat ze Zola de tijd geven.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zola wil Toni naar West Ham proberen te halen. Staat in elk geval wel vast dat ie bij Bayern weg gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5766073,00.html
Fuck..... begon stroef, speelde toen steeds beter... tot die blessures..
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heeft Zola uiteraard gelijk in.
En ik blijf een zwak hebben voor Diamanti, schitterende techniek en trap. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mooie drie punten, hopelijk de start van een goede thuis reeks
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zou wel gaaf zijn om hem weer in de PL te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Jammer dat ze niet met Zola verder willen.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Welkom!
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
West Ham wil Bilic hebben.
En die heeft natuurlijk een verleden bij West Ham. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Zola neemt verantwoordelijkheid voor wanprestatie
West Ham United zit in de hoek waar de klappen vallen. The Hammers verloren dinsdag tegen Wolverhampton Wanderers (3-1) voor de vijfde keer op rij. Manager Gianfranco Zola neemt de verantwoordelijkheid op zich voor de matige prestaties. West Ham kwam in eigen Upton Park met 3-0 achter te staan en de supporters van The Hammers keerden zich tegen de ploeg. 'Dat was erg pijnlijk', vond Zola. 'In de situatie waarin we ons bevinden heeft het geen enkel nut de spelers uit te jouwen. Daar gaan we echt niet beter van voetballen.' 'Als de supporters een mikpunt nodig hebben, kunnen ze zich beter op mij richten', aldus de Italiaanse manager. 'Ik ben degene die verantwoordelijk is voor de prestaties. Vorig seizoen heb ik complimenten in ontvangst genomen vanwege ons goede spel en nu kan ik ook best tegen kritiek. Ik vind alleen wel dat onze eigen supporters de spelers met rust moeten laten.' West Ham United is afgezakt naar de zeventiende plaats in de Premier League. The Hammers staan nog drie punten boven de degradatieplaatsen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Mede-eigenaar West Ham verzekert dat Zola niet ontslagen wordt
De vraag is of Gianfranco blij is met de ‘honderd procent’ steun die hij toegezegd heeft gekregen van David Sullivan, maar de mede-eigenaar van West Ham United heeft de Italiaanse trainer verzekerd dat hij niet ontslagen wordt. “We staan honderd procent achter de trainer. Er wordt niets veranderdâ€, laat Sullivan weten via BBC Sport. Zola staat met west Ham slechts één punt verwijderd van een degradatieplaats in de Premier League, na een 1-3 verlies in de thuiswedstrijd tegen directe concurrent Wolverhampton Wanderers. Volgens Sullivan heeft het bestuur echter nog vertrouwen in Zola en is de Italiaan ook toegezegd dat hij het seizoen zeker mag afmaken bij The Hammers. “We hebben na de wedstrijd tegen de Wolves bij elkaar gezeten, om na te gaan hoe Zola over bepaalde zaken dachtâ€, geeft Sullivan aan. “We weten dat het een teleurstellende vertoning was. Zo kunnen we niet nog een keer spelen, en ik weet zeker dat de trainer veranderingen gaat doorvoeren. Ik ben ervan overtuigd dat we zaterdag tegen Stoke City veel beter zullen spelen.†|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoop wel dat ze erin blijven, mooi cluppie!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
West Ham wil met klacht vooral duidelijkheid over de regels krijgen
De beslissing van West Ham United om een officiële klacht in te dienen over het B-elftal waarmee Fulham aantrad tegen Hull City is vooral genomen om meer duidelijkheid te krijgen over de regels. David Sulivan, eigenaar van West Ham, verwacht niet dat de 2-0 nederlaag die Fulham leed teniet wordt gedaan. “Dat is ook niet onze intentie, maar we willen graag weten hoe de regels nu precies zijnâ€, zei hij tegen ESPN. In de regels van de Premier League staat dat een ploeg altijd met de sterkst mogelijke opstelling aan een wedstrijd moet beginnen. Nu is dit uiteraard altijd lastig te toetsen, maar in december was wel duidelijk dat Wolverhampton Wanderers zich hier niet aan hield in de uitwedstrijd bij Manchester United. Mick McCarthy wisselde bijna zijn gehele basiselftal om spelers rust te gunnen voor de wedstrijd tegen Burnley en kreeg daarvoor een boete. Volgens West Ham is er nu opnieuw sprake van competitievervalsing. Fulham speelde donderdag in de Europa League tegen VfL Wolfsburg en Roy Hodgson besloot daarom om topscorer Bobby Zamora, aanvoerder Danny Murphy en smaakmaker Damien Duff rust te gunnen. Hull won met 2-0 en heeft nu een punt minder dan West Ham, dat zondag gelijkspeelde bij Everton. Sulivan meldt dat het niet de bedoeling is van West Ham om de punten van Hull te laten afpakken. Ook hoeft Fulham van hem geen geldboete te krijgen. “Maar ik denk dat het goed is dat we duidelijkheid vragen van de Engelse voetbalbond, zodat we in de toekomst allemaal weten waar we aan toe zijnâ€, zei de mede-eigenaar van de Londense club. “Met onze klacht willen we ook de andere clubs in de Premier League helpen. Nu is er nog veel onduidelijkheid.†|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En vandaag een belangrijke 1-0 zege op Sunderland
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Nog steeds niet veilig
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Veilig van wat? We hebben al drie degradanten als je daar op doelt.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Ow ja Hull is er gisteren uit gegaan.
Helemaal vergeten!!!!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Grapje haha.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mooi clubje met nog mooier stadionnetje.
Oja en Cole
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zou leuk zijn hem weer op de Europese velden te zien.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Prachtige speler, maar hij lijkt me wel wat traag voor de PL. Ze schijnen bij West Ham ook de keeper van Nigeria te willen hebben, maar ze verwachten dat Green vertrekt en dat weet ik zo net nog niet na zaterdag.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Nieuwe uitshirt:
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nou, het zal mij benieuwen.. West Ham gaat een heel zwaar seizoen tegemoet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Hele rare geruchten hoor je rondom deze club. Van de ene kant zijn de salarissen veel te hoog en mag daardoor vrijwel iedereen weg. Aan de andere kant hoor je ook dat ze met verschillende spelers in verband worden gebracht, sommigen daarvan zijn nog behoorlijk prijzig ook.
Ze hebben in principe best een goed elftal staan hoor, alleen een nogal smalle selectie en al tijden lang erg veel blessures. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Velthuizen zei gisteren dat het gewoon helemaal rond is met WHU. Zou vandaag gaan tekenen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Oude plaatjes natuurlijk maar een leuke fan:
![]() ![]() Ben trouwens benieuwd wie nu de nieuwe aankopen zijn die binnen nu en 2 dagen groots gentroduceerd gaan worden. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | ||
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|||
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat hele Piet Velthuizen verhaal gaat ook niet echt meer door he.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat een rare site/redactie heeft WHU
![]() Gaan ze bij een van hun nieuwsberichten vertellen over hoe goed Kalou zich voelt op het veld van WHU omdat hij er met Chelsea twee keer heeft gescoord en gisterenavond met Ivoorkust won van Itali. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuan | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote West Ham United Topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|