|
|
#1 | ||
![]() Volledige naam: Association Sportive de Saint-Étienne Bijnaam: Les Verts Opgericht: 1919 Clubkleuren: Groen en wit Stadion: Stade Geoffroy-Guichard Capaciteit: 35.616 Places Voorzitters: Bernard Caïazzo en Roland Romeyer Trainer: Laurent Roussey Competitie: Ligue 1
Landskampioenschap (10) in 1956/57, 1963/64, 1966/67, 1967/68, 1968/69, 1969/70, 1973/74, 1974/75, 1975/76, 1980/81 Bekerwinnaar (6) in 1962, 1968, 1970, 1974, 1975, 1977 Selectie: 1 GK Vincent Planté 2 DF Cédric Varrault 4 DF Efstathios Tavlaridis 5 MF Augusto Fernández (on loan from River Plate) 6 DF Sylvain Monsoreau 7 FW Dimitri Payet 8 FW Ilan 9 FW Gonzalo Bergessio 10 FW Kevin Mirallas 11 MF Bakary Sako 12 MF Blaise Matuidi 13 FW David Gigliotti 14 FW Boubacar Sanogo 15 DF Yoann Andreu 16 GK Jérémie Janot 17 MF Yohan Hautcoeur 18 DF Guirane N'Daw (on loan from Nantes) 19 MF Christophe Landrin (vice-captain) 20 MF Boubacar Mansaly 21 DF Mouhamadou Dabo 22 MF Gelson Fernandes 24 MF Loïc Perrin (captain) 26 DF Moustapha Bayal Sall 27 FW Helton Dos Reis 28 DF Yohan Benalouane 29 FW Emmanuel Rivière 30 GK Jessy Moulin 31 FW Maodomalick Faye 32 MF Amine Linganzi 40 GK Abdoulaye Coulibaly ![]() Stade Geoffroy-Guichard ![]() Supporters ![]() Supporters Laatst gewijzigd door Bliksem; 17-06-10 om 18:23 |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vanavond om 20:45 tegen Nice in eigen stadion voor de Coupe de la Ligue.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Godsamme steeds als ik me op asse.fr aanmeld en naar het forum wil krijg ik een foutmelding.
.
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
WON!
![]() Saint-Etienne [4 - 1] Nice 23' [1 - 0] G. Bergessio 28' [2 - 0] B. Sanogo 37' [3 - 0] C. Landrin 80' [4 - 0] G. Bergessio 85' [4 - 1] L. Remy |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zou dit net zo'n succestopic als op Fok worden?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Met nú als een overwinning van ASSE ÃÂ*s het al een succestopic.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het heeft zo moeten zijn, dat al deze rotzooi hier nog goed voor zou zijn
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hoe is het gemis van Gomis eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoppa! 4-1!
![]() @Priko; Nou ja, goals maken gaat niet echt lekker hé. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zware loting voor de volgende ronde van de Coupe de la Ligue.
AS Saint-Etienne - Olympique de Marseille CS Sedan - Clermont Foot Olympique Lyonnais - FC Metz EA Guingamp - Paris Saint-Germain Le Mans UC 72 - FC Girondins de Bordeaux RC Lens - FC Lorient Toulouse FC - AS Nancy Lorraine LOSC - Stade Rennais FC OL natuurlijk weer simpel geloot. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
![]() 89e minuut FTW! ![]() ASSE is nu 15e!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik zag het bij een vriend op teletekst en toen deed ik echt een tof dansje! Eindelijk eens gewonnen met een goal in de laatste minuten
!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zeg Paas, ben jij al eens bij ASSE geweest? Ik ga eens uitzoeken om een wedstrijd te gaan bezoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nGQUkqXgM3M[/youtube]
Mooi filmpje. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
ASSE staat in de VI hoor, met Vergane Glorie.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik vond het stukje best interessant om te lezen, met Platini, Rep....
Zaterdag tegen Bordeaux... Ik weet niet wat ik er van moet verwachten, want ik weet niet of Bordeaux nog steeds goed speelt. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kan je het inscannen ofzo? Wij hebben geen VI.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Voilá:
http://i35.tinypic.com/2hz7ng8.jpg http://i37.tinypic.com/zxw9qg.jpg |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bij de naam Roger Rocher moest ik gelijk aan deze uitspraak van hem denken:
Saint-Étienne, c'est la locomotive, Lyon, c'est les wagons. .
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
En bedankt natuurlijk
!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Haha, zijn bekendere uitspraak komt er ook in voor.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Wat een duel!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Blaise Matuidi heeft z'n contract verlengd tot zomer 2013.
Die zal Wenger dus niet binnen halen (of voor de hoofdprijs) |
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Goed nieuws! «Je suis très heureux et très fier. C’est une grande satisfaction pour moi de pouvoir prolonger avec l’ASSE qui est, comme je l’ai toujours dit, un grand club. C’est une belle marque de reconnaissance. Le club montre qu’il compte sur moi. Je le remercie de me faire confiance» .
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik snap het niet.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
"Ik ben heel gelukkig en zeer trots. Ik ben zeer tevreden dat ik heb kunnen bijtekenen bij AS Saint-Étienne, dat toch, zoals ik altijd heb gezegd, een grote club is. Het is een mooi teken van erkenning. De club laat zien dat ze op me rekent. Ik bedank de club voor het feit dat ze vertrouwen in me hebben." |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bergessio is overigens overtuigend verkozen tot speler van de maand September met 87% van de stemmen.
![]() ![]() En de site van ons vrouwenelftal is de lucht in: http://www.assefeminin.fr/intro.php/ |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Een moeilijk seizoen is het wel een beetje, of niet PK?
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die geruchten gingen ook al op het ASSE forum, geen verrassing op zeg, zo slecht presteren is gewoon knap.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Logische stap, kon ook niet echt uitblijven want het spel is matig, soms echt tranentrekkend slecht en uitzicht op beter leek er niet echt.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mjuh, geen bijster goede speler maar wel fijn om erbij te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
0-0 gespeeld tegen OM terwijl Tavla al na 7 minuten een makkelijke rode kaart kreeg. Nette prestatie dus.
l’ASSE ne fut pas loin de toucher le jackpot complet mais le missile de Matuidi fut détourné par Mandanda (88e). Dans les arrêts de jeu, Janot repoussa une dernière tentative de Lucho Gonzalez : l’ASSE avait gagné un point ! Au courage ! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
0-0 mag als een winst beschouwd worden hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zaterdag trouwens voor de Coupe de France tegen Lorient. Wel een thuiswedstrijd
. Belangrijkste wedstrijden: ![]() Janot nominé au Trophée UNFP .![]() En momenteel zijn ze op trainingskamp . [img] [/img]Ook is er een speler aangetrokken en niet zomaar eentje ( ), namelijk Pape Diakhaté een Senegalees international. Hij wordt geleend van Dinamo Kiev.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
ASSE - Lorient gaat niet door.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Oud ASSE speler Paulo Machado schiet Toulouse voorbij Les Herbiers in de Coupe de France.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Naast het lenen van Diakhate (verrassend genoeg een neger) hebben we ook nog iemand verkocht, Gigliotti speelt vanaf de winterstop voor Le Havre.
En ook in Frankrijk is het koud.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Janot is speler van de maand December geworden met 48% van de stemmen voor Chamakh en Gervinho
.Overigens gister 2-3 verloren van l'OM in de Coupe de la Ligue in de 94e minuut. Jeej. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[AS Saint-Etienne #1]
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|