![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Ik ben nog steeds agressief van de desastreus verlopen finale.
Webb ![]() Spanje ![]() Iniesta ![]() Xavi ![]() Busquets
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vandaag de eerste wedstrijd gezien van Chelsea, straks PSV. Welk WK?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Af en toe zie ik de kans van Robben nog op mijn netvlies verschijnen.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Welk WK
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
HET IS MAAR EEN SPEL JONGEH
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik vind de oefenpotjes van de FC nu al interessanter dan heel dat WK.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Idem hier.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Al lang, dit voetbaljaar was al mooi genoeg zonder WK
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
En het is natuurlijk maar een spelletje
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja, eigenlijk wel.
Xavi ![]() Iniesta
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ja na de rondvaart had ik het wel gezien.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Morgen eindelijk wraak op die kutportugezen. FC Porto - AFC Ajax.
Verder alle oranje zooi in een zak op zolder gezet. Hoef even die kleur niet meer te zien, op dat sjaaltje aan de muur van Shaxtar Donetsk na dan. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Loves C, R en M
|
Ik ben een weeklang sjaggerijnig geweest, maar dat lijkt eindelijk voorbij ...
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#18 |
|
tis wel voorbij, de klap was uiteindelijk veel minder dan in 98 en 2000, waarschijnlijk omdat we toen véél beter waren en het geloof er toen 100% was.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Door alle commotie rondom de persoon Martin Jol, ben ik het WK ook al aardig vergeten. Gelukkig maar.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Denk nog wel dagelijks terug aan de finale. Dat zal nog wel even zo blijven ben ik bang
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Dat heb ik dus ook. Heb er geen traan om gelaten eigenlijk. Spanje was gewoon over het gehele toernooi gezien de terechte winnaar.
__________________ MES QUE UN CLUB |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Spanje was helemaal geen terechte winnaar met hun mazzel en partijdige scheidsrechters
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Dat ben ik wel met je eens hoor. Paraguay had ook zomaar aan het langste eind kunnen trekken. Nederland en Duitsland hadden dat met wat mazzel ook kunnen doen. Maar of dat terechtere wereldkampioenen dan Spanje waren geweest, waag ik dan weer te betwijfelen
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Als ze de cup gewonnen hadden wel. De winnaar is vrijwel altijd de terechte kampioen, of er moet omkoping aan te pas komen. Of de mooist voetballende ploeg kampioen is geworden kun je wel over discussiëren. Dat was naar mijn mening namelijk Duitsland of Chili.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Saai kut WK.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Zit net Dordrecht-Feyenoord te kijken, en elke keer zie ik die bal weer achter Stekelenburg vliegen. Dacht dat ik het na 2 dagen wel helemaal verwerkt had, maar nu ik weer voetbal begin te kijken valt het blijkbaar toch tegen
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het ebt nu wel een beetje weg. De periode na de finale heb ik een behoorlijke tijd zitten balen, juist omdat we er zo dichtbij waren. Die oefenpotje interesseren me ook niet zo heel veel op het moment, de heisa eromheen (geruchten, geruchten, geruchten!) vind ik langzaam weer vermakelijk worden. Da's een goed teken
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
vreemd genoeg denk ik er niet meer aan
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Zoals van Marwijk zei, de pijn zal alleen maar groter worden als we dit over een maand, over een jaar, over 10 jaar nog terug zien, dan besef je je pas hoe dichtbij we er waren... Denk nog even terug aan die 2 kansen van Robben, of aan die corner waar Mathijssen over de bal schopte... Branden doet het
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik heb eerlijk gezegd helemaal niks meer van de finale teruggezien sinds het laatste fluitsignaal.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Voor mijn gevoel was ik er veel te snel overheen. Binnen een week al. Terwijl ik er echt naar uitkeek. Zelfs nog 110 euro heb betaald om op tijd terug te komen van vakantie uit Griekenland. Om de wedstrijd niet via de radio in het vliegtuig te hoeven volgen, maar er live bij te zijn op het museumplein.
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik besef nu zeker nog niet dat deze finale in het rijtje met '74 en '78 gaat komen. Raar idee is dat.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
1974
1978 2010
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Soms denk ik er nog aan, we waren ZO dichtbij. Maar gezien de gehele wedstrijd was Spanje beter, heb er zo ook meer vrede mee. Als dit niet was dan zat ik nu nog te balen...
|
|
|
|
|
![]() |
||
Hebben jullie het wk al afgesloten?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|