|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zie geen Lahm, geen Van der Wiel
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sneijder, Iniesta en Xavi aanvallend op het middenveld
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
-Stekelenburg
-Gio -Carvalho -Lúcio -Maicon -Schweinsteiger -Van Bommel -Müller -Sneijder -Iniesta -Forlán |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Geen enkele Spanjaard gekozen, dat zal ze leren!
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geen Lahm... wat voor een redactie heb je dan?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Stekelenburg
Maicon (bij gebrek aan keuze) Pique Matthijsen Van Bronckhorst Van Bommel Schweinsteiger Robben Ozil Muller Forlan __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Rare selectie op bepaalde plaatsen. Al kon ik uiteindelijk wel de 11 kiezen die ik bij helemaal vrije keuze ook had gehad.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
--------------------Stekelenburg--------------
--Maicon ( )--Pique---Mathijsen-----Gio---------Van Bommel----Schweinsteiger------ ---------Muller-------Özil-------Iniesta------- ----------------------Villa---------------------- |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Geen Casillas
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik speel zonder keeper! Zag het ook al dat ik hem er af heb geknipt!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vond Steek over het hele toernooi gezien ook beter. Of kun je Casillas helemaal niet kiezen??
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat laatste...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
De uitslag:
![]() Tja. |
|
|