|
|
#1 |
|
Dat was het dan.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Boschker eindbaas
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Boschker
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kabouter Wesley en de 15 halve liters
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Boschker
![]() die heeft wél vijftien halve liters achter de kiezen Wesley had drie slokjes uit dat grote glas gedronken en voelt em al hangen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Daar is de frusti-heraclied weer.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Even een bonkje reclame voor Heineken zonder dat Kraaij dat doorhad dat het kwam
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sander, lamme.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
Kesler ![]() Sterf stuk vreten. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kesler
![]() Blatter ![]() Voetbalbonden
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lukt het Henk?
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hans lekker bezig jonge!
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bertje komt van de Worp in de Deventer jonguh.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Afellay met een Iamsterdam petje op en toen die op de foto ging deed die hem snel af
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Haha kneus.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Had het niet verwacht maar het was toch een prachtige huldiging. Wat leven we toch in een voetbalgek land.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Go Your Own Way
|
Ik kan het nog niet opbrengen om te kijken.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Ik kom net van 't werk en heb er niks van gezien maarre... Boschker is toch altijd dronken?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
AT5
Onder het toeziend oog van bijna 200.000 Oranjefans is het Nederlands elftal dinsdag op het Museumplein gehuldigd. Lijkt me niet, want het einde was niet helemaal vol en dat was zondag wel zo. Btw: Het plein was volgens een woordvoerder van de gemeente helemaal vol. In de hele stad, inclusief het Museumplein, waren tussen de 600.000 en 700.000 Oranjesupporters op de been. Lekker druk dus. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Ms nog wel meer, ik bedoel nu half miljoen bij verlies.... ik en VELEN met mij werkten vandaag gewoon maar waren bij winst naar a'dam gegaan ten koste van een vrije dag. Moet je nagaan wat voor gekkenhuis dat was geweest. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik denk dat we de stad hadden kunnen opdoeken als Nederland daadwerkelijk wereldkampioen was geworden.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het had inderdaad het allergrootste volksfeest ooit geworden. Maar aan hadden hebben we niets
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Voor een tweede plaats is dit een meer dan fantastisch feest.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ze verdienen het ook wel, baal wel een heel klein beetje dat ik niet ff langs de gracht ben gaan staan.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Keurig feest indd, foto's zien er vetjes uit.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
El Lider
|
ik heb geen YNWA gehoord
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
El Lider
|
en geen Wilhelmus
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]()
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Echt, wtf was er gebeurd als we WK waren geworden.... was ms zo'n chaos geworden dat het wel eens slecht had kunnen aflopen...
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
In 88 moest Gullit natuurlijk ook ingrijpen omdat er anders mensen geplet werden.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Perez Hilton twitterde er ook over
![]()
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mooie beelden hoor. Voor iedereen wel een nette afsluiting van het WK.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Serieus? Wat een konijnenkop dan
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ja, vandaag stond er zo'n hutje in het midden en waren er vooraan andere open plekken (ivm wat dranghekken ofzo).
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
En vandaag stond er een podium
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ja en was niet het hele museumplein vol.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
200.000 man op het Museumplein zeiden ze net op RTL. Maar heb geen foto gezien waarop het plein helemaal ramvol was, zoals zondag.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Past toch mooi bij haar reputatie?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Oh kut, ik las weer eens niet goed.
Ik dacht al wat vreemd. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
||
Huldiging in Amsterdam #5
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|