|
|
#101 |
|
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
haha die beelden ook bij SBS .. die vent in die hijskraan.
tja vraag me af wat er gebeurd zou zijn als bal van Robben erin was gegaan , kan het nog grootser ? heeft ook aardig wat geld aan politieinzit gekost en 0 aanhoudingen. tja die voetbalsupporters zijn maar een stelletje boeven
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Het waren voor het overgrote deel denk ik inderdaad niet de mensen die de Eredivisiestadions doorgaans bevolken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Tja, van mij hoefde het ook niet allemaal. Was er ook erg bang voor dat de selectie door lege grachten ging varen. Maar het bleek dus wel een schot in de roos te zijn geweest. Blijkbaar wilde 700.000 man de boel op deze manier verwerken of de selectie bedanken. En die hebben er dan weer van genoten. Nou, dan heb je het dus goed gedaan.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
Dubbel gevoel, het is fantastisch zo'n groot oranje feest, spelers zijn ook blij dat dit zware seizoen over is, toch 2e geworden, maarja, er zo dichtbij... Gelukkig waren er iig veel mensen, anders was het helemaal kansloos geweest
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
In mijn trein terug (kwam uit mijn werk vandaan) zaten veel ouders met kinderen en veel jeugd. Samen met het Thialf-publiek was de de grote doorsnede van het publiek gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Bíjna grappig. Op het randje.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Die vraag zou ik maar eens aan jezelf stellen met je blinde en vrij irritante haat richting Nigel de Jong.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
ach kom op, het team verdient zo n intocht. We zijn niet alleen grootse winnaars ook grootse verliezers en dat siert ons alleen maar. Als meer mensen vakantie hadden gehad was het nog drukker geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
groot verliezen. |
||
|
|
|
|
|
#116 |
|
Afgaande op de beelden uit RTL Boulevard (
) hadden ze het maandagavond al aardig wat verwerkt.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|