![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Verder
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Iniesta had daar geel moeten krijgen, vind ik. Maar volgens mij had hij die kaart al veel eerder kunnen krijgen (net als Xavi voor kaartjevragen).
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volgens de regels is het ook gewoon rood.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het was echt maar een duwtje hoor.
Als we regels dan toch zo tof gaan interpreteren, Van Bommel én Puyol maakten een tackle van achteren. Hadden dus ook beide rood mogen hebben. En de overtreding van Capdevilla op Van Persie vond ik een hele misselijke. Geen rood waard, maar Van Persie was weg en lag op volle snelheid, dan is het super frustrerend als iemand je standbeen weg tikt. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik wil dan wel eens wat voorbeelden zien waar "de regels" toegepast worden en mensen rood krijgen voor een vergelijkbare overtreding als Iniesta.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
Dat maakt toch niets uit?
|
|||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
De ene noemt het natrappen, jij maakt er een bodycheck van. Ik heb het gevoel dat deze overtreding graag erger gemaakt wordt dan dat hij is.
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die tackle van Puyol kan ik me niet zo herinneren, maar dat van Van Bommel was toch zeker geen rood. Anders kunnen we net zo goed tackels helemaal verbannen uit het voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sorry vriend, maar daar mag je toch echt zelf naar op zoek.
En nee, het is niet vergelijkbaar als het bronverhaal. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Van mij hoeft het ook niet, want zo een situatie ontstaat ook vaak omdat de tegenstander de klap opvangt zeg maar, of het duel opzoekt. Beetje ongelukkig. Maar ik zou er niet raar van opgekeken hebben als hij rood kreeg. |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Ronaldinho tegen Zaragoza kreeg rood voor een duw waar zelfs de bal nog in de buurt was. Kaka tegen Ivoorkust (was wel 2e gele kaart maar dat is ook rood )David Robinson (Rangers) in de wedstrijd tegen Celtic in 1992. Laatst gewijzigd door sjimmie; 13-07-10 om 15:06 |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Toch is er meer trots dan trauma
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Die van Ronaldinho vond ik ook geen rood, maar die duw was al veel forser en écht een bodycheck. Die van Schweinsteiger kan ook als slaande beweging bestempeld worden, hij strekt z'n handen/armen echt richting bovenlijf/gezicht van die Kroaat. Maar ook daar vind ik rood een beetje onnozel. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Een duw als slaande beweging? En dan zit je zelf te zeuren dat het geen natrappen was omdat er niet werd getrapt.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Ik zeg dus, omdat hij ZIJN ARMEN STREKT, kan een scheidsrechter dit als een slaande beweging opvatten. Al die andere situatie strekt niemand een lichaamsdeel. Dat stoort me een beetje aan discussies met jou, je lijkt er echt op uit om mensen te pakken op hun uitspraken. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
Ik stoor me ook aan jouw hautaine betweterige gedrag. Weet je zeker dat je geen kloon van Lebawski bent? |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hou het aub bij de inhoud heren.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
En omdat ik een mening heb ben ik opeens hautain ? Hmm jammer. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
En dan zeggen dat ik vervelend word in een discussie
.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nogmaals, hou het hier bij de inhoud, dit is niet de plek voor een discussie over een manier van discussiëren.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kap nou eens met dat mening gelul, je moet gewoon normaal doen en dat doe je niet.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Sorry dat ik niet zo'n geweldige kijk op voetbal heb als dat jij dat hebt .Maar goed, zullen we weer over de wedstrijd lulllen? |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
- Hier niet meer dus-.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Iets wat je op voorhand al kon uittekenen.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De finale van Duitsland's Beckenbauer in 1990 was nog veel vreselijker.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nja, het hele toernooi was al niet sprankelend. Een beetje valse hoop om dan van een finale te verwachten dat dat het spektakelstuk zou moeten worden toch ?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Klopt wel ja. Maakt het niet minder jammer, denk ik. Voor ons is het anders natuurlijk omdat je zelf in de finale staat, ik besef wel dat het niet best was maar heb er ook wel maling aan.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja, maar zelfs al was het WK wel geweldig. Met de 2 speelstijlen van beide teams, de haperende productie bij Spanje, het afwachtende spel van Oranje.
Dan weet je toch dat het geen hoogstaande pot wordt, de belangen zijn veel te groot, en beide teams stonden ver af van perfectie. Dan ga je geen open wedstrijd spelen, zeker wij niet. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Inderdaad, maar toch zijn er merkwaardig genoeg media en mensen die het Oranje kwalijk nemen dat ze dat niet gedaan hebben.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Betrapte me er gisteren alleen op dat ik wel moeite heb met al het commentaar uit het buitenland (en zelfs binnenland) dat het zo hard was. Omdat het voor mijn gevoel niet klopt. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dat stoort me ook, maar dat is geen aanleiding om mijn mening over het toernooi van Oranje te herzien, noch een reden om dingen te veranderen.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het soort mij ook heel erg wou het topic "Hoe denkt men in het buitenland over het Nederlands Elftal? #2" al kicken. Ik kan er ook slecht tegen, hoe we worden afgeschreven. Het doet echt afbraak aan ons imago en ik vind dat jammer.
Bij Twente was het eigenlijk andersom Twente kreeg ook veel kritiek maar ik vond dat toen juist schitterend dat Ajax de titel meer verdiende omdat ze mooier voetballer speelden. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik maak mezelf er echt boos over hoe of iedereen elkaar napraat
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat vooral, heel irritant dat een hetze die de tabloids al voor de finale ingezet hebben overgenomen wordt door serieuze media.
|
|
|
|
![]() |
||
Finale #8 Een nieuw litteken
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|