![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 | |
|
|
Hou toch op jongens, posts als deze maken me ziek he. Net als iets van 'onze verdediging is toch niet zo slecht?' Nee, dat komt doordat van Bommel en de Jong er staan. Kuyt doet zo ontzettend veel werk, qua ballen veroveren, aanval tegenstander vertragen, en sowieso de moraal hooghouden, hij geeft nooit op, zal altijd blijven rennen. Je zag het tegen Spanje, toen Kuyt gewisseld had kwam er veel meer ruimte aan de linkerkant, en overal op het veld. Ik weet dat dat te maken heeft met vermoeidheid, maar toen ook nog eens de Jong gewisseld werd voor een voetballende middenvelder van der Vaart ging het helemaal mis. Ik begrijp dat je van der Vaart erin wilt doen, maar dan speel je eigenlijk met 5 verdedigers en 5 aanvallers. Het middenveld werd leeg en dat zag je ook terug in het tegendoelpunt. Ik zei gelijk al toen Kuyt gewisseld werd dat van Persie eruit gemoeten had voor Huntelaar, of voor Elia en dan Kuyt in de spits. 6,5 wedstrijden wachten op een geniale ingeving is lang genoeg vind ik. Van Persie maakt geen doelpunten voor je, daar waren we al achter. De Jong is misschien een smerige speler, maar een o zo belangrijke speler, net als van Bommel en Kuyt. Als je een opstelling maakt zoals hierboven ga je mooi voetballen, maar verlies je weer heerlijk in de 1/8e finale van een kutland als Rusland. Sneijder en Affelay komen allebei naar binnen waardoor het veld zo klein wordt, net als tegen Denemarken toen vdVaart erin stond. Zet Robben maar eens op links en Kuyt op rechts bijvoorbeeld. Op speel iets als -------------Robben-----------------Kuyt---------------------------- ------------------------van Persie------------------- ------------van der Vaart ----- Sneijder--------- -----------------------van Bommel--------------------- Bronkhorst----Mathijssen----Heitinga----van de Wiel ------------Stekelenburg---------- Maarja ook dan hou je het veld waarschijnlijk niet echt breed. Nederland heeft sowieso een probleem wat dat betreft, want Sneijder, vdVaart, van Persie en Robben willen allemaal naar binnenkomen. Robben was vroeger nog een echte vleugespeler, maar met iemand als van Persie heb je er niets aan om de achterlijn te halen. Ook heeft NL 3 mensen voor de 10 positie in Sneijder, vdVaart en van Persie. vdVaart ergens anders neerzetten heeft geen zin omdat hij dan niet tot z'n recht komt. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Is dat niet zo dan?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
Maar goed, Kuyt verovert veel ballen ja. Ballen die hij regelmatig eerst zelf verspeeld heeft. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Ik weet niet of deze opstellingen voor de toekomst zijn, maar haal dan eerst Gio er maar uit.
|
|
|
|
|
|
|
#156 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
#158 | |
Laatst gewijzigd door TAV74; 14-07-10 om 13:48 __________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Niet om De Jong vrij te pleiten, want het was gewoon rood, op de foto's ziet het er allemaal verschrikkelijk uit, maar als je de beelden bekijkt, zie je hem in eerste instantie gewoon die bal willen pakken, totdat Alonso ineens opduikt. 9 van de 10 keer gaat dit wel goed.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
||
|
|
|
|
|
#161 | |
|
Sorry he
![]()
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
Waar heb jij je cijfers verdaan, want ik kom uit bij Muamba met de meeste gele kaarten (11), Mascherano met 10 en Nigel de Jong inderdaad 7. De Jong hoort bij een groep van 50 spelers die er minimaal 7 pakten.
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
|
Overigens wel goed dat mcyodogg de statistieken er even bij pakt, daar blijkt wel uit dat De Jong niet buitensporig vaak geel krijgt, gezien zijn positie. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Je hebt gelijk. Ik had het van ESPN. Op de PL website staat idd wat anders.
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
Je moet het gewoon niet doen. Of je de bal dan raakt is niet zo relevant. |
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
Zeven gele kaarten. Ze-ven. 7. Sept. Seven. Siete.
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
|
Neemt niet weg dat het, inderdaad, heel erg gevaarlijk is. Stel dat het een wat kleinere speler was, die had ie vol op z'n hoofd geraakt. |
|
|
|
|
![]() |
||
Finale #8 Een nieuw litteken
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|