|
|
#1 |
|
Het niet meer kunnen volgen van studio sport in ZA, VI oranje en de geweldige sportzomers. Discussies over alles wat in Zuid Afrika gebeurde....
Geen wedstrijden meer en geen vuvuzela's ![]() Wat ga jij in deze weken tot de competitie start doen
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nu gaat Twente voor prolongatie van de titel
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tour de France, CL voorrondes voor de deur.
Ik vermaak me wel. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
AJAX.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gewoon een beetje hosselen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Naar Amerika voor een maandje.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Op vakantie gaan natuurlijk.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ga zelf maar eens op vakantie, dan zien we wel weer
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tour, voorrondes, zelf sporten
![]() Verder heerlijk luieren. Uitslapen, krantje, koffie, verse broodjes en ontspannen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vrijdag begin van de Tsjechische competitie.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tour de France, EK/WK aletiek geloof ik, voorbereiding van de competitie (uitverkoop of niet, wat een spanning dit jaar!) en vandaag is de eerste dag dat van Penguins Prospect Camp
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Allereerst de teleurstelling maar eens zien te verwerken...
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Op vakantie, en de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn ook alweer in volle gang.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vakantie en de seizoensvoorbereiding meepakken. Hopen op Napoli in de EL poule met 1 of meer leuke tegenstanders op te bereizen afstand.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
TDF
even geen voetbal, ook geen Twente
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Europese wedstrijden
en over 25 dagen en 17 uur League One ![]() oja en de 18 denk ik even vvv - west brom albion Und spandoek maken
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ajax. Ontzettend blij dat het weer gaat beginnen.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tour. hopelijk begint Voetbal International ook weer snel.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Uithuilen en weer 4 jaar wachten.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb nu nog zoiets van 'meh, niet echt zin in.', maar dat komt denk ik wel weer als het echt weer gaat beginnen. Die charme van een heel land achter de ploeg ga ik dan missen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Clubvoetbal.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tour en Ajax. Over 2 weken alweer de eerste wedstrijd.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Heb een beetje leeg gevoel inderdaad en eigenlijk nog geen zin in het nieuwe seizoen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoe kut ik me nog voel vanwege gisteren, als straks de Eredivisie en Premier League volop draaien zal ik er weinig meer aan denken. Dan is het weer tijd om landstitels binnen te slepen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Onbekende wedstrijden kijken uit Zuid-Amerika, in aanraking komen met nieuwe, jonge spelers en talenten.
De strijd in de Eredivisie. Vrijdagavond, Us MVVke. Enorm slecht, maar wel gezellig. Italië, Spanje, Portugal, Turkije/Balkan/Griekenland. Champions League, Europa League. Verrassingen. Falers. Helden. Losers. Passie. Supporters. Mooie shirts, lelijke shirts. Rellen. Ultra's. En vooral, lekker zeiken op alles wat je lief is. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Als dat gezellig is hoop ik nooit meer iets gezelligs mee te maken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Maar als je al járen met een vaste groep gaat kijken, dan is het gezellig. Ik baal wekelijks dat ik voor MVV ben hoor . Blijft je club he..Oh, en Mestreechs chauvinisme/arrogantie is vervelend inderdaad. Al heb ik er zelf weinig mee te maken. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Me zoals ieder jaar druk maken over Ajax dat teveel spelers laat gaan en daardoor weer aan een nieuw team moet bouwen dat door de slechte competitiestart net een punt of twee tekort komt om kampioen te worden
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tour, extra werken, voorbereiding volgen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Utrecht - Tirana kijken overmorgen wellicht
.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Oefenwedstrijdjes, beetje chillen en voor je het weet begint de competitie alweer..
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Twente.. 3 weken nog en dan begint het weer.
![]() De Tour volg ik ook wel dus
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nu eerst de Tour en pas op 31 juli bezoek ik de eerste wedstrijd van FCG weer, uit bij RW Oberhausen.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De Tour zo intensief mogelijk volgen, dan twee ken Kreta met m'n vriendin. Bij terugkomst is Ajax hopelijk door de eerste fase van de vCL heen met Suárez, v.d. Wiel en Stekelenburgh op het veld.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moet zeggen dat ik even absoluut geen zin heb in het nieuwe seizoen. Komt vrijdag wel weer denk ik
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Donderdag Europa League, alsof er niets gebeurd is.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nog zonder Michel Vorm...
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vorm gaat niet op vakantie?
Hoewel, hij is ook net vader geworden, denk niet dat dat zijn prioriteit is
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Huldiging kijken natuurlijk!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lijkt me niet verstandig, daar krijgt hij later in het seizoen een rekening voor gepresenteerd, dat kan haast niet anders.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lichamelijk gezien is dat correct, maar geestelijk ligt dat anders en dat moet je niet onderschatten denk ik.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vorm moet niet zeuren, hij is tijdens het WK al 2 dagen naar huis geweest.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vakantie en daarna weer FC GRONINGEN
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Suarez moet zich volgende week alweer melden, belachelijk
|
|