|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
dus ?
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ja gek he, er staat gelukkig niet iets belangrijks voor de deur in Amsterdam
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Schandalig inderdaad. Hij verdient maar een gigantisch veelvoud van de gemiddelde Nederlandse inwoner die maar 25 vakantiedagen per jaar heeft.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Kom om, niet zo saracstisch, denk je echt dat hij een heel jaar op een hoog niveau kan blijven voetballen dan? Na zo'n zwaar seizoen, het zwaarste uit z'n leven? Doe niet zo facking bijdehand zeg
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
#59 | |
![]() Gemiddelde Nederlander werkt tot zijn 65e en heeft dan nog niks. Hij is allang binnen en kan net als Gio met pensioen. Je krijgt betaald voor dat ozo hoge niveau, ga dan niet lopen janken dat je zo weinig vrij hebt. __________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ik hoor Suarez nergens zeuren, maar de vergelijking loopt wel mank met 'gewone werknemers'. Als Suarez door oververmoeidheid matig gaat voetballen, kost dat zijn werkgever misschien wel miljoenen.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Ik kan er echt geen medelijden mee hebben. Als je topsporter bent moet je ook een wekelijks druk sportprogramma aankunnen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Je hebt wel gelijk, na zo'n lang seizoen moet je gewoon een paar weken vakantie hebben. Maar de belangen voor Ajax zijn nu dermate groot dat het wel logisch is dat hij snel moet aantreden.
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Heeft toch niets met medelijden te maken. Je moet gewoon ook een periode van rust hebben als je wilt blijven presteren. Het is gewoon belachelijk dat clubs een paar weken na het WK alweer in competitie zijn, komt het niveau gewoon niet ten goede.
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Daar ben ik het ook gerust mee eens hoor, maar om het belachelijk te noemen gaat mij te ver. Zoals gezegd zijn de belangen groot genoeg om er weer te moeten staan.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Maliebaankermis
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Als hij het nu al te zwaar vindt, moet hij vooral naar Engeland gaan. Daar speel je nog wat wedstrijdjes meer. Ja of hij moet bankzitter worden, dat scheelt wel.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Welke idioot snapt nou niet, dat je na een seizoen met 50 wedstrijden, of nog meer, inclusief een WK niet aan één week genoeg hebt om weer 50 wedstrijden te spelen? Met gelijk druk op de ketel om te presteren in de vCL. Dat kan je fysiek niet eens aan, laat staan mentaal. Hierdoor is hij na 4 of 5 weken al helemaal kapot, en dan moet je het hele seizoen nog. Met veel jonge spelers gebeurt dit gewoon als ze opeens heel veel spelen, denk aan bijv. Emanuelson, bij Suarez zal dat niet anders zijn met maar één weekje rust. Dat is zand in je eigen machine gooien, op die manier vind ik het belachelijk
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Het gaat ook helemaal niet om het aantal wedstrijden! Het gaat om het gebrek aan een rustperiode tussen twee seizoenen in. __________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
||
|
|
|
|
|
#69 | |
|
|
.
|
|