![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Nederland-Brazilie, maar er waren nog genoeg andere spannende wedstrijden.
Welke is jullie favoriet? __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Troostfinale was 1 van de leukste wedstrijden
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slowakije-Italië was ook wel geinig.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Duitsland-Engeland.
Denemarken-Kameroen was ook heel leuk. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Duitsland - Engeland had alles wat een wedstrijd nodig had, zonder twijfel de wedstrijd de leukste wedstrijd. En Nederland-Brazilië natturlijk omdat de spanning hoog was, niveau daarin tegen was een stuk lager.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Duitsland-Engeland
Denemarken - Kameroen Duitsland - Uruguay __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Duitsland - Servië
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Brazilië - Portugal
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ondanks het resultaat ga ik denk ik toch ook voor Duitsland - Engeland.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wel lol gehad toen in Dusseldorf toen er hordes met toeterende Serven door het centrum reden
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Troostfinale. Eindelijk eens 2 teams die wilden voetballen en het was meteen leuk.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien, net zoals de troostfinale van 2006 (die ook leuk was wat ik hoorde). Die van 2002 heb ik wel gezien, en die was ook leuk om naar te kijken. Die van 1998 kan ik me niet herinneren eigenlijk. Alleen die goal van Zenden en dat ie daarna op zn bek ging. Maargoed, die duels zijn alleen maar leuk omdat er toch niets op het spel staat. Al was er nu voor die overschatte Thomas Müller nog wel wat te winnen: de gouden schoen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mexico - Frankrijk.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nederland-Brazilie, althans daar heb ik het meeste genoegen aan beleefd. Het voelde echt als wraak voor de dubieuze uitschakelingen van 1994 en 1998.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Die 3 ja.
Meer zou ik er ook echt niet kunnen verzinnen. En ik kan me voorstellen dat voor de neutrale kijker de laatste 30 minuten van Slowakije - Italie ook fantastisch waren, hoewel ik dat persoonlijk wat minder vond. Dieptepunten qua wedstrijden & kijkgenot: Slowakije - Nieuw Zeeland Nederland - Japan Japan - Paraguay __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Italië - Slowakije wat mij betreft. Spannende wedstrijd waarin beide landen zich konden kwalificeren voor de 1/8e finale. Wedstrijd werd met name leuk door het scoreverloop, de spannende slotfase, maar ook omdat de tegenstander van Nederland uit die wedstrijd zou komen en ik hoopte niet op Italië.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Laat ik die match zo samenvatten: Als het goed, spannend etc. is heb ik weinig tijd om echt veel bier te drinken.
Ik heb tijdens die match 14 pints op. Dat was om het dragelijk te maken, denk ik dan maar want terugdenkend was die ook echt verschrikkelijk slecht ja. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Duitsland - Engeland tot de afgekeurde goal. Die had ik graag afgezien vanaf 2-2, nu counterde Duitsland naar 4-1. Zonde.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Duitsland - Engeland tot aan de rust.
Na rust moest Engeland teveel ruimte weggeven waarna de Duitsers het vrij makkelijk afmaakten, jammer voor de wedstrijd. Nederland - Brazilië
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ivoorkust - Portugal was best aardig.
![]() De rest van de hierboven genoemde wedstrijden heb ik verder niet of nauwelijks gezien
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Duitsland - Engeland
Slowakije - Italie Nederland - Brazilie Eigenlijk een best triest rijtje. |
|
|
|
|
![]() |
||
[Evaluatie] Leukste wedstrijd van het toernooi?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|