![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
-Nooit meer vuvuzelas
-Het volgende toernooi weer een oranje overheersing in de speelsteden -WK2014 zal er doellijntechnologie zijn -Clubvoetbal is eigenlijk veel leuker __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sander Boschker zal niet de boeken ingaan als wereldkampioen. Geldt tevens voor Ryan "heupschot" Babel
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
- het was gisteren evengoed fucking mooi op het Museumplein voorafgaand aan de wedstrijd, zal het nooit vergeten.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
- Met schijtvoetbal kunnen we blijkbaar ook geen kampioen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het feit dat we verloren van Spanje is het enige dat het nog een beetje draaglijk maakt. Godzijdank verloren we die finale niet van Brazilië, Duitsland, Italië of Frankrijk.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Wat heeft iedereen tegen Babel
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bert Maalderink was elke dag op tv.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Inderdaad een positief punt
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sneijder wordt geen legende met al zijn kutdoelpunten en nooit overspelen.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Arjen Robben bleef staan en is hopelijk voorgoed genezen van de vallende ziekte die hij vroeger had.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
El Lider
|
Een positief puntje vind ik dat Van Persie weer niks raakte
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vrouwen bemoeien zich niet meer met voetbal.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Geen klotereclames meer zoals van die kutbeessies en andere idiote prullaria.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Balkenende heeft met die gereformeerde grafkop van 'm de spelers niet gefeliciteerd.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nederland speelde hard, maar over de instelling van onze voetballers hoeven we niet te klagen, ze hebben gevochten als leeuwen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
WK is afgelopen, het clubvoetbal (veul leuker) begint straks weer.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Dat ben ik wel met je eens. Als we van Duitsland hadden verloren was de kater nog veel groter geweest. Spanje gun ik die titel wel
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Maar van Duitsland hadden we nooit verloren (niet kunnen weten = uitgaan van winst)
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik word niet meer door verschillende mensen aangezien voor Robin van Persie.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vraagt een beetje om pics hoor
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
We hebben nog steeds een doel om voor te strijden!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
IJshockey voorbereiding is weer begonnen
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik hoef geen gezeik meer aan te horen van mensen die normaal nooit voetal kijken maar nu wel "want dat is feesten" en dan denken mij te moeten vermoeien met hun meest verschrikkelijk debiele analyses.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
O ja:
Italie 4* Nog steeds beste Europese land, omdat die Duitsers het niet redden. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
-1000 euro gewonnen mede omdat Villa niet scoorde
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
- Iedereen die nog klaagt over schoppende Portugezen, Catenaccio spelende Italianen, Schwalbe uitvoerende Duitsers, zuigende Brazilianen etc. is in 1 klap niet meer serieus te nemen als ze de afgelopen maand genoten hebben van het Nederlands elftal en het schitterend vonden - alleen omdat het resultaat er was.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Je klinkt wat gefrustreerd, Digger.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Niet meer mensen die net na de wedstrijd zeggen:
- Het is maar een spelletje. - Agja komt wel goed.. Flikker op man, het is gvd veel meer dan een spelletje het is een religie __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het is een religie wil ik het niet echt mee vergelijken. Want dat zijn pas sprookjes. Voetbal gaat veel dieper
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
mij eerste levensbehoefte van maken? __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Laat ik het zo zeggen: Het enige wat iedereen tegen Italie zegt/kan zeggen is dat die pingel 4 jaar terug niet door 10 van de 10 scheidsrechters gegeven zou zijn en dat ze niet altijd even aanvallend spelen.
Als je dan even dit toernooi erbij pakt met de finalisten, waren er voor beiden handen vol argumenten aan te voeren waar ze op welke wijze dan ook gezwijnd hadden. Dat kan, maar wees dan wel realistisch en onthoud dat eens goed, voordat je over X jaar weer tekeer gaat over dat "vreselijke geluk" van Italie 4 jaar terug. Mbt Portugal kwam na de kritiek op de ref trouwens ook langzaam het besef dat er door de spelers zelf vooral een potje van was gemaakt op het veld qua overtredingen.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
"La nostra unica fede"
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jazeker..
Zo ver mogelijk wel, eten en drinken stel ik altijd uit tot bijvoorbeeld de rust of na de wedstrijd. prioriteiten moet je altijd stellen.. __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik ben het wel deels met DIGGER eens eigenlijk.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Dat team stond als een huis. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Italië wist in mijn ogen de ruimtes die het dan kreeg wel goed te benutten, het had ook genoeg geduld. De bal werd op dat moment genoeg in de ploeg gehouden. Maar wat wil je met lepe toppers als Totti, Pirlo, Del Piero (als wissel). |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het probleem alleen is dat je dat niet aan ongelovigen kunt uitleggen. Al gaan ze helemaal in het Oranje naar de wedstrijd en denken ze zon wedstrijd echt te beleven, in werkelijkheid hebben ze geen idee.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Het negatieve is dat er nu weer 1,5 jaar met saaie oefenwedstrijden en kwalificatie's komen, daar heb ik to-taal geen zin in, ik heb me nog nooit zo fanatiek beziggehouden met voetbal als dit WK, komt misschien ook omdat ik m'n examen gehaald heb en helemaal vrij was
|
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoi
|
Clubvoetbal
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik hoef morgen in ieder geval niet naar Amsterdam.
__________________ Tukker uit 010, maar dat had je misschien al gezien. |
|
|
|
|
![]() |
||
Noem hier de positieve punten na gisteren.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|