![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Blatter, dat is toch die man van.....?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wel wat schoonheidsfoutjes van de organisatie maar echt kapitale blunders niet gezien. Al is het niet echt een ideale plek gebleken om een WK te houden.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het toestaan van de vuvuzela?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik vond de kwaliteit van de velden belabberd.
Vooral het veld bij Duitsland - Uruguay was om te janken
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ja maar dat ies koeltoer. Stoorde me op het begin wel, maar na een tijdje viel het me niet echt meer op.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Veld in PE was het hele toernooi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
En dat die gast gewoon bijna de trofee kan jatten is vreemd. Verder qua veiligheid e.d. helemaal niks negatiefs gehoord.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het volgende toernooi moet dan wel een 10 krijgen want elk toernooi is weer beter.
die vent praat wederom onzin. ja zo kan je het afrikaanse volk ook tevreden houden. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
[gijpmodus]JA...HAHAHAHA...EN DAARNA STAAN ZE WEER TE KNUFFELEN TERWIJL ZE PEST AAN ELKAAR HEBBEN!!!HIHIHIHIHI!!!'T IS TOCH OOK EEN VOLIDIOOT OOK HÈ? LAAT GAAN JOH!!![/gijpmodus] __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Was weer het beste WK ooit zeker?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Amerikaanse 9 neem ik aan.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik geef Blatter een 1.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ondanks Blatter was het een goed WK. Volgens mij goed georganiseerd, voor zover je dat vanaf hier kunt beoordelen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ze zijn in ieder geval hard bezig in Rio, hoorde van een collega die er laatst nog is geweest dat alle favella's aardig schoongeveegd worden en ze hard bezig zijn met verbetering van wegen e.d.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat wel een paar zaken duidelijk heeft gemaakt, en dat is dan vooral m.b.t. de absolute noodzaak tot modernisering van de arbitrage (met hulpmiddelen dus, niet met nog 18 man in uniform in en rond de 16).
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
||
Blatter geeft organisatie een 9
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|