|
|
#1 | |
WK 2010 Zuid-Afrika - Man steelt bijna WK-beker bijna Daarom lieten ze dus vlak voor de spelersopkomst zo weinig van het veld zien... __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hoorde het ook al bij het commentaar. Jumping Jimmy?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Als hij nou een beetje doorrende, had hij hem nog kunnen pakken. Nee, gaat hij een meter voor die beker een mutsje opzetten.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het scheelt echt millimeters.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgens mij wil hij een mutsje op die beker plaatsen oid.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
WK 2010 Zuid-Afrika - Man steelt bijna WK-beker bijna Hier zet hij eerst zelf een muts op. Het is inderdaad niet 1 meter ervoor, maar hij loopt al wat traag als hij hem op zet.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
toch knap hoe hij het steeds voor elkaar krijgt
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij was er zo dichtbij en dan uitglijden _
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() Hij flikt het bij ieder groot evenement gewoon weer he. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Was mooi geweest als-ie die sokkel had omgetrapt en dat de beker in z'n noten was gekomen, hehehe!
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij wil hem niet jatten. Ik denk inderdaad dat hij een muts erop wil zetten oid.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Held
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoe bestaat het toch
. Je zou toch denken dat ze hem wel zouden verwachten, maar nee hoor .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nog vreemder dat een leuke marketingstunt dus oneindig veel zwaarder bestraft wordt dan een poging de wereldbeker te stelen/beschadigen. 6 maanden zitten voor een jurkje, 211 Euro boete voor poging tot stelen/beschadigen.
.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eén van de weinig toffe Catalanen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() hij wou er alleen zo'n mutsje op doen. __________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Als je dat ding nu oppakt en keihard op de tegels mietert kan er toch wel een flinke deuk in komen of wellicht in twee stukken breken?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Goud is nou niet bepaald een van de sterkste metalen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
dan wel, maar dat wou hij niet.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat klopt, maar het zou wel kunnen, en ik reageerde meer op jouw "dat lukt toch nooit"
|
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
De jurkjes zaten commercieel veel meer belangen aan... Ik vind deze man wel koning, hoe hij het flikt om ook weer kaartjes te kopen voor dit soort wedstrijden is ook knap, ik had ook wel een kaartje voor de finale gewild
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Heeft ie een sponsor eigenlijk. Lijkt me een duur geintje steeds overal heen reizen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 | |
.Jimmy Jump - Futbol Club Barcelona fan - El saltador / The jumper __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Die deuk alvast wel
|
|
|
|
![]() |
||
Man steelt WK-beker bijna
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|