![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
ZO'N BAL MAAK IK NOG WEL, PAARDELUL!
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
tja, hij maakt ze ook 9/10 keer
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zelfs Babel had deze bal er met een verfijnd heupschot in geschoten.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
kijk het hele punt is natuurlijk dat robben stijf links is. Casillas wist exact hoe hij ging schieten.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Die eerste had er natuurlijk echt ingemoeten, die tweede... tja door dat geklooi van Puyol was dat niet eens een kans meer.. of Robben had neer moeten gaan à la Iniesta, meer zat daar niet in. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik denk dat Casillas naar rechts dook (voor Robben rechts dan), omdat aan de andere kant al een verdediger stond. Gewoon om te voorkomen dat Robben de keeper niet uit zou spelen.
Laatst gewijzigd door BoerBert; 12-07-10 om 09:32 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
We hebben een nieuwe Rensenbrink.........
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Robben, de man die zich zovaak laat vallen, had zich moeten laten vallen op het moment dat het dan eindelijk wel nodig was.. dan was Puyol er ook afgegaan..
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Die karaktermoord op Oranje die nu gaande is in de internationale media is lachwekkend, als je ziet hoe ze het geval en gejank van de Spanjolen (en Brazilianen en Argentijnen) stelselmatig negeren. Die verslaggevers moeten eens één etappe Tour de France kijken. Voor het referentiekader aangaande de pijngrens van de mens. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gewoon iets hoger in de hoek plaatsen
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tegen Servië in 2006 maakte hij zo'n identieke kans wel
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dacht ik ook, een lobje en hij zit al. Casillas lag volgens mij praktisch al op de grond.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eens wat een hond
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Onzintopic, waren gewoon best lastige ballen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Tja, hij had Nederland wereldkampioen kunnen maken.
Maar zonder Robben had Nederland helemaal geen kans gekregen denk ik. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Onzinreactie, het waren hele makkelijke ballen.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Die eerste kans moet er inderdaad gewoon in. Ook met Casillas tegenover je. Erg jammer, had bijna onsterfelijk kunnen worden, nu blijft dit me bij. Wat als hij toch...
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tsja, had hij moeten maken.
Maar tegelijkertijd was Robben veruit de gevaarlijkste man aan Nederlandse zijde. 80% van het gevaar kwam van hem af. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Onzin, hij maakte juist geen schwalbe en daardoor werd Puyol gespaard.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij schwalbeerde gewoon op het verkeerde moment.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dat was niet het moment waar het om ging.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Robben moet gewoon zoals Iniesta gaan liggen op het moment dat hij wat voelt, dan heeft Puyol rood en wij een vrije trap.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Zonder Robben waren we nooit zo ver gekomen
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Belachelijk topic dit trouwens
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat mij dan weer irriteert, op het moment dat Robben wél die schwalbe maakt krijgt NL de hele wereld nóg meer over zich heen omdat veel schwalbes
Eigenlijk konden we het afgelopen zondag gewoon niet goed doen..
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Eerste was wel gewoon een geluksmomentje voor Casillas want hij maakte daar echt een hele rare duik
![]() 9/10x schiet Robben die bal er wel in daar, natuurlijk nu net niet. Achja, hij had inderdaad beter kunnen gaan liggen bij die 2e. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die eerste moet gewoon veel hoger, op de manier waarop Kufo scoorde in Eindhoven dit jaar. Dan ben je een afmaker
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Man, nog steeds doet het pijn als ik deze kans zie, we waren er zo dichtbij, wat als hij gescoord had... Manman het doet pijn, stel je voor hoeveel pjin het dan bij van Marwijk doet, vind het logisch dat hij nog zo chagrijnig is hoor...
|
|
|
|
![]() |
||
Robben, faalhaas van het jaar.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|