Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12-07-10, 00:32 standard ball   #1
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Op zo'n avonden als vanavond kan ik me zo irriteren aan mensen die zo'n nederlaag relativeren. Totaal gebrek aan prestatieklimaat, zo kom je nooit ergens.

Ik kwam net op weg naar huis een groep "vrouwen" tegen die zich publiekelijk afvroegen waarom iedereen toch zo afdroop en naar huis toe ging. Op zo'n momenten voel je de agressie je lijf toch binnen dringen. Vreselijk zo'n figuren...

Oud 12-07-10, 00:44 thumb down   #2

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Fuck die mensen, 1 minuut na de wedstrijd klonk het 'Always look on the bright side of life" al uit de naastgelegen kroeg en liepen de eerste groepjes al weer lachend over straat.
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:46 no smile   #3
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Eens, heb een kwartier lang met tranen voor de tv gezeten..

Oud 12-07-10, 00:46 Standaard   #4
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben het wel eens... ik baal nog steeds.

Oud 12-07-10, 00:48 Standaard   #5
Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Ik dacht toen de goal viel ook dat ik wel zou moeten huilen bij het affluiten. Maar het doet me echt ontzettend weinig moet ik zeggen. Ben denk ik een enorme successupporter als het om Oranje gaat.

Oud 12-07-10, 00:50 surprise   #6
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Gek genoeg was ik in 1998 en 2000 er meer kapot van.
Desalniettemin voel ik mij ook gewoon kut nu.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:51 Standaard   #7
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway Bekijk bericht
[...]

Ik dacht toen de goal viel ook dat ik wel zou moeten huilen bij het affluiten. Maar het doet me echt ontzettend weinig moet ik zeggen. Ben denk ik een enorme successupporter als het om Oranje gaat.
Tja, ik had het alleen bij winst verwacht.. Weet niet waar het vandaan kwam, enorme teleurstelling en misschien ook wel besef dat het nu of nooit was

Oud 12-07-10, 00:53 Standaard   #8
2014 weer finale, dan winnen... zonder vuvuzela en met braziliaanse chicks

Of is dat ook te relativerend?
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 00:55 Standaard   #9

"Maar 2de worden is toch ook goed?"
Oud 12-07-10, 00:55 Standaard   #10
JLS

Oorspronkelijk geplaatst door Espabilado Bekijk bericht
2014 weer finale, dan winnen... zonder vuvuzela en met braziliaanse chicks

Of is dat ook te relativerend?
Geen idee, ik kreeg in deze dronken bui die zin ineens in mijn hoofd, ik vond hem te mooi om zo maar te vergeten dus ik dacht ik draai er even een topic omheen... Hoewel ik me natuurlijk wel erger aan mensen met bovengenoemde reacties...

Oud 12-07-10, 00:58 Standaard   #11

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Idem.

Daarom ging ik ook alleen kijken. Maat smst net dat hij zware ruzie heeft met zijn vriendin en of hij even langs mag komen. Daarom dus alleen kijken, maar de buren zitten nu ook gezellig in de tuin te lachen en te brullen etc. Rare mensen zijn er toch

Oud 12-07-10, 00:59 Standaard   #12
Groot gelijk..... het carnavalgepeupel heeft de overhand helaas met dit soort wedstrijden en de echte voetballiefhebber heeft het dan niet makkelijk als van die dozen dan zo dom gaan ouwehoeren. Als we hadden gewonnen stonden dat soort mutsen het hardst te krijsen (tot de volgende dag, wanneer ze het alweer vergeten zijn) maar bij verlies voelen ze niks... tegenover intense vreugde hoort intens verdriet te staan bij een win/verlies scenario...

Hier werd er meteen na de wedstrijd vuurwerk afgestoken
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:00 Standaard   #13
JLS

Van de andere kant ben ik ook wel weer zo fanatiek dat ik de komende week geen kranten lees, geen nieuws op tv kijk en alleen maar ga trainen om alle negatieve energie kwijt te raken. Wat een baggerzooi dit...

Oud 12-07-10, 01:00 Standaard   #14
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Niet mee eens. Uiteindelijk moet je wel een goede verliezer zijn, zoals Bert van Marwijk dat vanavond al was. Maar daarom mag je nog wel vreselijk balen, teneergeslagen zijn en dagen tot weken nodig hebben om hierover heen te komen.

Oud 12-07-10, 01:01 Standaard   #15
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door JLS Bekijk bericht
Van de andere kant ben ik ook wel weer zo fanatiek dat ik de komende week geen kranten lees, geen nieuws op tv kijk en alleen maar ga trainen om alle negatieve energie kwijt te raken. Wat een baggerzooi dit...
Concentreren op je eigen club. Dat is wat ik ga doen..

Oud 12-07-10, 01:01 Standaard   #16
SCH

Wat lief

Ik ook trouwens, al huil ik dan echt want ik ben niet voor niks een homo

Oud 12-07-10, 01:01 Standaard   #17

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Gek genoeg was ik in 1998 en 2000 er meer kapot van.
Desalniettemin voel ik mij ook gewoon kut nu.
Wacht maar..... de komende dagen wordt dit trauma alleen maar gevoed als het besef doordringt wat we nu eigenlijk zijn misgelopen...
Oud 12-07-10, 01:01 Standaard   #18
SCH

[...]
Dan blijven die tranen in je ogen nog wel even.

Oud 12-07-10, 01:02 no smile   #19

[...]
Ik heb even totaal geen zin meer in voetbal
Oud 12-07-10, 01:02 Standaard   #20
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Zwoerd Bekijk bericht
[...]
Wacht maar..... de komende dagen wordt dit trauma alleen maar gevoed als het besef doordringt wat we nu eigenlijk zijn misgelopen...
Nee dat denk ik echt niet, al had ik het wel verwacht.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:03 Standaard   #21

[...]
Oefenwedstrijden bezoeken, gare buitenlandse sites bekijken voor potentiële transfers, Kankeren op het bestuur etc
Laat 10/11 maar komen..

Oud 12-07-10, 01:04 Standaard   #22
JLS

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Wat lief

Ik ook trouwens, al huil ik dan echt want ik ben niet voor niks een homo

Alsof dat ook maar iets met elkaar te maken heeft. Maar ik had vanavond gewoon liever gezien dat we met 4-0 verloren hadden dan zo'n schlemielige 1-0 na verlening, hier kun je gewoon geen vrede mee hebben...

Oud 12-07-10, 01:05 Standaard   #23
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Nee dat denk ik echt niet, al had ik het wel verwacht.
Het hangt er nu een beetje vanaf hoe we het bv op het ek in 2012 ga doen maar ik denk ook dat het trauma wel meevalt.

Ik denk dat het in 74 erger was omdat we toen echt de beste ploeg van het tournooi waren en het in de finale lieten liggen. In 78 was het de domper dat het voor de 2e keer achter elkaar niet lukte. Nu is er meer berusting dat Spanje eigenlijk ergens wel een beetje de betere ploeg was en dat we toch maar mooi in de finale hebben gestaan. Ik baal enorm maar niet op dit is het einde van de wereld manier.

Oud 12-07-10, 01:06 Standaard   #24
Koning.

Darkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat had ik dus niet terwijl ik het wel verwachtte....
Ik voelde een totale leegte na die goal en vooral na het laatste fluitsignaal, ik heb ruim een halfuur voor me uit zitten staren en ik voelde gewoon niks... Geen verdriet, geen opluchting, geen woede, gewoon een grote leegte van het niet beseffen van de kans die we hadden om wereldkampioen te worden... En langzaam begon dat besef toen door te dringen, en toen kwamen de tranen toch wel bijna naar boven....

Oud 12-07-10, 01:20 smile   #25
Yellow Trash

Rikketik's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach, weer zo'n topic. Ik begrijp het wel hoor, maar ik kan me eraan ergeren als mensen hun manier van teleurstelling uiten zien als de enige juiste. Zo'n groep vrouwen is irritant omdat ze eigenlijk niets met voetbal hebben en dat ook net iets te opzichtig laten zien. Maar er zijn óók voetballiefhebbers die gelijk aan het relativeren slaan. Janken en relativeren... het zijn twee manieren van teleurstelling verwerken, het zegt verder niets over de grootte van die teleurstelling. En dus hoeft het ook niets te maken te hebben met de wil om te winnen.

Oud 12-07-10, 01:26 Standaard   #26
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Niet mee eens. Uiteindelijk moet je wel een goede verliezer zijn, zoals Bert van Marwijk dat vanavond al was. Maar daarom mag je nog wel vreselijk balen, teneergeslagen zijn en dagen tot weken nodig hebben om hierover heen te komen.
Precies, maar dat is iets anders dan direct na de wedstrijd vrolijk doorgaan met feesten zoals bepaalde mensen dan doen. Daarom kijk ik dit soort wedstrijden bewust alleen, ik kan niet tegen zulke reacties.

Overigens ben ik minder kapot dan bij eedrere nederlagen, zoals in 1998 en 2008 bijvoorbeeld, voelt een beetje aan als in 2004.

Oud 12-07-10, 01:28 Standaard   #27
El Lider

Ik kan nog steeds niet geloven dat we de halve finale hebben bereikt.
maar ik heb meer woede dan verdriet nu ja,.
Sezten is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:29 thumb up   #28

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Precies, maar dat is iets anders dan direct na de wedstrijd vrolijk doorgaan met feesten zoals bepaalde mensen dan doen. Daarom kijk ik dit soort wedstrijden bewust alleen, ik kan niet tegen zulke reacties.

Overigens ben ik minder kapot dan bij eedrere nederlagen, zoals in 1998 en 2008 bijvoorbeeld, voelt een beetje aan als in 2004.
Amen...

Al heb ik wel gewoon in de kroeg gekeken. De kroeg ernaast blonk vooral uit in trieste reacties net na de wedstrijd.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:29 Standaard   #29
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Vlak voor tijd naar buiten gegaan, op de stoep liggen. Geen juichende spanjaarden willen zien en gezien.
Beetje klagen over Webb en tegelijk ook beseffen dat Spanje wel beter was.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:31 Standaard   #30
PSV Eindhoven!

2 vrouwelijke medelanders op de scooter, ik hoorde ze al van ver achter me aankomen.

'NEDERLAND IS TWEEDE WIJ ZIJN TEVREDEN'

Moest moeite doen om mijn been niet uit te steken toen ze me wilde inhalen.

Oud 12-07-10, 01:31 Standaard   #31
JLS

Ik denk dat iedereen met een redelijke kijk op voetbal, vanavond wel verwacht had dat Spanje zou gaan winnen. Alleen nam dermate de wedstrijd duurde de kans op een overwinning van Nederland toe. Uiteindelijk is de teleurstelling er dan toch omdat je er uiteindelijk heel dicht bij bent geweest. Maar om dan te zeggen; 'Fantastisch, een tweede plek!" Absoluut niet, er had meer ingezeten...

Oud 12-07-10, 01:35 Standaard   #32
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

dat overheerst hier ook wel een beetje maar dat heeft ook meer te maken met mijn club , in het Duitse voetbal kijk ik meer naar uit maar dat duurt nog wel wat langer.

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus Bekijk bericht
[...]

Oefenwedstrijden bezoeken, gare buitenlandse sites bekijken voor potentiële transfers, Kankeren op het bestuur etc
Laat 10/11 maar komen..
1ste heb ik al wel opzitten , 2de is idd wel wat ik wel weer oppak en het 3de kan ook niet uitblijven bij deze club.

Hopelijk snel van deze spaanse griep af
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 01:36 Standaard   #33
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben er niet kapot van, uiteraard eerste 15min wel maar daarna begon het relativeren. Vooral na de rode kaart had ik r geen vertrouwen meer in

Oud 12-07-10, 01:45 Standaard   #34
Oorspronkelijk geplaatst door -SG- Bekijk bericht
2 vrouwelijke medelanders op de scooter, ik hoorde ze al van ver achter me aankomen.

'NEDERLAND IS TWEEDE WIJ ZIJN TEVREDEN'

Moest moeite doen om mijn been niet uit te steken toen ze me wilde inhalen.
Er stonden wat dames in de inmiddels welbekende Bavariajurkjes voor me die de desbetreffende jurk prima konden hebben.
Nadat er eentje werd uitgeroepen tot 'meisje dat geluk zou moeten brengen' raakten we wat aan de praat en bleek ze zowaar nog dommer te zijn dan je zou vermoeden wanneer iemand het jurkje van zo'n smerig biermerk draagt.
Hoogtepunten waren onder meer: 'verlengen is toch tot 23:00', 'hoe lang duren die strafschoppen dan' en nadat ik voor de gein zei dat je bij 5 keer buitenspel geel hoort te krijgen na de zoveelste buitenspelval waar David Villa intrapte 'Ja, waarom doet die scheidsrechter' dat niet.

Haar geluk viel uiteindelijk dus flink tegen en op het moment dat het fluitsignaal klonk dacht ik dat het niet erger kon dan zojuist een WK Finale te hebben verloren, zei ze nadat de cameraman helaas op Iniesta inzoomde 'dat lang haar Torres beter stond'.
Waarop ik besloot dat als Nederland niet zou scoren die avond, ik dat ook niet kon maken tegenover Gio & co en al helemaal niet met het meisje dat van een volle Korenmarkt het minst van voetbal wist.

Oud 12-07-10, 02:05 Standaard   #35
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben op straat gaan liggen en heb een halve fles jenever achterover getankt. Verschrikkelijk.

Oud 12-07-10, 03:09 Standaard   #36
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door JLS Bekijk bericht
Ik denk dat iedereen met een redelijke kijk op voetbal, vanavond wel verwacht had dat Spanje zou gaan winnen. Alleen nam dermate de wedstrijd duurde de kans op een overwinning van Nederland toe. Uiteindelijk is de teleurstelling er dan toch omdat je er uiteindelijk heel dicht bij bent geweest. Maar om dan te zeggen; 'Fantastisch, een tweede plek!" Absoluut niet, er had meer ingezeten...
Exact.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 03:14 Standaard   #37

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
Ik ben op straat gaan liggen en heb een halve fles jenever achterover getankt. Verschrikkelijk.
Ik ben hier ook aardig aan het tanken, maar dat komt omdat ik niet in slaap kan vallen. Zo lukt het wel. Pizza erbij en je moet eens kijken.

Oud 12-07-10, 03:59 Standaard   #38

"Maar 2de worden is toch ook goed?"
Om van te kotsen, second place is first loser, dat denk ik altijd. Ik ben er kapot van, geen moment het idee gehad dat NL zou winnne, maar toch, die kans van Robben, alleen voor de keeper... Heb niet gehuild, kon ik niet, alleen BOOS!!! Kutvoetbal, ik kijk het nooit meer. It takes you heart out of you
Analist is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 04:10 Standaard   #39

Het was geen buitenspel, Mathijssen volgens mij werkte die bal gewoon niet goed weg, kwam in de voeten van Fabregas? Die gaf ee ngoede bal op Inieste die beheerst afrond, kutkutkut wat een kutverlies
Analist is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 08:16 Standaard   #40
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Donderdag staat anders alweer de Europea League voorronde op het programma, met als live kraker op RTL de match van FC Utrecht tegen FC Aranikutclubuitroemenieofiets. .

Nee, inderdaad. Nu even uitpuffen van het voetbal. En het relativeren? Ik voelde me ook ernstig klote na de wedstrijd, maar ik moet nu gewoon weer aan het werk. Zal het toch uit mijn hoofd moeten zetten, voor zover dat gaat. Wel kan ik me voorstellen dat het frustrerend is als er "het is maar een spelletje"-volk om je heen hangt na zo'n pot.

Oud 12-07-10, 08:18 Standaard   #41
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway Bekijk bericht
[...]

Er stonden wat dames in de inmiddels welbekende Bavariajurkjes voor me die de desbetreffende jurk prima konden hebben.
Nadat er eentje werd uitgeroepen tot 'meisje dat geluk zou moeten brengen' raakten we wat aan de praat en bleek ze zowaar nog dommer te zijn dan je zou vermoeden wanneer iemand het jurkje van zo'n smerig biermerk draagt.
Hoogtepunten waren onder meer: 'verlengen is toch tot 23:00', 'hoe lang duren die strafschoppen dan' en nadat ik voor de gein zei dat je bij 5 keer buitenspel geel hoort te krijgen na de zoveelste buitenspelval waar David Villa intrapte 'Ja, waarom doet die scheidsrechter' dat niet.

Haar geluk viel uiteindelijk dus flink tegen en op het moment dat het fluitsignaal klonk dacht ik dat het niet erger kon dan zojuist een WK Finale te hebben verloren, zei ze nadat de cameraman helaas op Iniesta inzoomde 'dat lang haar Torres beter stond'.
Waarop ik besloot dat als Nederland niet zou scoren die avond, ik dat ook niet kon maken tegenover Gio & co en al helemaal niet met het meisje dat van een volle Korenmarkt het minst van voetbal wist.
Arme man, respect!

Oud 12-07-10, 08:23 Standaard   #42

pekel's Voetbal Forum schermafbeelding

Een WK-finale relativeren... Mensen die dat kunnen en doen, die hebben geen enkele feeling met het voetbal.

Hier is voetbalminnend Nederland nog wel een paar weken/maanden/jaren ziek van. Zo dichtbij..
pekel is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 09:00 Standaard   #43

Grunner's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach ja, hadden jullie dat nou echt anders verwacht? Hoe verder Nederland in zo'n toernooi komt hoe meer lui ineens fan zijn en van voetbal houden. Met name het aantal vrouwen dat zich ineens moet profileren groeit als kool. Dat zijn ook de eersten die na een nederlaag als dit lachend en giechelend naar huis wandelen. Ik heb gisteren voor het eerst dit toernooi een wedstrijd op een plein gekeken, ik denk dat ik dat in 2012 maar weer laat.

Oud 12-07-10, 09:06 Standaard   #44
Kluf

Ik keek de eerste helft op een plein, maar de ergernis was dermate groot dat ik in de rust snel naar huis ben gegaan. Daar met twee vrienden die wel oprecht om voetbal geven de wedstrijd uitgekeken. Wat een verademing. Dit die ik voortaan altijd.

Oud 12-07-10, 09:20 Standaard   #45
Tool Army Veteran

TAV74's Voetbal Forum schermafbeelding

Beetje dubbel, ik kan wel inzien dat Spanje de terechte winnaar is, maar ik baal als een stekker van de 2e plaats en heb het nu ook even een paar weken helemaal gehad met dat hele voetbal. Kon me er zelfs niet toe zetten de krant te lezen in de trein vanochtend.

Ik ben er trouwens minder ziek van dan in 1998, blijkbaar ga ik toch wat meer relativeren naarmate ik ouder word.

Oud 12-07-10, 09:24 Standaard   #46
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb ook geen krantje gepakt vandaag. Het is inderdaad ook dat ik niet in tranen uitgebarsten ben, omdat ik ook wel kon zien dat Spanje de 'verdiende' winnaar was. Wel ongelooflijk zitten balen natuurlijk en zitten schelden over de scheids.

Alles gaat nu ook langs me heen alsof het niet boeiend is.. Het is zo'n kutgevoel. En nog maar 2 weken voor ik op vakantie ga naar Spanje

Oud 12-07-10, 10:08 Standaard   #47

fathank's Voetbal Forum schermafbeelding

In dezelfde categorie: Irritante kutwijven die je nooit ziet in de kroeg maar zodra Oranje in de finale staat extra vroeg komen om de beste plaatsen bezet te houden en 2 minuten na het fluitsignaal het nodig vinden om te verkondigen dat het toch maar een spelletje is en dat we best blij mogen zijn met de 2e plaats.

Oud 12-07-10, 10:30 Standaard   #48
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Verschrikkelijk irritante lui. Nog geen vijf seconden na het fluitsignaal stonden er er al 5 op de tafel te hossen. Als je er geen reet om geeft, rot dan gewoon helemaal op.

Helemaal het toppunt; een gast die ik ken is zo weinig geïnteresseerd in voetbal dat hij tijdens de finale wat beters te doen had (mooi, want hij snapt er geen ene reet van en lult dan alleen maar onzin)...sta ik een paar minuutjes na de wedstrijd voor me uit te turen, komt die klapjost langs met een big smile, omdat hij nog wel een feestje wilt bouwen Wat denk je zelf?

Gewoon het idee al dat je tijdens de finale thuis gaat zitten WoW'en, of wat die gast ook voor hobby's heeft, en dan na de verloren finale denkt: 'laat ik eens naar buiten gaan, het is er vast gezellig.'

Laatst gewijzigd door BertMaalderink; 12-07-10 om 10:35
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Oud 12-07-10, 10:31 Standaard   #49
Pul

Pul's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Grunner Bekijk bericht
Ach ja, hadden jullie dat nou echt anders verwacht? Hoe verder Nederland in zo'n toernooi komt hoe meer lui ineens fan zijn en van voetbal houden. Met name het aantal vrouwen dat zich ineens moet profileren groeit als kool. Dat zijn ook de eersten die na een nederlaag als dit lachend en giechelend naar huis wandelen. Ik heb gisteren voor het eerst dit toernooi een wedstrijd op een plein gekeken, ik denk dat ik dat in 2012 maar weer laat.
Same here, kijk altijd thuis omdat ik zulk volk bij dit soort wedstrijden echt niet verdraag. Gisteren moesten en zouden m'n vrienden echter in de stad gaan kijken en ik wou ook niet als een complete autist alleen thuis gaan zitten kijken, dacht ik tenminste. Bijna de hele wedstrijd spijt van gehad. Blije eikels die maar wat staan te schreeuwen en helemaal niet op de wedstrijd letten, zelfs op de spannendste momenten.

Vooral ook kut was na het eindsignaal met een leeg gevoel van binnen door die mensenmassa naar huis proberen te komen en dan zo'n giechelend kutwijf dat het een komisch idee lijkt om vanuit een raam met een waterpistool naar beneden op de mensen te gaan schieten. Werd gelukkig wel van alle kanten uitgescholden waardoor ze weer met een beteuterd gezicht naar binnen ging, maar zo waren er wel meer voorbeelden.

Oud 12-07-10, 10:33 hearth   #50
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Pul Bekijk bericht
[...]

en ik wou ook niet als een complete autist alleen thuis gaan zitten kijken,
Ik ben zo blij dat ik dat wel gedaan heb.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site