![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Boeiend of het terecht is of niet. Als mijn buurman het nodig vindt daar gigantisch over uit zijn panty te gaan, dan ga ik me daar niet aan ergeren
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ik ook niet direct. Maar bij de tiende keer ga ik wel even verderop staan. Ieder z'n ding.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
En wat je kunt verwachten, daarom zeg ik, blijf dan thuis als je daar niet tegen kunt. Vind die quasi nuchterheid een stuk storender bij vlagen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Maat van me sloeg een gat in de muur in de kroeg.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Show me a good loser and I'll show you a loser - Vincent T Lombardi
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Heb verder van niemand last gehad tijdens de finale, dus waarom dan thuisblijven? |
||
|
|
|
|
|
#107 | |
||
|
|
|
|
|
#108 |
![]() Een maat van me was ontzettend aan het schelden na afloop en gooide z'n bierglas (nouja, plastic) op de grond. Komen er van die giechelende kutwijven langs gelopen, die om hem lachen omdat ze het niet begrijpen. "Haha kijk hem nou!" Die snappen gewoon echt niet hoe pijnlijk zoiets is voor een echte supporter. En die, beste zandman, mogen nou thuisblijven Of doodvallen.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ik snap het gevoel, maar ik kan het bij wedstrijden van Oranje wel goed relativeren.
Na wedstrijden van Ajax heb ik vaak wel blauwe knokkels
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
.
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
In de regel heb ik dat ook wel. Maar was bloedlink na de finale.
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Maar je hebt wel gelijk. mensen die alles meteen dood relativeren vind ik zelf ook vervelend. Je mag best even ten onrechte roepen dat iets een penalty was, zonder dat er de hele tijd zo'n betweter door je heen tettert. |
||
|
|
|
|
|
#113 | |
.
|
||
|
|