|
|
#1 |
|
Ondanks de nederlaag in de finale verdienen onze jongens een enorm compliment. We stonden in de WK-Finale en het scheelde maar een haar. Ik ben ongelooflijk trots op onze jongens en wil ze bedanken voor een geweldig WK. Nederland mag trots zijn op dit team en dit WK. Het was misschien niet spectaculair, maar toch een gigantische prestatie. Bedankt mannen, ik buig diep voor jullie
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
- Dat is dus niet de bedoeling-.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedankt jongens.. Gestreden als leeuwen, maar het zat er nu niet in..
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het blijven helden.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedankt , hopelijk over 2 jaar weer een finale , die we dan wel winnen !.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedankt! Ik heb er weer een paar onvergetelijke dagen bij gekregen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Oranje, bedankt! Helden
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nu nog veel pijn, maar ik ga kijken of ik morgen effe naar A'dam kan. Helden sowieso.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als ze gewonnen hadden zou ik denk ik niet gegaan zijn, nu overweeg ik het wel.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedankt
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Godver wat een mooie tijd was het de afgelopen weken. Dit maken we zo niet meer mee.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dank.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het mooiste is toch ook wel dit forum, allemaal schelden dezelfde kant op. Alle clubs die het met elkaar eens zijn
![]() Oranje voor saamhorigheid! __________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Misschien over een week ofzo.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedankt voor de passie en teamgeest. Duidelijk jongens die oprecht trots zijn voor hun land uit te komen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Oranje
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bedankt jongens, ondanks de domper toch verder gekomen dan we hadden gedacht en verwacht.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bedankt voor die mooie tweede helft tegen Brazilië.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
heroes
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Merci! Het land was een groot gekkenhuis na Brazilië. Heerlijk om mee te maken
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Voor ons zijn het sowieso helden, wat de buitenlandse media er ook van mogen vinden. Ik heb een geweldig toernooi beleefd. De overwinning op Brazilië was heerlijk, één van de zoetste die ik ooit heb mogen beleven. Het voelde echt als wraak voor 1994 en met name 1998 en ik kan nu eindelijk naar de beelden van die toernooien kijken zonder een brok in mijn keel te krijgen.
Daarnaast was ook het bereiken van de WK Finale de realisatie van iets waar ik jaren van gedroomd heb. Ik heb er altijd op gehoopt, maar nooit echt geloofd dat ik het zou mogen meemaken om Oranje in de WK Finale te zien spelen. Ondanks de nederlaag heb ik er ontzettend van genoten. Nogmaals dank, helden van 2010. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Bedankt hè
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Heren, bedankt!
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
|
|
|
|
![]() |
||
Bedank hier ons Oranje!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|