|
|
#1 |
|
Extra uitzending
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tof.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Altijd leuk.
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Youpie
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Youp van 't Hek
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Een leuk typisch Brits koffiepotje op tafel.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Steek
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat hij vandaag de nul mag houden.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ahhhhhhhh !! , nou , van zulke uitzendingen word ik wel zenuwachtiger ....
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik ben de groepsfase alweer compleet vergeten. Gelukkig zenden ze alles nog een keer uit.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nou komt Brazilië
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
NOS is vergeten dat Slowakije nog een penalty scoorde?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Kippenvel
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik hoor Ten Cate niet graag praten
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Van Wonderen hoor ik niet graag praten trouwens.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Haha, geel voor het bewust neertrappen van een doorgebroken speler
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tettn
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zoetjes aan.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Spanje
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Ga dan met je cameraman bij die fans die er wel liggen staan muts
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Grueter weer als een grote naam scoort.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Nondeju normaal ben ik veel meer clubfan dan nationale elftalfan, maar het is nu toch flink aan het kriebelen.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Als ik die Villa en Xavi zie zakt me de moed alweer in de schoenen
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Spanje
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ze hadden dr zomaar uit kunnen wieberen tegen die gekke Paraguayanen
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
El Guaje
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Al piemelt Casillas hem er zelf in, interesseert me geen hol. Winnen goffedomme!11
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Deze editie sowieso.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hej de tour begint
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Boeiend Villa
Wat belangrijker is, is dit: Nederland: 12 goals Spanje: 7 goals |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wesley gaat het vanavond doen.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zowaar een geslaagde grap van Youp
![]() Nou worden we wereldkampioen. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Klopt.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nee en dat is ook niet gebruikelijk, dus het slaat nergens op om er überhaupt al over te beginnen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Als de bal er ook zonder aanraking van de tegenpartij er in zou zijn gegaan is het volgens mij geen eigen doelpunt. De baan van het schot veranderde namelijk ook niet door Melo. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Regels zijn regels he. Als de bal zonder aanraking van de tegenstander ook in de goal was beland is het een doelpunt voor de man die schiet.
|
|
|
|
![]() |
||
Studio Sportzomer #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|