![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Jack van Gelder:
''En Gregory van der Wiel sprint met de bal naar voren. Een-twee met Robben, passeert Capdevilla, trekt naar binnen en schiet! JAAAAAAAAAAAAAAAAA hij zit er gewoon in! Hij zit er gewoon in! OHOHOHOH wat een goal 1-0 in de 84ste minuut. Gregory van der Wiel, de jongste man van het veld, maakt de goal van het toernooi, uitgerekend in de finale. Van 25 meter poeiert hij de bal recht in de kruising! Van der Wiel is inmiddels het middelpunt van een feestje langs de zijlijn en de ontlading is van de gezichten af te lezen. Het bevrijdende doelpunt is nu dan eindelijk gevallen. Na een ongelukkige 1e helft waarin Nederland ontsnapte aan een tegengoal, is Oranje als herboren de kleedkamer uitgekomen. Na de bal op de lat en de niet gegeven penalty is de verdiende beloning dan eindelijk daar. En nu die voorsprong zien vast te houden, laat het dit keer niet meer misgaan. Wat maken we hier mee, jongens? Gaat het dan toch eindelijk gebeuren? Wat een ongelofelijke goal van Gregory van der Wiel, de enige man op het veld met gouden schoenen. Alsof dit scenario vantevoren al bedacht was. En het is feest, het hele stadion deint op en neer, het is een en al oranje momenteel in het Soccer Stadium in Johannesburg. Inmiddels is de aftrap al genomen door de Spanjaarden en Del Bosque maant zijn troepen meteen naar voren. Het is de 86ste minuut en we staan met 1-0 voor tegen de huidige Europees kampioen. Het Nederlands elftal is hard op weg om voor het eerst wereldkampioen te worden. Ongelofelijk!'' |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
En een doelpunt. Nederland is wereldkampioen...
[/theo reitsma] |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die dekselde Sneijder toch, aldus Evert.
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik wil deze gast als commentator. De overtreffende trap van lamlendigheid. Laatst gewijzigd door Kriegel; 11-07-10 om 03:33 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik zou gokken op 'het wonder van Johannesburg!'
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zijn we er niet weer ingetuind! Dit jaar is oogsten!!! Sneijder is god, god is Sneijder!!!
__________________ 荷兰加油,加油荷兰!
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() En inderdaad, als hij roept dat er gescoord wordt, geloof ik het eerst niet eens. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
"Maradona.... allemaal fantastisch.... gaat iedereen voorbij alsof ze er niet staan! Maradona!!!!!! OWWWWWWWHHHHHHH OWWWWWWHHHHHHHH, alle twijfel is weg! Dit de beste voetballer" "Kluivert.... Kluivert.... Ja!" "Rensenbrink..... op de paal!!! In de 90ste minuut..... (stilte) tsjonge, waren we bijna daar wereldkampioen geweest" |
||
|
|
|
![]() |
||
Verzin hier het Jack van Gelder/Frank Snoeks commentaar
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|