![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Wat wordt de uitslag? | |||
| Nederland na 90' |
|
21 | 42,86% |
| Spanje na 90' |
|
21 | 42,86% |
| Nederland na verlenging |
|
4 | 8,16% |
| Spanje na verlenging |
|
0 | 0% |
| Nederland na penalties |
|
3 | 6,12% |
| Spanje na penalties |
|
0 | 0% |
| Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Makkelijker kan niet, wat denk jij dat het gaat worden?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
2-2; Nederland wint na strafschoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1-1 Nederland wint na strafschoppen.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Poll toegevoegd.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
en ingevuld!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vrees 1-3 Spanje. Maar ik laat me graag verrassen.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spanje na 90, maar ik hoop natuurlijk anders.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spanje na 90. 0-2 overwinning.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik geloof de octopus.
Spanje na 90' : 1-3 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gewoon Nederland na 90 minuten
Dit keer wel! 1-0, Sneijder
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Landverraders. Als de Duitsers dadelijk binnen vallen zijn jullie de eerste die hun vrouw aanbieden aan hen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
0-2 voor Spanje.
Al hoop ik 6-0 voor Nederland. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
3-1 voor Spanje
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
2 - 1 Nederland na 90 min.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Anonymous/Prizzle
|
ik geloof paul niet
nl wint 3-1 na 90 __________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nederland wint na 90 minuten.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
ben jij net als Weebl, Mike en Cyberia ook al een spanjaard?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
2-0.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
ben jij een spanjaard? __________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nee, maar jouw negatieve voorspellingen komen nooit uit, dus het is alleen maar positief. Als we kampioen worden dan heb je wat mij betreft een plaats op de rondvaartboot verdiend.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
Palmboom heeft nooit gelijk __________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Palmboom, heb je ook al voorspeld dat Ajax niet kampioen word of?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Als het penalties wordt ga ik serieus niet kijken denk ik.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nederland na 90'..
Spanje domineert 90 minuten, Nederland countert twee keer: 2-1. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
0-1 Spanje na 90'
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Scenario:
NL countert na een half uur naar de1-0, vlak voor rust countert het de 2-0 binnen. In de 75ste minuut 3-0 na een gewone aanval; Spanje scoort dan nog de eretreffer. U mag me hartelijk uitlachen
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik verwacht een saai duel. 1-0 Nederland.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
2-0 Nederland
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
4-2 voor Nederland
Laatst gewijzigd door Holland; 11-07-10 om 18:46 Reden: niet goed geschreven |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Meestal als iemand iets post over dat ze over een wedstrijd gedroomd hebben, heb ik zoiets van
.Maar eergisternacht had ik het echt. Robben van rechts raakt de bal helemaal verkeerd waardoor ie helemaal verkeerd schuin voor de goal langsgaat (hobbelig door de 16 rolt.) Kuyt moet rennen om hem binnen te houden, doet dat met een hakje en zet Sneijder zo vrij voor de goal. Geen idee de hoeveelste het was en wat de einduitslag wordt, maar als er zo'n goal valt word ik gek. Denk overigens 2-1 voor Ollanda __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
![]() edit: toch niet Laatst gewijzigd door Anoniem; 12-07-10 om 00:24 __________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Sry Anonymous maar heb je gedronken ofzo?
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
![]() |
||
Doe hier je voorspelling.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|