![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Tel in dit topic met leuke WK-feitjes af naar het begin van de WK-finale.
Op dit moment nog zo'n 46 uur te gaan. 46 is het aantal interlands dat Rob "op de paal" Rensenbrink gespeeld heeft. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zenuwen beginnen nu al te komen...
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hier ook, het lijkt nog zo lang te duren.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nog geen zenuwen hier, wel een heel goed gevoel, God mag weten waarom.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eerst nog even beetje opwarmen morgen met Uruguay-Duitsland, om alvast weer in voetbalstemming te komen. En dan zondag helemaal los.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
45 uur. Het jaar dat we de moffenhoeren kaal het dorp doorjoegen. Jammer dat dat zondag niet kan
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
. Koningdavid, ik reken op jouw gebeden! Die zijn tig keer meer waard dan al die Spaanse gebeden.
__________________ Fac ut gaudeam |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja, ik ben echter atheïst, maar voor de zekerheid ga ik toch maar even bidden denk ik.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Maar KoningDavid is protestants en de Spanjaarden katholiek. De Spanjaarden willen nog wraak nemen voor de Beeldenstorm.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maar wij moeten Naarden nog steeds wreken.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lekker boeiend, dat was in Holland
![]() Ik zou eigenlijk de Beeldenstorm moeten wreken op die kut protestanten Sneijder held, katholiek
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Van origine ben ik natuurlijk ook katholiek, maar voor het gemak vergeet ik dat de komende dagen even.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nog 35 uur!!! Nog 1 nachtje slapen!
35, het aantal doelpunt die Faas Wilkes scoorde in 38 interlands. Daardoor staat hij 3e op de lijst van topscoorders aller tijden. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1. De eindpositie van Nederland op het WK 2010.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben ook katholiek, maar met een wedstrijd hoop ik dat ik vergeven kan worden.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nog een kleine 34 uur.
In 1934 deed Nederland voor het eerst mee aan een WK, dat was in Mexico. Nederland verloor in de eerste ronde met 3-2 van Zwitserland. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zin in zeg.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoeveel teams deden er toen mee?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
16.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het was in Italië.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nog een kleine 32 uur wachten, 32 is het aantal jaren dat verstreken is sinds onze vorige WK Finale.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nog 30 uur, het aantal keer dat Rafael van der Vaart in een interland is gewisseld.
Hij speelde er tot nu toe in totaal 82, waarvan 56 als basisspeler en 26 als invaller. 30 keer werd Raffie dus gewisseld en hij kwam tot 5202 minuten in het Oranje. Hij won overigens 50 duels, speelde er 20 gelijk en verloor er slechts 12. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het is bij mij komen en gaan . Soms denk ik er helemaal niet aan en soms .....
Ja, ik stel me dan Giovanni voor dat die de beker omhoog houdt ....... Normaal gesproken zou ik het niet kunneen geloven , maar ik heb dit jaar met Twente al een wonder meegemaakt en dus weet ik dat het kan .... Geef Spanje meer kans , maar wat heb je aan die meer kans als je verliest ? Morgen is geluk belangrijk en de vorm van de dag . Het is 90 minuten of 120 minuten met strafschoppen en in die tijd kunnen er wel 1000 dingen gebeuren die ten gunste is van Spanje of Nederland . Nogmaals "als voetbal een robotmachine was zou Spanje winnen , maar alle factoren zijn van belang in 1 wedstrijd : Het veld , rode kaart , blessures , scheidsrechter , tactiek , vorm van de dag ,. mentale gesteldheid ( Duitsers waren echt bang tegen Spanje , bang in hun hoofd ) en zo kan ik wel dagen doorgaan . Het kan ..... het kan .... het kan gaan gebeuren , daar ben ik van overtuigt .... Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
28 uur, 28 is ook de hoogste positie van de single 'Ik heb u lief mijn Nederland' van Andre Hazes
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nog 28 uur.
In 1628 veroverde Piet Hein de Spaanse Zilvervloot. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
27 uur nog en 27 is het aantal interlands van Demy De Zeeuw. Als Afellay morgen speelt, dan komt hij ook op 27 te staan.
27 staat ook voor het aantal wedstrijden van Edwin van der Sar op EK en WK-eindtoernooien. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Npg 25 uur. 25 Is tevens de laagste positie op de FIFA Ranking die Nederland ooit heeft bereikt. Dit was in mei 1998, een maand voordat Oranje juist in de halve finale van het WK zou komen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
En op 25 juni 1988 werd Oranje Europees Kampioen.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nog iets minder dan 24 uur, Marco van Basten heeft 24 doelpunten voor Oranje gemaakt.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nog maar 22 uur over.. 22, het rugnummer van Sander Boschker met 39 jaar en 224 dagen de oudste debutant in het Nederlands elftal ooit en oudste speler ooit.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
En het is 22 jaar geleden dat we Europees kampioen werden.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
22 is het aantal wedstrijden dat Nederland tot nu toe op het WK heeft gewonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vond hem de beste op zijn positie dit toernooi
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nog 9 uur, in 1609 begon het 12-jarig bestand met de Spanjaarden.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nog 9 uur, 9 jaar geleden pleegde Herman Brood zelfmoord door van het Hilton Hotel in Amsterdam te springen. Dit hotel ligt op de Apollolaan en dat is vlakbij de plek waar het Nederlands Elftal overmorgen gehuldigd zal worden!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Oh my God ... Nog 9 uur en dan strijden wij om de wereldtitel en nog 11 uur voordat wij ons als de beste van de wereld mogen noemen .
De beste van de wereld .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat is inderdaad het moment dat Gio de wereldbeker omhoog tilt, man, wat zou ik doen op dat moment? Ik weet niet of ok het droog hou.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Man man man, zou het dan echt gebeuren?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Eerst even Srebrenica herdenken mensen!
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Ik wil niet pessimistisch overkomen , verre van dat en probeer positief te blijven , maar geef die Spanjaarden 70 % kans . Ik heb vele voorspellingen goed gehad , maar gelukkig ook een paar niet en daar hoop ik maar op . Helaas zijn de Spanjaarden ook geen schoppers en zie een rode kaart ook niet zomaar gebeuren van hun kant . Het kan .... en dat is voor mij genoeg . Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Voorbeschouwing begint ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Laten we maar lekker de underdog zijn maar eigenlijk is daar helemaal niet zoveel reden voor. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Klopt, tegen Paraguay lukte ze dat nog wel
.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
hahaha dat tshirt van jack
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
||
Tel hier af naar de finale.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|