![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Nog een goede 8 uur te gaan. De wereldkampioen verloor nog nooit de openingswedstrijd.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
tyfus ik trek het slechhttttt...hoe ga ik dit volhouden.
Het voelt alsof ik verliefd ben, af moet rijden en een belangrijk tentamen heb op hetzelfde moment.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nog 8 uur. In 88 werden we kampioen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ik ga de hele dag Mumford and Sons draaien, word ik heel rustig van
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
#56 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
De volgende keer dat ik op dit forum ben weten we of we het zijn of niet: Ik ben weg!
Heel veel plezier en sterkte iedereen. Geniet ervan, kan zomaar je laatste keer zijn. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Succes Silenus, niet de gracht in springen hé!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
#63 |
|
En als je er toch inspringt vis er even een fiets uit voor mij.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Alls je in de gracht springt, dan wel naakt graag!
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Nog 7,5 uur...!
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Jij vangt m dan op?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nog 7 uur.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ik ben bang dat ik al volledig verdampt ben voor de finale begint, tering wat is het warm
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
... 22980 ... 22979 ... 22978 ... 22977 ... 22976 ....
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Aaaargh, zit in de trein en de zenuwen beginnen nu echt zwaar toe te slaan!
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Nog een goeie 5 uur te gaan.
Dat is precies het aantal goals waarmee Wesley Sneijder het toernooi gaat eindigen. Vanavond komt namelijk niet híj tot scoren, maar Robin van Persie, Arjen Robben, Dirk Kuyt, Mark van Bommel, Johnny Heitinga en/of Gregory van der Wiel. Of voor mij part Sander Boschker! |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nog 4 uur, het is de vierde keer dat Oranje in de finale van een groot toernooi staat.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
#$
&@()%&(%*^&&(%^#$&*%^ Zenuwachtig!
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Nog 3 uur.
Het is de derde WK-finale van Oranje. Nederland en Spanje hebben samen drie eindzeges gepakt op een groot toernooi. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
3 van 3 maal scheepsrecht, dat vanavond plaats gaat vinden
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
ZENUWEN
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Weinig honger, toch maar ff wat gegeten want zonder bodem ga ik echt dood. Nog ff douchen, dan om kwart over 6 maatje oppikken, bier halen en richting de goede kant.
Ben wel heel erg bang voor een doemscenario. Veel hoop en dan valt het tegen. Maar goed, dan heb ik dat bij deze gejinxed .
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Nog 2 uur. 2 is het aantal doelpunten dat we in de finale van het EK'88 gemaakt hebben.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nog 90 minuten. De reguliere speeltijd is ook 90 minuten.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Loves C, R en M
|
Heel - echt heel af en toe vergeet ik dat er straks de finale is. EN dan denk ik er weer aan en hoe verder op de dag, hoe sjacherijniger is wordt...
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#81 |
|
Nog 71 minuten.
Nederland heeft in totaal 71 keer gescoord op hun 9 WK's. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Loves C, R en M
|
Heb stonerrock opgezet ... - fucking spanning!
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Nog 1 uur. 1 is het nummer waar nu alles om gaat.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Nummerrrrrr 1!!!!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Op naar de kroeg,
.Veel plezier allen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Slotje.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nog 2 jaar. 2 Is de positie waarop we zijn geëindigd afgelopen WK.
|
|
|
|
|
![]() |
||
Tel hier af naar de finale.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|