![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wat had ik er graag live bij willen zijn. Zeker nu tijdens het krantenrubriek.
Damn. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Irrititant die kutmensen op de achtergrond die nu expres hard gaan praten hoeveel het gaat worden
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zullen we gewonden vallen?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dat wijf zat naar haar eigen dikke memmen te koekeloeren.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat met die kranten is echt raar. Bij al die Italiaanse, Engelse en zelfs Duitse kranten die je openslaat zie je tepels en naakt.
![]() En hier in Nederland zie je nooit iets lekkers in de krant, terwijl wij de reputatie hebben zo een hoerenland te zijn. ![]() Een preuts hoerenland? __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vond dat Johan wel gelijk had trouwens. Die derde huwelijk grappen zijn ongepast als een van de vrouwen haar nek heeft gebroken.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Genee was wel weer serieus pislink.
Hij ergert zich trouwens steeds vaker aan Derksen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Genee spreekt Johan nu ook bijna niet aan
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Haha snel voor de reclame even dat 3e huwelijk afstrepen
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sjonge, jonge, jonge.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat doet 'ie wel stilo
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gijp
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Genee moet zich niet aanstellen trouwens. Mooi grapje toch of zijn vrouw een zus heeft. Moet je niet zo kleinzerig gaan doen zeg...
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jezus..dacht dat er iets geregeld was dat geluid tijdens reclames niet zo'n gigantisch hard is soms...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Geen enkel moment geluk had behalve tegen Brazilië?
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Puyol
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Haha Tijl
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik zie Boschker al met een handdoek voor z'n edele delen Maxima een hand geven in de kleedkamer.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gijp
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mooie historische beelden van Rene hoor
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hahahahaha.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mijn god
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
O ja, de Europa League begint weer, Utrecht-Tirana, ik kijk er nu al smachtend naar uit.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Niets veranderd die Gijp.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Rene heeft haar gegeven. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die 'ruzie' tussen Johan en Wilfred was weer vrij genant.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Grappig dat vaste kijkers nog steeds twijfelen of die woorden tussen Genee en Derksen echt zijn. Volgens mij allemaal in scene gezet.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Je kan bij Genee duidelijk zien wanneer hij het echt niet leuk vindt
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Maar hij weet drommels goed dat het gaat gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij weet echt niet van tevoren wat Johan er allemaal uitgooit
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Het kan elk moment gebeuren, hij werkt er al tig jaar samen mee. Hij moet eens wat professioneler er mee omgaan.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
dat is een ander verhaal....
maar daarom kan je een opmerking persoonlijk toch soms niet leuk vinden? |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Je weet dat Derksen dat kan doen, dus of negeren of eisen (achter de schermen) dat Derksen ermee kapt... Anders exit samenwerking.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ach als je zo vaak elkaar disst op live tv, kan het wel eens een keertje in het verkeerde keelgat schieten. Morgen zijn ze het vast weer vergeten...
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sjenee moet niet zo zeuren
Hij is al 100 x over het 3e huwelijk begonnen en dan zegt Johan 1 x wat ![]() Wel mooi dat Gijp de oude reus 20 jaar geleden ook al zo was
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
En die vrouwen van Derksen is hij zelf over begonnen. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Overigens liep Rene midden in de uitzending weg om met een fan op de foto te gaan vanavond
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gijp
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Of om snel een pafje te doen
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Geef me hoop Jomanda, Geef me hoop! __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Zit nu de herhaling te kijken, hij was flink pissed
.Die opmerking van Gijpie over Ronaldo. "Zo nicht als een paard." __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mooi die fight! Johan heeft wel een punt trouwens, Genee doet wel erg moeilijk om een simpele opmerking.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
![]() |
||
Voetbal international Oranje #20: Waar Johan en Wilfred elkaar de haren in vliegen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|