![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Het komt nu zo dichtbij, laten we er alvast even naar kijken. Mogen we hem eigenlijk houden? Waar komt ie te staan? Vinden jullie m mooi? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Voetbal Experience komt ie te staan
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bij Theo Maassen op de schouw denk ik.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik kan hier wel een plekje vrij maken.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Toen ik de TT van dit topic las bracht het een glimlach naar boven . Hij is idd. prachtig . Een waardige beker voor de wereldkampioenschappen .
Mmmm zo dichtbij , maar toch wel ver weg ..... Het kan a.s Zondag .... het kan .... We hebben veel geluk nodig , maar het kan .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
In 1988 heb ik de Europese Beker nog vast mogen houden, Wilbert Suvrijn kwam met de beker naar onze voetbalclub.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Ik geloof je en ik heb 50 cm van Michels gestaan .... geloof jij mij ? __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Welke vinden jullie mooier?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
De rechter is zoveel mooier
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
En Tjekkie ga je nog wat doen als Nederland kampioen zou worden?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
De rechter. Dat is voor mij ook gewoon de Wereldbeker, niet dat rare eerste ding.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Waar is die links überhaupt?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Schoen opeten ? hahaha .... Nou , heb er eigenlijk niet over nagedacht . Nou , misschien ga ik wel met een oranje baard naar mijn werk .... moet er nog ff over nadenken , mar tis wel een goeie he ?
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Oranje baard zou echt geweldig zijn ja
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het is de mooiste beker van allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mja .... het probleem is dat ik altijd naar vaste klanten ga over het hele land en die zullen wel opkijken , maar ik ga het denk ik wel doen ...
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ergens in Brazilië denk ik.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Serieus
![]() Deze beker wordt niet afgegeven aan het land dat voor de 3e keer wint of wel? Dacht dat die zou blijven rouleren. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb de beker gezien in Berlijn 2006. Helaas kon je hem toen niet vastpakken.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
![]() |
||
De beker! De beker! Bekijk 'm hier alvast.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|