|
|
#1 |
|
Thuis op de bank zodat je alles goed kan volgen, in de kroeg of ergens anders? Met familie, vrienden, vriendin? Of zijn er mensen misschien zelfs van plan om de wedstrijd hier op het forum te volgen?
Ik ga zelf met een groep vrienden in Amsterdam kijken. Precieze locatie is nog onbekend, maar waarschijnlijk op het Rembrandtplein omdat het daar de vorige wedstrijden wel goed beviel. Lekker op tijd de stad in om een plekje te veroveren want we hebben een vrij grote groep en ik wil het goed kunnen volgen natuurlijk. Vertel hier waar jij gaat kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Denk Museumplein, maar er is nog wat twijfel in de groep
Sowieso nooit thuis
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Met 20 man zoals elke wedstrijd en denk gewoon weer op het Museumplein. Wel beetje vroeg heen met wat bier erbij.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ga met vrienden op de bank zitten. Ik wil alles goed kunnen volgen en ook het feesten erna nog even kunnen zien.
Na afloop de stad in
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
In Doetinchem, hopelijk met groot scherm en anders kroeg in ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
In feesttent in onze pittoreske Vriezenveen
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Of in de lokale kroeg, misschien in een kroeg in Amsterdam. Is nog wat twijfel
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Denk dat wij eng vroeg al naar de klote zijn ![]() Lekker slapen om 20:00 uur. __________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lokale kroeg waar ik de vorige zes wedstrijden ook gezien heb. Lekker op tijd er naar toe, BBQ, en dan kijken. Wil eigenlijk wel alles er om heen ook meemaken, maar dat komt later wel...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Lekker balletje trappen, het word ook lekker weer dus ![]() Word een mooie dag, en tsja gewoon genoeg eten dan valt het wel mee. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Almelo, pleintje. Dinsdag ook gedaan, beviel goed.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Hoe laat kwam de grote massa met mensen afgelopen keer?
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Idem.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Irritante aan in de kroeg kijken in NL is dat Nederlanders allemaal zo fucking lang zijn. Altijd briljant als alle lange gasten voorin gaan staan.
Museumplein maar eens een keertje. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
In de kroeg. Hebben ze hier echt geweldig gedaan, echt de hele kroeg hangt vol met schermen. Dus vanuit alle hoeken en gaten goed zicht.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Binnenrotte/marktplein in Rotterdam.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Denk dat het nu wel sneller vol is dan tegen Uruguay. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Marktplein in Emmen. 24m² scherm en bier.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Paar oranje opblaasstrandballen meenemen. Dat lijkt me wel een lache gezicht
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jelen Pivo (Aanvoerder wel bekend) heeft hier een groot scherm hangen waar elke wedstrijd van het WK te zien was.. Denk dat ik de finale daar ga kijken.
In Oranje. Hopen dat ik de mensen daar ook pro-Oranje kan maken met mijn enthousiastme.. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Twijfel nog; volgens mij wordt het Museumplein echt gi-gan-tisch druk
. Misschien Westerpark of wederom Studio K.
__________________ A.F.C. Ajax |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als je beetje vooraan staat dan maakt het niet uit dat het daar druk is, alleen met pissen is een beetje irritant.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik weet nu ook eindelijk wat de binnerotte is
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Gewoon zeggen dat je was wezen pissen en dat je terug naar je plekkie wilde. Duurde wel een uur of wat voor we elkaar weer hadden gevonden (pre-mobieltjes era), maar het was het dik waard. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Museumplein
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
!Daar bij de afschuwelijke bibliotheek, kubuswoningen en Blaak .
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
.
||
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Thuis in mijn uppie denk ik. Ben nergens meer welkom
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
, , .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Neem je bank en die vrienden mee en ga er ook zitten.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Museumplein, vanaf het middaguur, vooraan in de zon, koeltas met bier en we hela-hola'en de dag lekker door.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heb je weer mensen onheus betast na de goals?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zit je daar echt 8 uur te hangen op het Museumplein.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hangt er vanaf wat je onheus vindt. Ik vond het zelf wel meevallen
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
We gaan met de hele Bern-groep, dus mannetje of 6/8 (zitten paar in het buitenland). Alleen is het nu 30 graden, neem ik wat water mee om m'n vocht in m'n lichaam op pijl te houden en verder zweet ik alles eruit ipv pissen.
Jongens, dit wordt echt een topdag. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zie je dan wel wat van de wedstrijd, op het museumplein of zo'n ander groot scherm.
Ik wil echt wel alles zien en meemaken, ook de voorbeschouwingen, nabeschouwingen, het gelul. Thuis zap je dan toch het lekkerste weg. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Neen.. Ik zou het als enige wel willen
![]() Maar thuis op de bank met vrienden vind ik ook geslaagd. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
De nabeschouwingen kijk ik later wel allemaal terug. Ik wil zijn op de plek waar het gebeurt, en aangezien ik geen pieken heb voor Zuid-Afrika en mijn huiskamer in die situatie nogal suf is sta ik met 100.000 mongolen op het Museumplein.
Mijn mooiste Oranje-momenten heb ik meegemaakt op een Oranjeplein, weliswaar in het buitenland, maar toch. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Maar tijdens de wedstrijd duurt het serieus bijna een half uur voordat je heen en terug bent vanaf de WC dus hou er rekening mee. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tomasso PM-t of ie langs mag komen. Wat zal ik zeggen?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zeg dat hij beter in je kan komen.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Rotterdammers:
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik wil iedereen bewegen om bij mij thuis te kijken zoals een paar vorige wedstrijden met bbq en bier en banken buiten enzo omdat ik bijgelovig ben maar iedereen wil ergens anders heen
! Misschien toch maar naar het museumplein. Denk dat we er dan al om 2 uur zijn ofzo met bier en al. Neem wel een extra flesje mee waar ik in kan pissen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
||
Waar kijk jij de finale?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|