![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vier herder.
Maar dan anders gespeld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Is dat trouwens Wilfred Genee, rechtsonder? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wie opent het finale topic.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Doe eens live overschakelen naar Berlijn ARD.
Laatst gewijzigd door Cyberia; 07-07-10 om 22:39 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Klasse reactie van Löw.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Verdomd, die inktvis.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pugol
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vechtpartijtje in Berlijn...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het was maar een klein vechtpartijtje hoor
Vlakbij waar de ARD zat. Paar arrestaties verricht, was net op de ARD.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Doe maar wat megarellen kunnen we ook nog lachen
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Duitsland heeft geen kans gehad volgens mij? Of zie ik iets over het hoofd?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Paul is god
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Meer pics van huilende moffen bitte.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zo maar is even wat smsjes versturen
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
twitter trending topics
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Whehe die vlag.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ze komen ook nog gewoon een keer terug
![]() Wel respectloos, maar boeiend. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
kansloos gewoon.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Je valt in herhaling
![]() Maar je hebt gelijk, Spanje zal kansloos zijn!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hoi
|
Casillas met een aantal mooie reddingen!
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Duitsland was echt slecht. Bijna geen schot op goal. Spanje was echter ook niet fenomenaal. NL zou dit moeten winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
![]() |
||
Duitsland - Spanje #4 Es ist aus! Napraten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|